Olen huomannut
Et tää on "nopeiten" menny vuosi koko mun elämäni aikana..
Se on taika juomista % tippunu, tai on käynyt niin huono tuuri, että viina pää olisi ''parantunut''
Vittu päälle 40 euroa meni Tivolissa enkä siltikkään ollu päissään! Ala ikäisenä siihen vielä riitti yksi siideri pullo! PRKL!
---
---
---
Sama! lieneekö se 6kk pitkä onnettomuus vuoden alussa osasyynä sullakin siihen että aika tuntuu lentävän?
---
Onnettomuus hah.. mut joo samaa oon miettiny et se taitanee olla syynä.
nii ku siel ei ajatellu ajankulua muuten ku sillai et kui paljo enää on palvelusaamuja eikä koko vuotta jäljel :P Ja äijäl tuli ironisesti just "362" viestiä täyteen klubbaris onneks ei ollu kuiteska nii paljoo aamuja ^_^
Sama! lieneekö se 6kk pitkä onnettomuus vuoden alussa osasyynä sullakin siihen että aika tuntuu lentävän?
---
---
Onnettomuus hah.. mut joo samaa oon miettiny et se taitanee olla syynä.
Että vaikka joku ihminen vituttaiskin mua en osaa käyttäytyä vihaisesti tai loukkaantuneesti. Heti tulee kohtelias moodi päälle. Varsinkin, jos toinen on vähemmän tuttu.
..et vietän enemmän aikaa muualla kuin kotikonnuilla.
että olen hyvin väsynyt..
.. että olen tainnut olla pikkuisen pihalla viime kuukaudet.
Palasin just yhden projektin pariin, josta pitäisi tehdä uusi versio ja joka on hetken lepäillyt, kun on tehty muita hommia. Meni sormi suuhun kun koitin saada tolkkua siitä, miten sitä oikeestaan oon tehnyt. Jos nyt jonkun muun pitäis alkaa tekemään mun töitä tän sekamelskan keskellä, niin ei kyllä kateeksi kävisi..
Tekisi melkein mieli käyttää ne jäljellä olevat kesälomapäivät organisoitumiseen
.. että aamulla pari kertaa torkahtamisesta saa illuusion unesta ja vaikkei käytännöllisesti katsoen ois oikeastaan nukkunu juuri lainkaan, siinä ehtii nähdä sen verran unta, että pää ihan melkein resetoituu
Nyt voin siis uskotella itselleni, että olen nukkunut ja skarpata siitä vireyttä
Se on taika juomista % tippunu, tai on käynyt niin huono tuuri, että viina pää olisi ''parantunut''
Vittu päälle 40 euroa meni Tivolissa enkä siltikkään ollu päissään! Ala ikäisenä siihen vielä riitti yksi siideri pullo! PRKL!
tai tivolin viinamitat on mitä on =P
että mulla tota tavaraa riittää, vaikka muutan vähintään kerta vuoteen! Joka kerta hämmästyn kuitenkin tuosta tavaroiden paljoudesta! Varsinkin astioita on aivan älyttömästi!
[q]$, 14.8.2008 12:43:
Jaa konsultit vai? :DD
[/q]
No nekin varmaan..*nauru* Mut tarkotin tällä lähinnä duunikavereita ja fitness urheilusta puhumista.. Tosin en sano, et itekään mikään asiantuntija aiheesta olisin, mut muutamat argumentit työkavereiden suusta veti kyl hiljaseksi..*tirsk*
etttä olen melkosen haka kirjanpidossa..*ding* Taloushallinto ei ollut mun sv koulussa ja muutenkin kirjanpito ja muut talousjutu ei mitenkään oo lähellä mun sydäntä *eiei*. Niiden kanssa oon kuitenkin ollut jo joitakin vuosia tekemisissä päivittäin. Aloittaminen on aina hankalaa kinkkisissä jutuissa, mut sit kun alotan jotain vaikeeta oikeisu hommaa tekemään, niin oonkin ihan tulossa ja pirun hyvä siinä..
Vaikka itse sanonkin..*tirsk*
[q]ALIEN, 18.4.2007 01:38:
[neiteil]
[/q]
On siinä mulla mies! Jos mun huoneeseen iskee joku ökkömönkiäinen, niin meidän on varmaan yhdessä kiljuttava mun 14-vuotias pikkuveli apuun! :DDD
[q]sativa, 11.1.2010 20:50:
---
tomii, 11.1.2010 20:26:
Mä komppaan ihan 100% tota. Ton olen huomannut joka ikisessä koulussa, aina ala-asteelta amk:hon. Sama duunielämässäkin: ei tylsistä jannuista pidetä, tai ainakaan niihin ei tutustuta hirveän hyvin, koska nämä tyypit eivät osallistu esim. "virkistystilaisuuksiin", tai jos osallistuvat, niin lähtevät parin tunnin päästä himaan nysväämään. Okei, ei bilettäminen ja sosiaalinen kanssakäyminen ole kaikkien juttu, mutta turha sitten ihmetellä, kun ne duuni- ja koulukaverit tuntuvat etäisiltä. Loppareissa tämä voi sitten mennä "sorsimiseksi", kun porukka saa susta sen kuvan, että "jahas... ei taida toi jannu hirveesti diggailla meistä, kun aina skippaa kaikki tilaisuudet tutustua meihin" tms.
---
Mun mielestä hyvin monet varmaan yleisesti "tylsänä" pidetyt ihmiset ovat oikeasti todella hyviä tyyppejä. Vaikka ihminen bailais päivät läpeensä ja olis koko ajan suuna päänä, muttei osaisi keskustella syvällisesti tai älyllisesti yhtään mistään asiasta tai johon en saisi henkisesti mitään otetta, vois olla mun mielestä tylsä. Helposti tämmöisessä tilanteessa jättäytyy etäiseksi.
Meitä on vaan niin moneen eri junaan.
[/q]
Siis tomiihan puhui tuossa siitä, että henkilön vapaaehtoinen ulosjättäytyminen "piiripienipyörii":stä herättää sitä "sorsimista" joillain tasoilla. Ei tässä kritisoida sitä, minkälaisia sen henkilön muut ominaisuudet ovat, mutta se yhteisistä jutuista pois jättäytyminen tekee henkilöstä ulkopuolisen niiden henkilöiden silmissä, jotka näihin piirileikkeihin osallistuvat. Sun vastaus tomiin postaukseen on mielestäni täysin ohi aiheen.
Eli summa summarum: "Hikarius" siinä merkityksessä, mitä se koulumaailmassa tarkoittaa, tekee ihmisestä muiden silmissä ulkopuolisen, ei kateuden vuoksi, vaan siksi, ettei tämä ihminen kuulu yhteisöön samalla tavalla, kuin niihin piirileikkeihin osallistuvat yksilöt kuuluvat.
Edit. Eli aihe ei ole se, kuka on tylsä, kuka kiinnostava, kuka huonoa seuraa ja kuka ei, vaan se, miksi "hikareita" "sorsitaan".
[q]sativa, 11.1.2010 21:29:
Mun mielestä se oli sillai kirjoitettu, että jos henkilö ei halua käydä after work -aktiviteeteissa, on OK sorsia häntä koska "hän ei varmaan erityisemmin tykkää meistä". Sorsimiseen liittyy jotain kiusaamista [--]
[/q]
Tuota "sorsimiseen liittyy jotain kiusaamista" en myöskään allekirjoita (siis sorsiminen käsitteenä ei edellytä aktiivista kiusaamista). Varsinkin koulukiusaamiseksi mielletään usein tilanteet, jossa lapset eivät halua "kaveerata" joidenkin lasten kanssa, esimerkiksi kutsua näitä synttäreilleen. Itseasiassa monessa tapauksessa tämä "sorsinta" on omien kokemuksieni mukaan nimenomaan sitä toisen huomioon ottamattomuutta, mikä ei ole mielestäni tuomittavaa tapauksissa, joissa tämä toinen on etääntynyt oma-aloitteisesti muista. Varsinkin myöhemmällä iällä työelämässä pelinavauksien tekemättömyys suuntaan, josta palloa ei takaisin kuulu, on mielestäni täysin ymmärrettävää.
[q]sapeli, 5.12.2006 15:15:
... että jos oon tarpeeks kauan ilman bileitä niin musta tulee tämmönen insomniasta kärsivä häpinä-täpinä-vapina-apina
[/q]
Onkos herra tonne Planet of Loveihin lähdössä revittelemään keräytynyttä energiaa? :)
[q]2la, 19.12.2006 21:32:
- melkein kaikki ihmiset ovat skitsofreenikoita
[/q]
Tota mä en ole tullut miettineeksi, mutta sitä kyllä, että läntisessä maailmassa kaikki ihmiset ovat enemmän tai vähemmän psykopaatteja.
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan