Olen huomannut
Etten käy täällä enää ku about kerran kuussa ..joskus tuli vähintää kerran päiväs seurailtuu!
Etpä ole paljoa menettänyt=)
että juhannus on kohtalaisen turha juhla.
joogahengityksen helpottavan kipua
Olen huomannut monen monta kertaa, viimeksi juuri 10 min sitten, kuinka helvetin lähellä sydäntäni konemusiikki on.
Olen huomannut että epätietoisuus on, asiassa kuin asiassa, tuskaa.
Olen huomannut ettei elämä olekaan niin huoletonta kuin mitä esim vielä muutama vuosi sitten luulin ja uskoin.
olevani onnellinen
Olen huomannut, että yksin päätyy mitä omituisemmille jatkoille. En ois koskaan kestäny tätä seurustellessani, mutta nyt nää oli itteasiasa aika mielenkiintoset. Olin ekaa kertaa se sinkku 2 pariskunnan kanssa. Oli outoa, mutta näin vaan lisää syytä jatkaa erilläään. En koskan haluisi, etä meidän parisuhde olisi mennyt tuohon tilaan :/
...että ilmassa on vähän savua!
Karkin ja muiden herkkujen (sipsut yms) halut hävinneet. Limsaa menee tosin hitusen enemmän kuin ennen.
Alkoholiakaan ei tee mieli enää samalla tavalla kuin puoli vuotta takaperin.
Että taidan ihan oikeesti tarttee uudet kajarit. Kuuntelen musaa kajareista jotka tuli mun EDELLISEN koneen yhteydessä*eiei*
[q]jokke_, 30.7.2010 21:45:
että oon siirtyny vähemmän hiilihydraattipitoiseen ruokavalioon. ei nyt kovin paljoa, mut jossain asioissa välttää esim sokeria niin paljo ku mahdollista. isoveljestä mallia.
[/q]Se yllättäen auttaa elimistöä pysymään energisine. Tuntuu paradoksaaliselta, mutta käsittääkseni syy on se, että jos syöt nopeita hiilaeita sun elimistön insuliinin määrä kasvaa salamannopeesti ja kun oot käyttäny ne hiilarit elimistö yrittää edelleen hajottaa niitä kovalla vauhdilla ja siks verensokeri päätyy putoamaan alas.
Ittelläni ainakin katoaa makeenhimo osittain myös ton takii. Ei vaan oo tarvetta*hihu*
Mä oon ollu jokaisen päivän viime perjantain jälkeen joko kännissä tai darrassa*ding*
..että yksi ärsyttävimmistä klubittajatyypeistä ovat baaritiskillä yms. seuraan änkeävät wannabe-deejiit/tuottajat jotka yrittävät päteä (iskeä?) leveilemällä olemattomilla musiikillisilla ansioillaan ja vielä surkeammalla musiikkitietämyksellään...
"
- joo on kyllä hyvä tuottaja se X, ja muuten, mä teen iteki musaa!
- onks sulla ihan hardikamoja vai väsäätkö pelkällä softalla?
- öööö no joo siis just hardia mä teen, mulla on toi FL Studio koneella, et sillä...tosi hyvää matskua, et saan varmasti kohta julkastuu!
- corea?
- eiku hardstylea, niinku Scooter.
- no ei muuta ko onnea uralle (poistun takavasemmalle kiroilemaan...)
"
AAAAARRRGGHHHHHH YOU'RE WASTING YOUR TIME WITH ME! UNDERSTAND?!?
Koulun alkavan kohta!
Kuningas alkoholi is not my friend
Tuntuu lähtevän muisti tosi helposti. Tuntuu siltä, että mun viinapää on huonontunu jatkuvasti siitä lähtien, kun ekaa kertaa oon viinaa juonu*ding* Tää kesä varsinkin on ollu ihan älytön. Vedan pari siiderii ja oon kaatokännissä. Ei ton pitäis olla ees mahollista*whaat*
[q]KooKie, 26.4.2007 19:02:
Että kaikkien odotusten vastaisesti mä olen ehkä sittenkin ihan mukiinmenevä tyttöystävä. :)
[/q]
enkö joskus sanonut, että "katellaan ajatusmaailmaa uudestaan 2-3v päästä"? ja tarvitsiko odottaa edes puolta vuotta, että sulla on ukko?
ironia <3
mutta hei, onnea vaan :)
Että roskaruoka aktivoi niitä nautintoa ja riippuvuutta
aiheuttavia reseptoreja enemmän kuin rööki! Olihan tosta
kai tehty tutkimuskin, mutta pitää todeta että käytännössä
voin olla polttamatta helpommin, kuin olla ostamatta pippuripihviä,
tai tukusta naudan ulkofilettä, ja tehdä siitä pihvejä himassa!=)
Että kun seurustelin halusin olla sinkku ja nyt kun sinkkuilen haluan seurustella
Kun mikään ei riitä...Tai kun mihinkään ei koskaan ole tyytyväinen..Hä! Who knows..
Että kun seurustelin halusin olla sinkku ja nyt kun sinkkuilen haluan seurustella
Kun mikään ei riitä...Tai kun mihinkään ei koskaan ole tyytyväinen..Hä! Who knows..
Mä oon huomannut tän saman. Ei ole kovin montaa sinkkukuukautta takana, kun jo oikeastaan haluais jonkun. Nyt vaan pitäis maltaa mieli ja koittaa kerralla löytää se kunnollinen, eikä mitään korviketta.
---
---
Mä oon huomannut tän saman. Ei ole kovin montaa sinkkukuukautta takana, kun jo oikeastaan haluais jonkun. Nyt vaan pitäis maltaa mieli ja koittaa kerralla löytää se kunnollinen, eikä mitään korviketta.
Toi on niin totta!! Oon ollu sinkkuna nyt pari kuukautta ja alkaa tympiin koko juttu.. Vihaan nukkua yksin ja ja sunnuntai-illat ilman syliä on yhtä myrkkyä.. Argh! *eikä*
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan