Olen huomannut

Back to häröily O

Olen huomannut, että monet ihmiset haluavat sitä mitä eivät saa. Jos he sitten sattuvatkin saamaan sen mitä halusivat, se ei enää ole haaste, eivätkä he halua sitä enää..

Olen huomannut, että pari päivää erossa toisesta, saa aikaan suurta kaipausta ja vahvistaa suhdetta.*sydän*

Olen huomannut, että seksi aina vaan paranee vuosien myötä. (voin olla ainoa tätä mieltä, mutta..)

Olen huomannut, että ihmiset katsovat minua kieroon ikkunan toiseltapuolelta, kun jammailen musiikin tahtiin töissä.

[q]hrdkvr, 19.10.2006 13:44:
olen huomannut, että elämä on just niin vaikeeta kun siitä tekee
[/q]

Höpö höpö. Elämä on yhteensattumien summaa, johon itse voi vaikuttaa hyvin marginaalisesti.

Ölën hÿömännÿt ët Ana-5000 öünää förümëil süht üsein.

¨

..että kukaan ei koskaan pyydä mua ulos :( Olen huomannut, että mä oon aina se, joka pyytää. Eli olen huomannut, että kukaan ei ole musta kiinnostunut. Ainakaan vakavassa mielessä..

että joulu on taas kohta

[q]Cjet, 19.10.2006 21:56:
---
Dacey, 19.10.2006 21:43:
että joulu on taas kohta

---

..ja mä en taaskaa saa mitää kivoi lahjoja..
[/q]

en mäkään lahjoja oo ehtiny huomaamaan mut bongasin ekat jouluoluet, glögit ja joulunamit ym myynnissä tänään ei vielä

[q]Super-Kerttu, 20.10.2006 10:08:
Olen huomannut, että onni tulee kun sitä vähiten etsii..*joo*
[/q]

Tuo on täysin totta. Sen löytää silloin kun sitä vähiten odottaa, ja mitä oudoimmista paikoista..

[q]remontoi, 20.10.2006 00:05:
---
112, 19.10.2006 13:43:
Olen huomannut, että monet ihmiset haluavat sitä mitä eivät saa. Jos he sitten sattuvatkin saamaan sen mitä halusivat, se ei enää ole haaste, eivätkä he halua sitä enää..

---

olen huomannut saman itsessäni.
[/q]

Siinä ei ole mitään positiivista. *släp*

Olen huomannut että ihmiset tajuamattaan (tai tietoisesti) käyttävät toisia hyväkseen päästäkseen exästä yli ja silti pelaavat peliä "en ole tehnyt mitään kenenkään toisen kanssa blaa blaa.." kun / jos vielä sen exän kanssa keskustellaan mukamas rehellisesti, hengaillaan ja janoillaan vanhaa suolaa yms...

[size=8]Asia huomattu ja todettu X zillion times since 1998.[/size]

[q]lohikarme, 19.10.2006 22:29:
että mulla kasvaa 3!!! rintakarvaa.
[/q]

mulla kasvaa yksi pitkä olkapääkarva.

[q]Ana-5000, 19.10.2006 17:12:
---
hrdkvr, 19.10.2006 13:44:

---

Höpö höpö. Elämä on yhteensattumien summaa, johon itse voi vaikuttaa hyvin marginaalisesti.
[/q]

Mutta oma luonne vaikuttaa siihen, miten onnistuu ne tapahtumat käsittelemään. Parempi muoto ois kait "Elämä on just niin vaikeeta, kuin millaisena sen kokee." :)

[q]112, 19.10.2006 13:43:
[/q]

Toi on kyl niin totta!

[q]Ana-5000, 19.10.2006 17:12:
---
hrdkvr, 19.10.2006 13:44:

---

[/q]

omat teot ja päätökset voi vaikeuttaa elämää kummasti.. i know

Olen huomannu kun antaa ees vähän niin saa paljon takaisin!!!

[q]lohikarme, 19.10.2006 22:29:
että mulla kasvaa 3!!! rintakarvaa.
[/q]

Hahahah.. http://www.waxhoff.com/

.. Mä olen huomannut, että perjantaisin tekee mieli kaljaa :P

Olen huomannut että kannattaa sanoa asiat suoraan mitä ajattelee, se kirpasee hetken mutta puhdistaa ilman heti
Mutta jos ei kerro niin satuttaa vaan itseään ja ilma ei puhdistu kokonaan ikinä

[q]Enkeli, 20.10.2006 11:53:
Että jos on mukava kaikille ihmisille niin se kostautuu, varsinkin tietyissä piireissä...
Ei siis pidä niellä kaikkee paskaa ja vaan hymyillä.
[/q]

varsinkin pi(i)reissä..

[q]112, 20.10.2006 12:24:
---
Super-Kerttu, 20.10.2006 10:08:
Olen huomannut, että onni tulee kun sitä vähiten etsii..*joo*
---
Tuo on täysin totta. Sen löytää silloin kun sitä vähiten odottaa, ja mitä oudoimmista paikoista..
[/q]

Totta!!
esim. eri kaupungista

[q]pirpeli, 20.10.2006 13:26:
---
purrr-, 20.10.2006 13:25:
Muistinvirkistys: pyysin sut viime viikolla ulos. Ja ei, se ei ole mikään hyväksyttävä syy että sulla oli myöhään töitä tai että väsytti. Ni.

---

:) No mutku, mä tarkotin tossa sellasta, jolla on pippeli.
[/q]

SUKUPUOLISYRJINTÄÄ!

Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan

O