Olen huomannut
[q]ALIEN, 19.10.2006 07:55:
Olen huomannut että parisuhteessa viha ei ole rakkauden vastakohta, vaan välinpitämättömyys.
[/q]viha on yksi rakkauden muoto
[q]ALIEN, 19.10.2006 07:55:
Olen huomannut että parisuhteessa viha ei ole rakkauden vastakohta, vaan välinpitämättömyys.
[/q]
Olen huomannut, että viha ei muutenkaan ole rakkauden vastakohta.
Sen lisäksi olen huomannut, että päivä ei lähde käyntiin ilman piiitkää ja rauhallista aamupalahetkeä
[q]pirpeli, 19.10.2006 11:43:
Olen huomannut, että ei kannata olettaa.
[/q]
Samoin. Ja tuo huomio kannattaa pitää mielessä aina.
[q]pirpeli, 19.10.2006 11:43:
[/q]
[q]Zandy, 19.10.2006 11:44:
Samoin. Ja tuo huomio kannattaa pitää mielessä aina.
[/q]
Oikein. Ei ole kuitenkaan ihan helppo periaate noudattaa.
Olen huomannut, ettei miehille kannata vihjailla mitään. Rautalanka kunniaan.:)
Olen huomannut, että terveyttä ei osaa arvostaa, ennenkuin sen menettää.
[q]Sunflower, 19.10.2006 12:13:
Olen huomannut, ettei miehille kannata vihjailla mitään. Rautalanka kunniaan.:)
[/q]
olispa teitä tollasia enemmänkin ;P
[q]Morrowe, 19.10.2006 12:35:
Olen huomannut, että keuhkot täynnä ilmaa ihminen kelluu, mutta puhaltamalla keuhkot tyhjiksi painuu pohjaan.
[/q]
Aika hieno vertauskuva elämästä - tuossa kirjassa mikä pohjalta tää topikki on tehty oli tämmöinen:
"Olen huomannut, että jos elämästä ja ihmisistä etsii pahinta, sen löytää - mutta jos etsii parasta, löytääkin sen."
ja
"Olen huomannut, että ihmiset ovat suunnilleen niin onnellisia kuin he päättävät olla."
Tavallaan nämä kaikki pyörii tämmöisen ajatuksen ympärillä:
Olen huomannut, että jos on hyvällä tuulella, elämä kannattelee, mutta jos on voimat lopussa, kaikki vaikuttaa synkältä.
[q]kindertin, 19.10.2006 12:40:
Olen huomannut että kannattaa odottaa pahinta,siten voi yllättyä vain positiivisesti.
[/q]
Olen huomannut että jos odottaa pahinta, sen kutsuu elämäänsä. Kannattaakin varautua pahimpaan, toivoa parasta ja tyytyä siihen mitä saa.
Olen huomannut, että sapsun pituus vaihtelee.
[q]kindertin, 19.10.2006 12:50:
---
sapeli, 19.10.2006 12:46:
---
kindertin, 19.10.2006 12:40:
Olen huomannut että kannattaa odottaa pahinta,siten voi yllättyä vain positiivisesti.
---
Olen huomannut että jos odottaa pahinta, sen kutsuu elämäänsä. Kannattaakin varautua pahimpaan, toivoa parasta ja tyytyä siihen mitä saa.
---
No okei,parempihan se näin muotoiltuna on
Sit kun herään,osaan ajatellakki viisaammin.
[/q]
Noin on vain pirun vaikea elää - toivoa jotain pettymättä siihen jos se ei toteudu... Ihmisen on myös vaikea olla tyytyväinen siihen mitä saa, koska jos on aina tyytyväinen niin ei koskaan tavoittele parempaa.
[q]Jusna666, 19.10.2006 12:46:
[/q]
samoin
mistä ihmeestä se johtuu*ding*
Olen huomannut, ettei urheilu kahden vuoden tauon jälkeen todellakaan tunnu terveelliseltä.
[q]Jago, 19.10.2006 12:57:
---
Jusna666, 19.10.2006 12:46:
---
samoin
[/q]
Jaa-a.. mun teoria on, että sapsun kroppa reagoi niinku pippeli, että se kasvaa tai lyhenee tiettyjen ärsykkeiden myötä..
[q]Jusna666, 19.10.2006 12:59:
---
Jago, 19.10.2006 12:57:
---
Jusna666, 19.10.2006 12:46:
---
samoin
---
Jaa-a.. mun teoria on, että sapsun kroppa reagoi niinku pippeli, että se kasvaa tai lyhenee tiettyjen ärsykkeiden myötä..
[/q]*lmao*
[q]Morrowe, 19.10.2006 13:00:
Olen huomannut, että eri ihmisille samat lähes jokapäiväisessä käytössä olevat tavalliset sanat voivat tarkoittaa jotain aivan erilaista.
[/q]
muutamalla foorumilla on tästä juttuakin
esim verkkaasti kulkeva, tarkottaa monen mielestä nopeeta, mutta monen mielestä taas hidasta(mun mielestä se on hidas)
[q]Morrowe, 19.10.2006 13:00:
Olen huomannut, että tekstinä (varsinkin tekstiviestinä *igor*) kirjoitetut viestit tuntuvat aina saavan lukijan päässä myös muita merkityksiä, kuin mitä kirjoittaja yritti sanoa.
[/q]
joo, ihmiset ei nää miten sä reagoit omaan tekstiis(äänenpainoja,ilmeitä, kehonasentoja)
teksti viesti on aina kylmä, ja siks siihen pitää laittaa paljon hymiöitä jne, jotta ihminen tajuu sun mielentilaa kirjottaessas(tosin vähän vittuilu-humoristinen viesti ja siihen perään niin silti kukana ei tajuu sitä vitsiks*ding*)
[q]Morrowe,
Olen huomannut, että vihatakseen jotakuta/jotakin, täytyy tähän olla ensin ollut voimakas tunne aluksi. Viha ei synnyt tyhjästä.
[/q]
ei se tyhjästä tule, mutta tämä lausuntosi nyt ei ole aivan aukoton. jos esim. joku kaahailija ajaa frendisi yli tai doupeissa oleva murtovaras nirhaa mutsisi, vihaat syyllistä aika varmasti, vaikka todennäköisesti et ole koskaan tätä nähnytkään!
Olen huomannut etteivät miehet ja naiset ole ajatustenlukijoita, avoimesti puhuminen on aina vihjailua järkevämpää.
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan