Olen huomannut
[q]112, 20.10.2006 12:22:
---
remontoi, 20.10.2006 00:05:
---
112, 19.10.2006 13:43:
Olen huomannut, että monet ihmiset haluavat sitä mitä eivät saa. Jos he sitten sattuvatkin saamaan sen mitä halusivat, se ei enää ole haaste, eivätkä he halua sitä enää..
---
olen huomannut saman itsessäni.
---
Siinä ei ole mitään positiivista. *släp*
[/q]
usein kyse on kuitenkin siitä että ihmiset tai asiat paljastuvat heikoiksi tai vajaavaisiksi niiden antamaan kuvaan verrattuna jolloin pettymys koetaan.
[q]remontoi, 20.10.2006 14:28:
---
112, 20.10.2006 12:22:
---
---
Olen huomannut, että monet ihmiset haluavat sitä mitä eivät saa. Jos he sitten sattuvatkin saamaan sen mitä halusivat, se ei enää ole haaste, eivätkä he halua sitä enää..
---
---
---
usein kyse on kuitenkin siitä että ihmiset tai asiat paljastuvat heikoiksi tai vajaavaisiksi niiden antamaan kuvaan verrattuna jolloin pettymys koetaan.
[/q]
Tuokin on mahdollista, mutta niitäkin ihmisiä on, jotka eivät koskaan ole mihinkään tyytyväisiä ja haluavat vain niitä asioita/esineitä/ihmisiä joita eivät saa.
[q]112, 20.10.2006 14:43:
---
remontoi, 20.10.2006 14:28:
---
112, 20.10.2006 12:22:
---
---
---
---
---
---
Tuokin on mahdollista, mutta niitäkin ihmisiä on, jotka eivät koskaan ole mihinkään tyytyväisiä ja haluavat vain niitä asioita/esineitä/ihmisiä joita eivät saa.
[/q]
Totta, se on typerintä mitä voi ihmiselle käydä.
[q]Pelimies, 20.10.2006 17:21:
Ehkä mä oon sit vaan törmänny niihin "hankaliin tapauksiin"!?
[/q]
Ei välttämättä hankaliin, mutta erilaisiin. Joillekin esim merkitsee tosi paljon että toinen pysyy sanojensa takana tai et myös tekee mitä sanoo eikä tee just toisin mitä väitti tekevänsä tjsp..
[q]ALIEN, 20.10.2006 17:02:
---
Pelimies, 20.10.2006 16:42:
---
Lisäksi olen huomannut, että naiset muistavat kaiken, mitä niille sanoo. Ihan oikeesti! Ja sitten niitä kaivellaan aina myöhemmin...Eli parempi olla ihan vaan hiljaa välillä! =)
---
Mut tää on yksilöllistä miehil ja naisilla. Trust me :D
[/q]
Ehkä mä oon sit vaan törmänny niihin "hankaliin tapauksiin"!?
[q]Jago, 19.10.2006 12:55:
---
ALIEN, 19.10.2006 07:55:
Olen huomannut että parisuhteessa viha ei ole rakkauden vastakohta, vaan välinpitämättömyys.
---
viha on yksi rakkauden muoto
[/q]
Olen huomannut, että juuri kun luulen että Jago saa puserrettua itsestään enää retardimpaa lausahdusta, niin se ylittää itsensä.
Olen huomannut...
...Että kunnon musa-fiilistelyt enne treenei tai pelei (varsinkin jälkimmäistä) auttaa luomaan sen
tarvittavan fiiliksen ja tahdon voittaa.
...Valehtelu ei kannata,opin sen kantapään kautta.
...Että salmiakkipääkallot maistuu paremmilta ku niitä syö yhtä aikaa hedelmäpääkallojen kanssa.
...Että Asioiden puiminen,oli ne minkälaisia tahansa auttaa.
...Että pelkkä hymy..+ "moi","terve" jne.. saa erittäin monen hyvälle tuulelle.
Olen huomannut että Sapeli toi hyvän topicin forumeille, kiitos tästä :)
Olen huomannut, että liika alkoholin juominen (etenkin jos juo huonoa viiniä) aiheuttaa seuraavana päivänä krapulan.
olen huomannut,
että viikonloput tulee liian usein.
Että jokaiselle ihmiselle tekisi silloin tällöin hyvää pieni (tai isompikin) järkytys, erikoinen tapahtuma tai jotain sinne päin. En oikein osaa määritellä. Usein monista asioista tulee ihmiselle vain itsestäänselvyyksiä, eikä niiden arvoa muista ja tarvitaan taas jotain, mikä palauttaa jalat maan pinnalle.
...että house toimii.
ihminen hikoilee sen takia että, rakastellessa ei syttyisi palamaan.
[q]Lyra, 20.10.2006 20:22:
[/q]
[q]Lyra, 20.10.2006 20:22:
[/q]
tästä tulisi hyvä signature
Oon myös huomannut, että oon aika helposti taivuteltavissa.
Joten: *känni* ->
Olen huomannut, että jos ihmisille antaa kaksi pistettä; suurin osa piirtää viivan. Olen huomannut myös sen, että jos pisteitä on 3 tai enemmän; vähissä ovat muut vaihtoehdot kuin kehät.
[q]rose, 21.10.2006 14:53:
Elämästä nauttii jotenki enemmän jos suostuu välillä olemaan ahdistunut ja negatiivinen. Ja todellisuus voi olla välillä ihan kiva näkökulma Ja pitäis leipoo useemmin mokkapaloja
[/q]
ehdottoman totta.. mitä suurempia ne negativiiset sitä mahtavammalta sen jälkeen tuntuu tuntea jotain positiivista*hihu*
[q]rose, 21.10.2006 14:53:
Elämästä nauttii jotenki enemmän jos suostuu välillä olemaan ahdistunut ja negatiivinen. Ja todellisuus voi olla välillä ihan kiva näkökulma Ja pitäis leipoo useemmin mokkapaloja
[/q]
Mokkapaloja lisää maailmaan... Jos kaikki söis mokkapaloja niin maailma pelastuis...
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan