Olen huomannut
[q]sapeli, 19.6.2007 17:05:
---
Jutu, 19.6.2007 16:36:
---
sapeli, 19.6.2007 16:21:
Olen huomannut että sekajätettä kaatopaikalle tulee loppujen lopuks aika vähän kun kierrättää kaiken mahdollisen Meillä on paperinkeräys ja bioroskis talon pihassa ja lähikaupan vieressä metalli-, lasi-, ja pahvinkeräys, eli oikeastaan vaan muovijutut pitää heittää pois (ja niistä suurin osa ruoan pakkauksia).
---
Missä teidän energiajäte on?
---
YTV:n sivuilta:
Energiajaetta kerätään erityisesti julkishallinnon kiinteistöistä, kuten kouluista, päiväkodeista ja toimistoista. Myös halukkaat asuinkiinteistöt voivat liittyä tähän keräykseen. [...] Energiajakeelle ei ole yleisiä aluekeräyspisteitä pääkaupunkiseudulla.
Eli jos tossa meidän pihalla ei oo tommosta, eikä oo sattunu silmään tossa lähikaupan pihassakaan, todennäkösesti lähin piste on jossain sen verran kaukana että sitä tuskin tulee metsästettyä... Mut meidän talouden sekajäte on silti tippunut määrällisesti varmaan alle neljännekseen aikaisemmasta nyt kun kierrätetään, eli vaikuttais se olevan ainakin pirun hyvä alku
[/q]
Pk-seudulla taitaa olla vain pari energiajätteen keräyspistettä, joista toinen on tossa meidän naapurissa Ison Omenan parkkihallissa. Toisen sijaintia en tähän hätään muista..
Ainakin Lahden seudulla toi jätteiden lajittelu oli tosi hyvin järjestetty sillä oikeestaan kaikissa kerrostalo-yhtiöissä oli omassa pihassa kaatopaikkajätteen lisäksi ainakin bio, kartonki, metalli, lasi ja energiajäte, ja asuessani siellä muutaman vuoden opiskelujen takia huomasin myös, että kaatopaikkajätepussukkani oli todella pikkuinen kun sai muovitkin kierrätettyä (tyyliin puolityhjä kaupan hedelmäpussi viikossa).
housujeni olevan liian isoja.
Et musta on tullu wanha, ajatuskin siitä et pitäis "pukeutuu & meikkaa" bileisiin niin saa mut haukottelemaan.
...And realise youre living in the golden years.
Että spotify on paras mediaan liittyvä innovaatio vuosikymmeneen.
Että iltavuorot on P*rseestä! Niihin ei oo päivän jälkeen enää yhtään energiaa, eikä huvita ollenkaan..
(Onneks sentään pääsee jo yheksältä *vink*)
...että olen ihan pirun huono biliksessä*pepsodent*. Vaikka voitinkin äsken yhden asiakkaan ni se oli vaan tuuria, oli meinaan aika lahjakkaasti johdossa.
[q]REivaaja, 22.7.2008 16:59:
---
Anselmi, 22.7.2008 09:54:
Jep! Ja vietän sen Japanissa. Ja en käy töissä. Ei jaksanu enää radio Rockia ja jotain Proteuksen urpoa kaveria...
[/q]
:D
p.s. mikä tai paremminkin proteuksen urpo kaveri? mäkin väsähdin radio rockkiin, mut sit vaihdoin vaan kanavaa;)
...etta joka kerta kun vain ajattelenkin Suomeen tuloa, niin mua hymyilyttaa ja vatsassa rupeaa kihelmoimaan enka millaan jaksaisi odottaa tulevaa visiteerausta!
Että humalassa olen oikean oman itseni vastakohta.
Tajusin just et oon jättäny ottamatta muutamastakin duunista massit ku on palanu käpy joko pomon pompotteluun (teettää töitä jotka ei kuulu mulle ja vie aikaa duunilta joka pitää hoitaa päivän aikana)
Tai kriminaalien kovis juttuihin nyrkistä ja sakoista. :D Kai pitäis tota pinnaa treenaa*eikä*
kaakao on hyvää.
..Että talvi tulee ja yksinäisyyden tunne kasvaa.
...että panettas jokseenki paljon
[q]Fyraett, 19.10.2006 13:19:
olen huomannut, että huomenna on perjantai.
[/q]
kylläpä sä olet ajantasalla poika*tirsk*
Olen huomannut että parisuhteessa viha ei ole rakkauden vastakohta, vaan välinpitämättömyys.
Että jos on mukava kaikille ihmisille niin se kostautuu, varsinkin tietyissä piireissä...
Ei siis pidä niellä kaikkee paskaa ja vaan hymyillä.
[q]ALIEN, 19.10.2006 07:55:
Olen huomannut että parisuhteessa viha ei ole rakkauden vastakohta, vaan välinpitämättömyys.
[/q]
Totta.
olen huomannut, että mitä enemmän sulaudut harmaaseen massaan, sitä suositumpi olet.
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan