Virallinen "olen krapulassa"-topic
Vähän..
Huoh mikä olo, jaabadadabbabaa jaffaaa.
huh
kyllä :(
Eilen meni vaan 4 pulloa shampanjaa ryhmälle + bisset + siiderit + paukut eikä oo edes hirvee krapula, ihmettelen? Kuitenkin olin siinä kunnossa että kävely ei oikein tahtonut sujua
täällä taas... ja mul on joku olio mahas
Krabbis on ja väsyttää..*haukottel* + jalat vähä kipeenä, tuli eileen ihan oikeesti tanssittua!
Onneks on vielä kännissä, tosin illemmalla ei välttämättä oo enää yhtä hauskaa
edit: no voi perkele kaveri tulossa kaljojensa kanssa kylää, taitaakin krapulat siirtyä huomiselle :p
ja edit2: ei jumalauta pitäs vielä huomenna mennä sukulaisten lyö syömään. Voi olla turhan freesi olo..
kolmatta kertaa täl viikol jo ja huomen ja ylihuomenna vielä tällä viikolla tulevat krapulat ei saatana.
on vähän semmonen olo kyl et pääsee pari itkuu kyl yön aikana jos tää tästä rupee pahenee viel
ja kuudelta vittu dokaa lisää. huomen pelottaa aika vitusti =P
[q]pirpeli, 1.3.2008 15:43:
Muistuttakee et tuun huomenna postaamaan tänne :D
[/q]
sä oot käyny tääl ja et oo kuitenkaa postannu tänne. SIIS MITÄ VITTUA?!?!? NAINEN NYT JOKU ROTI TOHON HOMMAA!
NO KYLLÄ! ei uni tullu näemmä nyt kovinkaan pitkään. ai että kun herkullisesti oksettaa =P
pitäisköhän kiskasta teet(1.5l muki) ni tietäis et onko nyt oikeastaan ees darraa
emä tiiä misä mä oon mut voi luoja ku käyn hitaalla ja ei jaksais kylä tehä yhtää mittää
Musta tuntuu.
ei hyvää päivää...
liikaa boolia.
hyi...
edit: krapulan ja työvitutuksen lisäksi olen näköjään saanut
myös jotain allergiaoireita... spontaanisti ilmestynyt sille
alle pisamia, joita ei vielä eilen ollut o_O
*poks**poks* ja