Virallinen "olen krapulassa"-topic
yyh, todellakin
no hyi
semi-sydämenliikatykytys päällä.
sisuskalut ei dikkaile mistn tequila-tabasco-shoteista
[q]Freja, 2.11.2008 18:49:
En muista, millon ois viimeks ollu nii paha olo ja hedari et mua ois itkettänyt. Ei varmaa koskaan.
Ei varmaan ikinä oo myöskään hävettäny nii paljoo ku tänään ku joutu käyppäseen ihmisten ilmoilla eli kaupassa. Voi kiesus.
Karmee olo, yhä. Katotaa jos toi Burana 600 auttais. Argh.
[/q]
Irma. litra limukkaa naamarii ja kalia tai pari perää...sit ne kamomillateet ja pitkän suihkun jälkeinen sänky ja lämmin peite ja tittirii!
[q]peikkolapsi, 7.3.2009 11:52:
no hyi
[/q]
"ei ees tullu shoteista paha olo" jaajaa, ei vai hah, oot aika FAIL!
Taas on pudottu jumaluudesta normaalin kuolevaisen tasolle
Yöööh :D Mut olipa ainakin hauskaa eilen.
[q]Minnalilla, 7.3.2009 12:29:
---
peikkolapsi, 7.3.2009 11:52:
no hyi
---
"ei ees tullu shoteista paha olo" jaajaa, ei vai hah, oot aika FAIL!
[/q]
ei kukaan oo pahasta olosta puhunutkaan.
Oikeestan kai yhä vähän jurrissa. Hyvin lenti laatta tuossa aiemmin, jos sitä vai pizzaa hakis... Oli niin omituinen ilta et ei ihan äsken, hevibaarista toiseen ja filmi poikki :DDD
[q]JaUHomAto, 15.3.2009 20:15:
---
peikkolapsi, 15.3.2009 13:59:
---
JaUHomAto, 15.3.2009 13:38:
siis voi saatana, pohjanmaan kautta
hitto vieläkin päässä pyörii, on se kumma.
[/q]
mjoo nyt alkaa pikkuhiljaa elämä voittamaan
yääh, pitipä sit käydä oksentamassa euromarketin vessassa.
onneksi yrjö oli koostumukseltaan pelkkää vichyä ja verta,
eikä mitään akuuttia pukea. nyt onkin sitten kiva jatkaa töitä.
toivottavasti en karkoita muutenkaan olemattomia asiakkaita.
maksakirroositon helmikuu ois ehkä hyvä idis...
Kyllä se rapola sieltä aina iskee vaikka vettä juokin. Vedellä saa sen päänsäryn pois mutta sitte jääki se armoton jumitus/väsymys unettomuus missä ei mitään jaksa tehä ja hyväs lykys mikään ei tunnu miltää ja aika matelee ja ahistaa niin saatanasti Eipä pääse rapolapeikko piinaa mua ainakaan reippaaseen viikkoon vielä. Sen jälkee sitte alkaaki se armottomampi jumitusrapolavaihe ku joutuu köyhäilee kiliun voimin.
[q]Kriss G, 11.6.2007 09:31:
---
Ober, 11.6.2007 07:22:
Voi perkele täst tulee tuskanen duunipäivä.
---
Tulee tulee. "Ei niitä kaikkia oo pakko juoda" :D vittu ku ei opi ni ei opi.
[/q]
ilmanen viina on tarkotettu juotavaks =P ja niin kauan ku sitä viinaa on jäljellä ni ei krapulaakaa tuu =P
kai se kohta alkais. vittuko ei voi enää ees nukkuu sen yli ku just heränny
Kyl juu ja kaupanpäälle krapularipuli. Ei vittu, let's 'ave it!
Päätäni poraa joku.
Eilen ulkona erään Espanjalaisen mallitytön kanssa. suht rapea olo kaikkien juotujen viskien jälkeen. Anyway oikestaan päivän 0_o tai eilisen. Aika puuntakaa tuli että kys ammattia harjottavilla naisilta voi löytyä myös aivoja liekö sitten joku tv mallibimbojen luoma kuva ollut. Joo-o takasin koomaamaan...
ku tiiä onko täs nyt viel kännis vai krapulas...mut se on varma et tarpeeks on nukuttu ja sitä ei voi harrastaa enää loppupäivää =P
Uh, yllättävän lievä krapula, ei varsinaisesti oo huono olo, oksettaa vaan. Olin kuitenkin 10 viikkoa juomatta ja sitten vedin ihan hirveät naamat eilen, joten olis voinut kuvitella, että nyt olis kuolema.
[q]Sunshine^82, 13.4.2009 15:44:
4 päivän putki takana ja olo on kamala.
[/q]
safkaa, vitamiinoi, hivenaineet...ja ooks saanu jotain hyvänä pitäjää jonka luona voi vaan nukkuu? =P sillähän se menee lopulta kai.
omani....VITTU KRAPULA! yhen päivän dokauksen darra...kuhan nyt en retkähä vetää tätäki päivää umpitunneliin niin vittu mä nautin tästä olosta! ei sitä viime viikon 2 vuorokauden "paniikkikohtaus 3h välein krapulaa" missä ei oma isäkää voinu koskee yhtää etten suoraa haistattanu vittuja et elä koske saatanan mulkku.
ja perään päivän :( on se et mä en pysty pitämään tätäkään päivää vain tässä vaan iltaan mennessä on korjattu taas iiihan vitusti =P
*poks**poks* ja