Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

kaiken järjen mukaan mä kuuluisin tänne mut mitä vittua mulla ei ole ees heikko olo vaikka muisti meni. paskaa viinaa tuo! =P

ei oo paha olo mut saatana ku huimaa ja vähän pelottaiski. "vitun hieno lauantai tämä keskiviikko"
ja ei perkele vuorokauteen tippaakaa ottanu ja kohta varmaa iskee ramppikuume, ku pitäis astuu auton rattii ja on saanu sen auton oven auki rauhallisin mielin =P

tänään tai huomenna...kattoo nyt miten käy

o/

no hyi nyt saatana. ei taida tänää hirveesti tulla kurkkailtua ulkomaailmaa. tukka pystys ja sukat haisee kuolemalle

näin reilun tunnin makaamisen jälkeen olo alkaa olee jo aikasta normaai mitä nyt iski aivan saatanallinen nälkä ja ei jaksais lämmittää mitää tai syödä. kaliatki loppu =(

Ja wittu ku pitäis tänää viel töihinki mennä 8 tunniks

eiku prkl olin viel vääräs topikissakin, krapula on vasta sit ku herään

onnekkaasti sai yöllä max 2h unta 9h sängyssä pyörimisen jäljiltä. luulis et tänää uni maittais =P
meinasin jo aamusta et voi saatana eka 2 päivän darra hankittu mut helpotti ku kävi vähän soutaa ja söi puuron. Herkkänä varmaa ollaa viel perjantaihin saakka ja sit taas ens viikko vituiks =P

[q]Hyzenthlay, 18.11.2006 15:00:
Jos darra on pieni,
[/q]
EI DARRA OLE KOSKAAN PIENI! DARRA ON KUNINGAS JA SE RAIVATAAN POIS TIELTÄ KOTIKALIALLA! ps. taidan kohta nukkuu iskän kanssa lusikassa tos takanaolevalla sängyllä *sydän*

pitänee tännekin ilmottautua.

kohtahan se selvii kuinka paljon tässä nyt sit humiseekaan päässä ku ottaa ton aamupalaölperin ja kokee hetken "helpottavan" hetken =P tai sit se darra on vielä vasta tuloillaan.

VOI HYVÄ HELVETTI

se tulee tunnin parin päästä ja se on aika majori

[q]Dementation, 20.2.2008 11:53:
---
T-mu, 20.2.2008 09:56:
Olo on ku Niirasen ämmän vaimon siskon kultakalan mutsin broidilla.
Mä en lähe Koleran kans enää koskaa mihinkä.
ikinä.

---

Niin siis tuliko tää olo nyt viinasta vai Kolerasta?
[/q]
niino eihän se varmaan musta suoranaisesti johdu tietty mut jos sitä joutuu kiskoo vitusti viinaa et pystyy olee ees metrin parin pääs musta ni sil voi olla viakutusta asiaan =P

eiköhä tää tästä viel pahene parin tunnin päästä. Ei oikeen nukkumista helpota ku ikkunan takana remppamiehet hakkaa vasaralla =P

muutenkin ärsyttää nää loppumattoman janon darrat. maha turvoksis ja silti tekis mieli vaan juoda mehua lisää

ei oo enää mitää kaameen kaameeta oloo. on niin kohmees ettei tunne tommosia oikeen =P suu on kuiva, pyörryttää, kädet nykii(etenkin peukalot haluu vetää koukkuu) väsyttää, ei nukuta, onneks ei kukaa tuu tökkii mitää näkökenttää ku voisin vähän säpsähellä. Olis varmaa aika otollinen hetki ruveta pelaa xboxilla Call of Cthulhu: dark corners of the earthia. viime kerral liskoiluyönä oli niin höyryset unet sekä komiat varjokuvat silmien eessä ku iski silmät kii.

o/

pienet torstaijuopottelut taas, tänään saakin
sit duunissa kärsiä.. mut onneks on sentään
perjantai!

Ei oo hetkeen kyl ollu näin paskaa oloa..

[q]peikkolapsi, 15.3.2009 13:59:
---
JaUHomAto, 15.3.2009 13:38:
siis voi saatana, pohjanmaan kautta

---

mä yritin äsken syyä mut jäi puoleenväliin lautasellinen
ees suolakurkut ei toimi
tää on nyt kyl pahinta aikoihin
[/q]

ha, jäi meinaan itelläkin yli puolet päivällisest syömättä. :D
hitto vieläkin päässä pyörii, on se kumma.

Taas pikkasen yököttää. Onneks ens viikol on duunii, ni loppuu tää hampuusielämä.

*poks**poks* ja

O