Virallinen "olen krapulassa"-topic
ai vittu.
[q]peikkolapsi, 15.3.2009 10:14:
hyi vittu mikä olo
oikeesti
kuolen
[/q]
Siltä sä näytitkin
[q]Minnalilla, 15.3.2009 10:38:
---
peikkolapsi, 15.3.2009 10:14:
hyi vittu mikä olo
oikeesti
kuolen
---
Siltä sä näytitkin
[/q]
no mitä eiks eteisen matto oo loistava nukkumesta =DD
ihan uskomattoman hirvee olo.
note to self: jatkossa vältä kyseisen lauseen sanomista työkaverillesi "jos olisin sinkku niin hoitelisin sinut samantien" jos haluat vielä mennä töihin ilman että hävettää ihan helvetisti.
huh huh, pikku darude kylässä... viä pitäis tänään punkkibändin reeneissä jaksaa kitaraa sahata :D
voi jumalauta.
Vähän meinaa olla..
Viideltä olin himassa, kävin parilla foorumilla avautumassa ja nyt on sekä fyysisesti, että henkisesti niin paska fiilis, että vois kävellä Mariaanien hautavajoamaan pariks viikkoa häpeämään ja mietiskelemään, oliko tässä taas mitään järkeä. :P
[q]peikkolapsi, 15.3.2009 10:43:
---
Minnalilla, 15.3.2009 10:38:
---
peikkolapsi, 15.3.2009 10:14:
hyi vittu mikä olo
oikeesti
kuolen
---
Siltä sä näytitkin
---
no mitä eiks eteisen matto oo loistava nukkumesta =DD
[/q]
Hah nukkumapaikkansa kullakin
hapokaasta heräsinheräsinheräsin just ääärg.. töihi plaa.. mä kuolen =D väsy :(
darra tai joku, outo, vaikka dokaamisesta onkin jo aikaa..
Phil Collins-darra.... Yhdyn.... Epäreilu maailma.
nyt iski ai vittu
huh, duunin pikkujoulut + oluthanat = *hikoil**poks*
joo-o.. lähti eilinen sitte aika isolla lapasesta.. noh, empä ollu ainoo.. onneks nyt alkanu jo olla parempi olo..
siis voi saatana, pohjanmaan kautta
heikottaa, vituttaa, pää kipiä, oksettaa, hirvee morkkis.. hyi vittu ei täs oo mitään järkee
[q]JaUHomAto, 15.3.2009 13:38:
siis voi saatana, pohjanmaan kautta
[/q]
mä yritin äsken syyä mut jäi puoleenväliin lautasellinen
ees suolakurkut ei toimi
tää on nyt kyl pahinta aikoihin
Vooooooi kyllä. Ja morkkiskin vielä
Tänä aamuna herätessään oli hetken ihan jees. Sitten tuli paha olo.. Joka ajtkui, oli vaan maattava ja pyörittävä ja ei nukuta ja tärisyttää. Sitten paha olo laajeni ja oli oksennettava jogurttia ulos.. SItten oksennettiin lisää ja maattiin sängyllä pohtimassa elämää..
Nyt sain suuhuni tungettua muutaman leivän ja paha olo on poissa, joskin tällainen vittumainen tärinä ja massussa sellanen HASSU TUNNE jatkuu.. Ynh.. olipa ainakin hyvä keikka..
*poks**poks* ja