Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

Olen krapulassa

Yksi armonlaukaus, kiitos!

Öärgh. Se kuvaa mun oloa täydellisesti. Otin eilen muutaman oluen, kun oltiin istumassa iltaa ja jotenkin päädyttiin sitten Freetimeen, jossa baarin työntekijät muistaa mitä otan. Menin sitten tiskille kolmen euron kanssa, sain viskimaidon. Siinä vaiheessa ja sen jälkeen oli vielä ihan hyvä happi, kun olin sen hitaasti juonut. Auta armias, kun siihen tuli jotain poikia, jonka kanssa väiteltiin siitä, että tytöt on parempia harrastamaan seksiä, kun ne tietää paremmin asioista, ja sitten ne tarjos mulle toisen viskimaidon. Sekin olis vielä mennyt, mutta kolmas viskimaito ja minttukaakao ja lonkero oli ehkä vähän liikaa sit viimeiseen 45 minuuttiin. Mut sain käydä toivomassa ainakin viisi biisiä ja ne soitti kaikki <3
Oli kivaa, nyt on krapula. Viinaa en enää juo, paitsi tänään muutaman. Jos on rahaa (eli ei).

No joo oon kyl. Saiskohan sitä hieman nukuttua.

Voi veljet mikä dagen efter. ei vittu oikeesti nyt vedetään jotain ennätyksiä siitä kuinka paha olo voi ihmis lapsella olla.

Firman pikkujoulut eilen. rgh..

hapokasta...

Ja kaheks pitäis töihi könyy... kauheen kiva.

Kaverin synttärit... Au, mul on kuhmukin päässä.

[q]Zenni, 29.11.2007 14:04:
Nonneh, nyt on taas tullu hommattua sen kaliiberin dagen efter ettei tarvii tänään lähtee himasta yhtään mihinkään.
[/q]

"Miksshhh mä muka en lähtis sssshoppailee ysilllllltä?" :D

semijoo mut tää on tällänen tehokas semidarra :D on siivottu ja vaikka sun mitä.

Killan pikkujoulut => liikaa "hieman" terästettyä glögiä => täälä sitä ollaan..

Ruokaaki oli onneks tarjolla et vähä parans ennustetta..

krapula on ja töitä riittää

Ei helvetti. Pikkujoulut.... Ööh? Joo, morjes. Ja nyt joku hakkaa lekalla päätä sisältäpäin

huh huh mikä kankkunen

no huh huh! ;o pakko kirjottaa tänne sit kerrankin. :)

http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/

huomenta klubitus

Vieläkin aika kaamea olo ja tunnin päästä pitäisi taas olla valmis baanalle

olipahan taas verrattain kova darra, mut nyt alkaa pikkuhiljaa hellittää jo. ihmeen huono olo siihen nähden, etten juonut eilen kuin n. 16 kaljaa (kerrankin muistaa illasta kaiken). lensi krapulalaattakin tänään, mut onneks tällä kertaa ei arki koita huomenna! <3

Joulusafkat ei oo sitä parasta darramättöä. Tuli taas ihan helvetin huono olo.

HERRANJUMALA!!1

*poks**poks* ja

O