SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]Nasutin, 27.5.2008 09:47:
Mistä tarkalleen ottaen lasketaan vuosipäivä teidän mielestä??
Mä en oo koskaan ees miettiny tollasia juttuja.
[/q]

Toisille se on kait ensitapaamisesta ja toisille siitä ku "aletaa olee". Itse lasken kyl mielummin ensitreffeistä.

[/q]

Me pidetään vuosipäivänä sitä päivää kun oltiin peräti viikko tunnettu Siitä asti kuitenkin ollaan oltu hyvin tiivisti ja onnellisina yhdessä

Mä lasken ainakin siitä kun alettiin viettämään aikaa yhdessä mieheni kanssa.
Meillä tulee kohta 2,5vuotta täyteen *sydän*
Ja toi mies on aika täydellinen, mutta yhden asian muuttaisin jos voisin. Nimittäin sen, että se ei kuuntelis örinäheviä tai mitä se kaamea pauke nyt ikinä onkaan.

[q]Josssu, 27.5.2008 12:47:
...tai mitä se kaamea pauke nyt ikinä onkaan.
[/q]

polkkaa? kiksua?

[/q]
Meilläkin oli seukkailun aloituspäivä vähän hakusessa, niin päätettiin sitten pitää vuosipäivänä sitä päivää kun tavattiin ekan kerran, siitähän se kaikki alkoi. Nyt yhdessäeloa takana jo 2 v 11 kk ja niistä kihloissa pari kk *sydän*.

[q]ezzy, 27.5.2008 12:50:
---
Josssu, 27.5.2008 12:47:
...tai mitä se kaamea pauke nyt ikinä onkaan.

---

polkkaa? kiksua?
[/q]
:D

[q]Josssu, 27.5.2008 12:47:
Meillä tulee kohta 2,5vuotta täyteen *sydän*[/q]

Onnen pekka....

[q]~~tuula~~^_^, 27.5.2008 10:01:
---
Nasutin, 27.5.2008 09:47:

---

Siitä kun vie hampiharjan sen toisen tykö ja sit se toinen kysyy et "jaa seukataanko me nyt virallisesti! vai unohditko vaan tuon tänne?" :)

Ja jos tämä vastaus ei tyydytä, niin city.fi selvittää!
[/q]

Linkki ei toiminu, mutta asiasta kiinnostuneet, tossa toimiva:
http://www.city.fi/artikkeli/Aletaanks+oleen/2520/

Joo mulla vaan sellasia epämääräsiä suhteen alotuksia takana missä vaan yhtäkkiä oon huomannu et "Ai katos tässähän taidetaan oikeesti ihan vakkaristi seukkailla!?!" Hehheh... Kuulostaapa hassulta näin jälkikäteen. Mutta siis vaikka pitkiä suhteita takana niin en oo koskaan mitään vuosipäiviä viettäny. Nyt sitten nykyisen rakkaan kanssa oli tällanen tyypillinen "Onks tää nyt sit sitä virallisesti"-tilanne/keskustelu. Ja vaikka ensitapaamisesta ollaan suht säännöllisesti treffailtu ja muita ei ole kuvioissa ollut, oli silti vähän epäselvää mitä homma oli... Noh kaipa tän mukaan sitten heinäkuun puolivälissä tulee sit ensimmäinen puolvuosinen meille täyteen. <3 Ihan parasta aikaa ollu ja jatkuu varmasti vielä pitkään. En voi saada tarpeekseni!!!

[q]Nasutin
Mistä tarkalleen ottaen lasketaan vuosipäivä teidän mielestä?[/q]

Me tunnettiin ukkomme kanssa toisemme ensin kurssikavereina ja ystävinä melkein vuosi ennen kuin oltiin yhtä aikaa sinkkuna ja päädyttiin yöksi samaan punkkaan, josta lasken että alkoi seurustelu. Nyt on takana reilu kaksi vuotta yhdessä asumista ja juhannuksena vietämme sitten 3-vuotis vuosipäivää.

Tietty me voitas laskea jostain mistä tahansa muustaki mutta tuo on niin helppo.

[size=10]Mutta jos mun opiskelijavaihtohakemus hyväksytään niin saapa nähdä tuleeko enää neljättä vuosipäivää..[/size]

Mä en ainakaan laske suhteen vuosipäivää siitä milloin ensimmäistä kertaa tavattiin... Vaikkakin itse kyllä tiesin heti ekojen treffejen jälkeen että oon tavannu mun elämäni miehen.

Mut sillä kesti vähän pidemmän aikaa tajuta että mä olen sille se yksi ja ainut oikea. Eli vuosipäivää vietetään sen päivän mukaan jolloin käytiin "the" keskustelu. Eli jolloin viimeistään kummatkin oli sitä mieltä että nyt ollaan virallisesti pari.

Me ainakin lasketaan vuosipäivä sen mukaan jolloin me ekan kerran tavattiin *plur*.

Ja ilman tota ukkoa en todennäkösesti olis jaksanut tätä kevättä. Ja vaikka se olikin raskas, niin sekin lähensi meitä entisestään. Tosin, voiko enää lähemmäs päästä kun nytkin vielä nyhjätään ihan kylki kyljessä :D Ja ensi vuodeksi onkin sitten isot suunnitelmat *vink**sydän*

[q]*jasmine*, 29.5.2008 01:30:
täällä taas
[/q]

Tääh, eli siis mitä häh? Missä ja mitä? ...vai mitenhän se meni*ding*

[q]bubbelgum, 29.5.2008 04:34:
Mut sillä kesti vähän pidemmän aikaa tajuta että mä olen sille se yksi ja ainut oikea. Eli vuosipäivää vietetään sen päivän mukaan jolloin käytiin "the" keskustelu. Eli jolloin viimeistään kummatkin oli sitä mieltä että nyt ollaan virallisesti pari.
[/q]

Meillä meni toisinpäin; se olin minä, joka ei heti tajunnut, että elämäni rakkaus seisoopi eessä. Meillä käytiin myös vakava keskustelu suhteen tilasta ja seurustelun "virallistamisesta", josta meillä vuosipäivää lasketaan.

Onneksi ei ukolla loppunu kärsivällisyys kesken, vaikka ensin juoksinkin sitä karkuun. Nyt oon onnellisempi ku ikinä ja päivä päivältä enemmän rakastunut *sydän*

Meil kans vuosipäivä lähestyy, kaks vuotta tulee onnellista yhteiseloa täyteen kesäkuussa, muutama kuukaus sitte perustettiin yhteinen pesä ja sen jälkee tuntu et suhde hyppäsi ihan uudelle tasolle ja taisin rakastua uudestaan *sydän*

Me lasketaan vuosipäivä siitä, kun sovittiin, että kyllä tässä nyt ruvetaan ihan vakavasti seukkaamaan. Ei oikein vois laskea ensitapaamisesta, kun siitä on ehkä noin kymmenen vuotta eikä ekoista treffeistä, kun niistäkin on yli yhdeksän vuotta.. eikä edes siitä kun ekan kerran törmättiin taas monen vuoden jälkeen..

Melko myrskyisästi meillä lähti revanssi käyntiin ainakin Tuli puhdistettua ilmaa moneen kertaan kunnon riidoilla jo tapailuvaiheessa. Taisi olla molemmilla se tunne, että jos tähän uudestaan ryhtyy, niin on paljon pelissä.. Eipä ainakaan jäänyt mitään hampaan koloon. Ehkä siksi ollaan nyt tässä.. Enkä oo koskaan ollut onnellisempi

Meillä on kaksi vuosipäivää (no oikeastaan kolme mut kihlajaispäivä ei ole niin vuosipäivä kuin muut), toinen on hääpäivä (suht helppo tietää et mikä se on *nauru*), ja toinen on se päivä kun päätin jäädä tulevan mieheni huoneeseen jatkojen jälkeen kun muut lähti kotiin. Sillä tiellä olen edelleenkin. Ensiviikolla tulee 9 vuotta yhdessä

Edit: ja se kesä 1999 oli ihan legendaarinen: se oli kuuma kesä ja olin niin tolkuttoman rakastunut

Aika mielenkiintoista sinänsä, että tohon vuosipäivä-kysymykseen on vastannut ainoastaan mimmejä (ja Esa, mutta se nyt on käytännössä tyttö). Tekis melkein mieli ruveta leipomaan tästä vähän johtopäätöksiä sukupuolien suhtautumisesta tällaisiin merkkipäiväilyilhin.

[q]Jone, 29.5.2008 16:27:
Aika mielenkiintoista sinänsä, että tohon vuosipäivä-kysymykseen on vastannut ainoastaan mimmejä (ja Esa, mutta se nyt on käytännössä tyttö). Tekis melkein mieli ruveta leipomaan tästä vähän johtopäätöksiä sukupuolien suhtautumisesta tällaisiin merkkipäiväilyilhin.
[/q]
No tartutaanpa sitten aiheeseen ettei ihan tappiolle jäädä. Kyllä sen itse aina olen ensitreffeistä laskenut (tai ainakin ennen niiden lukuisan kahden kohdalla..) Nyt onkin nykyinen tilanne hieman kinkkisempi laskea joten varmasti se muistetaan ja ynnätään siitä kun itse päätös olla yhdessä on tapahtunut.

Senhän voi siis itseasiassa laskea kukin tavallaan.. Ensitreffeistä, "virallisesta" päätöksestä jne. Kukin taplaa tyylillään kaiketi.

[q]Heli, 6.12.2008 10:13:
I hate to break it to you, mutta tolla on sutinaa mun kanssa myös.
[/q]
Onnea! ^____________________^ Sehän meidän suhteessa onkin parasta, siis tää vapaus, et mäki voin ihan rauhassa säätää muidenki kans päivät pitkät, eikä se oo keltään pois!

Onpa kiva olla kotona, vois vaihteeks ruveta vähä ompelee!

Vuosipäivämme `nnyn kanssa tulee siitä päivästä kun hän kysyi minulta "kohtalaisen" suoraan että seurustellaanko me. Se tapahtui aikalailla nopeasti siitä kun rupesimme viettämään aikaa yhdessä.

Parin kuukauden päästä sitä on sitten pitkästä aikaa avomiehen roolissa. Siitä itseasiassa onkin jo aikalailla aikaa kun on viimeksi yhteiselämää jonkun kanssa viettänyt.

O