SEUKKAUSLUUKKU
Asiat ovat onneksi selvitettävissä ja nyt kyllä tuntuu että olen niin täällä. Ihana olla onnellinen ja saada toimiva parisuhde. [size=5]varsinkin kun mä oon ihmisenä niin saatanan vaikea.[/size]
Mihinköhän luukkuun mä mahdan kuulua kun asun avopuolison kanssa (toistaiseksi) mut suhde on katkolla? Vapaa/varattu/saa yrittää? :D
[q]keisha, 28.6.2008 00:00:
Mihinköhän luukkuun mä mahdan kuulua kun asun avopuolison kanssa (toistaiseksi) mut suhde on katkolla? Vapaa/varattu/saa yrittää? :D
[/q]
Väittäisin et varattu.
Sillä ainakin säästyt paljolta niin kauan kun asutte yhdessä.
[q]toma, 6.10.2005 22:24:
---
Bileilehänminä, 6.10.2005 22:22:
4 vuotta oli mut ei just nyt tällä hetkellä oo... vaikkakin toivottavasti väliaikaisesti..
---
Oi :((( Tsemppiä teille ja toivottavasti asiat ratkeavat!
[/q]Kiitti Toma :)
4 vuotta oli mut ei just nyt tällä hetkellä oo... vaikkakin toivottavasti väliaikaisesti..
[q]Freja, 7.10.2008 15:26:
Voi repslol. Copypastesin tän meidän tiimille. Pari miestä oikeesti suuttui tosta :D Siis niiku, oikeesti. En kestä :D
[/q]
Hahaa :D
Mä tyrkkäsin ton äsken ukon luettavaksi ja sanoin, että katoppas, kun kaikki kohdat osuu kohilleen. :P Ukko tokas, että: ''Eikä osu, en oo koskaan värjänny sun pyykkejäs!''
Niin, siinä taisikin olla se ainut kohta, joka ei osunut ja uponnut.
Mut hei, eiköhän nää oo tämmösiä aika pieniä murheita loppupeleissä. :)
(Joskus väsyneenä tosin saattavat tuntua melkoisen suurilta :D)
[q]Nitta, 8.10.2008 15:37:
Entä sääriä
[/q]
Sääriä kyllä juu, mutta meikäläinen on sen verran nipo-nillittäjä näissä siivoushommissa, että en kyllä jätä karvan karvaa lojumaan väärään paikkaan.
[q]Pieni tyttö, 6.7.2009 23:32:
Nyt ollaan miehen kanssa oltu vähän päälle 9kk yhdessä ja esikoistyttömme syntyi 9.6 (etuajassa) ja häitä vietellään -2010-2011 *sydän**sydän**hali**pus*
[/q]
On muuten saakelin tiukka tahti, tässähän tulee suorituspaineita! Onnea! :)
Meillä se ois 3 vuotta yhteiseloa takana kohtapuoliin, ja ei kyllä oo muuta krediittiä kuin se, että mä oon oppinut sietämään vähän paremmin hikisukkia, kalsareita (edit: ja edellämainittujen sijaintia n. 10 cm päässä pyykkikorista, kun niiden laittaminen pyykkikoriin tuottaisi liian urheilullisen liikeradan istumisasentoon juurtuneelle datisnörttikropalle), pizzalaatikoita ja cocispulloja lattialla ja toinen on oppinut sietämään paremmin pilkunnussijan saarnaa leivänmurujen romahduttavasta vaikutuksesta ihmismieleen.
Aika win-win. :D
rakkaan ystäväni sanoja lainaten "te ootte niin suhe"
niin ollaankin
minä olen myös
Yli 4,5 vuotta takana ja päivä päivältä ihanampaa.
Kyllä tää on vaan se oikea mies mulle.
My first, my last, my everything. *sydän*
puoli vuotta jo, aika menee hirveen nopsaan ja homma vaan paranee päivä päivältä
on ihan parhautta kun on löytänyt jonkun jolla on ihan samanlainen ajatuksenlaukka ku itellään ja huumorintaju, se se vasta tärkein on!
-Nim. eilistä kylpyreissua naureskellen
Mulla on ihan paras mies. *sydän*
*sydän* :)
Ohannoi ihan kivoi joskus!
[q]Funktion, 6.9.2009 14:49:
Juuri ostin lentolipun, eli homma on nyt sitä myöten lukkoon lyöty. Uusi elämä paremman puoliskon kanssa alkaa Ruotsissa 2.10.
:)
[/q]
Kuulostaa hienolta.
Mut.
Kokemuksesta tiedän, ettei se elämä välttämättä ole niin upeaa kuin mitä online-suhteessa voisi kuvitella. En haluis mitenkään pilata tää sun ihanaa tunnetta tulevaisuudesta emännän kainalossa Ruotsissa, mut oletko varautunut siihen, ettei kaikki ehkä sujukaan suunnitelmien mukaisesti?
[q]pululu, 6.9.2009 18:52:
---
Funktion, 6.9.2009 14:49:
Juuri ostin lentolipun, eli homma on nyt sitä myöten lukkoon lyöty. Uusi elämä paremman puoliskon kanssa alkaa Ruotsissa 2.10.
---
Kuulostaa hienolta.
Mut.
Kokemuksesta tiedän, ettei se elämä välttämättä ole niin upeaa kuin mitä online-suhteessa voisi kuvitella. En haluis mitenkään pilata tää sun ihanaa tunnetta tulevaisuudesta emännän kainalossa Ruotsissa, mut oletko varautunut siihen, ettei kaikki ehkä sujukaan suunnitelmien mukaisesti?
[/q]
niinpä
http://videon.se/n3rd/n00b-boyfriend/
[q]Funktion, 6.9.2009 14:49:
[/q]
Freja likes this
[q]pululu, 6.9.2009 18:52:
---
Funktion, 6.9.2009 14:49:
---
Kuulostaa hienolta.
Mut.
[/q]
Heh, kyllä tuota on mietiskelty tässä.. :) Mutta, en tosiaan kertonu kamalasti mutta ollaan tosiaan tunnettu pari vuotta jo, ja nähty useaan otteeseen parista viikosta parin kuukauden pätkiin. Joten ei tässä ihan tyhjän päälle olla hyppäämässä! :)
Ja kyllä oon varautunu siihenkin että kaikki ei mee suunnitelmien mukaan. Eli niinsanottu plan B on olemassa. :)
2 vuotta virallisesti ja kihloissa, mutta epävirallisesti 5 vuotta! olipas vaikeasti sanottu :D
Ja parhaasta suhteesta tietenki tarvii saada paras mahdollinen palkinto
http://www.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=2693733&id=685094256
No MOI!
Tunnen olevani niin onnellinen *sydän**plur**pihkassa*