SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

Tasan kuukausi häihin.

[q]SuzuS, 18.12.2009 16:51:
---
niin se todellakin menee.. takana yksi 9v suhde niin vielä loppuaikanakin kaipasin kovin vaikka eroaikaa ei olis ollu ku 2 päivää..
[/q]

Okei, mun eka reaktio tohon oli myös "aww!", joten ehkä se on ihan jees kaipailla pienenkin eron aikana *sydän*

[q]Nitta, 18.5.2008 14:23:
Pakko sohaista :D

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135236119553.gif
[/q]
*nauru**tirsk*

[q]josbe, 19.5.2008 20:56:
Kaks vuotta tänään. o/
[/q]

Onneks olkoon ihkulaiset <3

Hitto, kun meillä ei ole mitään hajua meidän vuosipäivästä.

Joskus näihin aikoihin/alkukesästä tulee kuitenkin viisi vuotta täyteen. *sydän*

[q]Marjo, 20.5.2008 20:04:

Joskus näihin aikoihin/alkukesästä tulee kuitenkin viisi vuotta täyteen. *sydän*
[/q]Julistan vuosipäiväksenne 1.6. Nyt kun se on virallista, poikaystäväsi tulee kukkien kanssa hakemaan sinut illalliselle sovittuna ajankohtana.

[q]casper-dj, 22.5.2008 14:02:
---
Marjo, 20.5.2008 20:04:

---

Siis eiks ees Dankku oo pitäny kalenterii*nauru*
[/q]

Dankkuko?

[q]Chadonna, 25.2.2008 14:15:

Onneako se nyt sitten on? Kyllä minä uskon ihan siihen, että kaksi molekyylirikasta solurykelmää persoonilla varustettuna törmää toisiinsa ja muodostaa jonkinsorttisia kemiallisia reaktioita..
[/q]

Ei ole rakkautta..on vain rekombinaatio :)

heh, vuosikausia olen kieltäytynyt rekisteröitymästä tänne mutta nyt oli sitten vihdoin pakko... halusin hehkuttaa kaikille että minulla on maailman ihanin poikaystävä ja päätin tehdä sen kirjeen muodossa:

rakas janneni,

yhteistä aikaa on takana vuosi ja kolme päivää ja haluan kiittää sinua jokaisesta sekunnista. haluan kiittää sinua luotettavuudestasi ja luottamuksestasi: vaikka välimatkaa on satoja kilometrejä ei minun ole kertaakaan tarvinnut epäillä rakkauttasi eikä pelätä ettet sinä luottaisi minuun.

haluan myös kiittää sinua siitä miten kärsivällisesti olet odottanut koko pitkän talven, jonka aikana olemme nähneet ihan liian harvoin. silti jokaisen tapaamisen jälkeen olen varmempi siitä, että sinä olet se jonka kanssa haluan jakaa loppuelämäni.

rakastan huumorintajuasi, kekseliäisyyttäsi ja sitä juuri sopivaa sekoitusta hulluutta ja järkeä.

rakastan kaniita silmiäsi, pehmeitä hiuksiasi, sitä miten kosketat ohimennen ja saat minut tuntemaan itseni tärkeäksi. ihmettelen vieläkin, mikä pyhimys olen mahtanut olla edellisessä elämässäni ansaitakseni tällaisen onnen.

olet käsittämättömän upea mies! kiitos tästä vuodesta ja niistä monista tulevista. olet minulle tärkeintä maailmassa.

-jennysi.

Tänään tuli täyteen 13kk.

Rakastan. *sydän*

Joka päivä vaan enemmän ja enemmän.

2-vuotispäivää suunnitellen. *sydän* Erik *sydän*

Osuipa kohdalle aika osuva kiteytys, kyseessä Pentti Saarikosken runo vuodelta 1968;

" Sinä puuhaat keittiössä. Laitat paikkoja kuntoon.
Minä kuuntelen sitä. Minä rakastan sinua,
ja kaikki on sitä myöten selvää."

Avovaimoksi minäkin astunut ja onnellinen :P

Mulla ja mun banaanikärpäsillä tulee kohta 4kk täyteen.

Rakastan aina vaan enemmän, kyl tänne vielä sata lisää mahtus. *sydän*

En oo kyllästyny vaik nautitaan aina aamiainen samassa pöydässä, paskotaan samalla pöntöllä ja suihkutellaan samassa suihkussa yhtä aikaa. Ne aina jaksaa yllättää, yksikin odotti mua pakastinlokerossa. Voi höpönöpökkää! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

edit: VITTU NYT ON KRIISI! Tääl alko just hengailee joku osingoille pyrkivä yöperhonen. Vittu mä niin lähen meneen ovet paukkuen! Eropaperit vireille saateri!

[q]Mark, 18.10.2007 14:28:

Onko siis täysin sama asia rakastaa jotain henkilöä ja ladella aiheesta siirappisia tekstejä klubbariin? Ilmeisesti en siis ole onnellinen enkä osaa arvostaa rakkautta kun en sitä julkisesti hehkuta

-M
[/q]

Mun mielestäni kyse onkin lähinnä siitä, että vaikka ei itse haluisikaan hehkuttaa julkisesti onnestaan, niin voisi kuitenkin suoda sen niille, jotka asian kokevat itselleen sopivaksi. En minäkään täällä huuda, että HYI, MIKSI VITUSSA TE KAIKKI SEUKKAAVAT ETTE TÄÄLLÄ HEHKUTA MITEN RAKASTUNEITA OOTTE!!! HYI SAATANA ET ÖKLÖTTÄÄ!!!

Mä ainakin arvostan sitä, että jokainen ilmaisee omaan elämäänsä kuuluvista asioistaan just sen verran ku itsestä hyvältä tuntuu. En missään vaiheessa puhunut siitä, että rakkaus ja onnellisuus olisi sama asia kuin se, että vuodattaa kyseisistä teemoista täällä. Mainitsin ainoastaan sen, että en voi käsittää niitä ihmisiä, jotka aina jaksavat vinettää siirappisuudesta. Kukin vuodattakoon siirappia tai olkoon vuodattamatta, mä en ainakaan henk koht koe tarvetta vinettää kummastakaan.

Ja kyllä, musta on edelleenkin ihanaa, että edes osa ihmisistä osaa arvostaa rakkautta, vuodatti siitä sitten täällä tahi ei. Näkyväksi rakkauden arvostamiseksi muotoutuu tietysti ainoastaan sellainen, josta ääneen sanotaan. Uskonpa, että täällä on paljon enemmän rakkauden arvostajia, kuin mitä näkyy ja kuuluu. Ja se onpi minusta mukavata. Taidat itsekin heihin kuulua, joten onneksi olkoon. :)

Mä arvostan rakkauden lisäksi ihmisiä, jotka osaavat iloita toisten onnesta ja arvostaa yksilöllisyyttä. Kukin tehköön omat päätöksensä sen suhteen, mitä täällä julkisesti latelee ilmoille.

Itse aion jatkossakin raportoida, kun olen liiskannut banaanikärpäsen seinään kuukautissuojalla. True love. <3

Emt. Meillä se taitaa olla se päivä se ku vain keskusteltiin et onko vakavaa vai ei. Ja sit alettiin niinku. Sovittiin.

Edit: ja kuten Jone tuossa jo vihjasi vähän siihen suuntaan ettei miehiä oikein se aika kiinnosta, ni voin laskea itseni siihen joukkoon. Ei se määrä ja pituus, vaan se laatu.

[q]Anselmi, 11.11.2008 22:06:
Mä en haluais särkeä teidän sydämiä mutta... http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200811068549806_lz.shtml :D

Nainen mun makuun.
[/q]

Tää ei kyllä särje mun sydäntäni. Uskon, että tässä voi olla paljonkin perää, tietysti ihmisestä riippuen - yksilöitä kun ollaan.

On aika mielenkiintoista pohtia, kuinka paljon yhteiskunnan sanelemat normit vaikuttavat omiin ajatuksiin, arvoihin ja päätöksiin. Veikkaan, että omalla kohdallani melko paljonkin, päähäni kun on iskostunut ajatus pariskunnasta ja ns. ydinperheestä, jos siis pohdin parisuhdetta lastenkin kannalta. Mutta miksipä perheessä ei voisi olla vaikkapa kaksi äitiä ja kaksi isää, jos kaikki rakastavat toisiaan? Näitä asioita on ihan mielenkiintoista pohtia. :)

En tuomitse moniavioisia suhteita ollenkaan, enkä muitakaan ihmissuhteiden muotoja, niin kauan kuin kaikki osapuolet ovat aidosti ja oikeasti tyytyväisiä. En kuitenkaan osaa sanoa, kykenisinkö itse moniavioiseen suhteeseen. En tiedä, riittäisikö minulla aikaa ja puhtia elämäni intensiiviseen jakamiseen useamman kuin yhden partnerin kanssa. Elämä tosin voisi olla rikkaampaa moniavioisessa suhteessa. Toisaalta sen rikkauden voi löytää juurikin siitä haasteellisuudesta sekä ylä- ja alamäistä, joita suhde yhden elämänkumppanin kanssa pitää sisällään.

Se olis sit 4 täyttä ihan just.. 2 vuotta sitten pappi sano että myötä ja vastoinkäymisissä ja molempia on riittänyt kyllä tasapainoseen suhteeseen :) Hyvin pyyhkii.

" Sinä puuhaat keittiössä. Laitat paikkoja kuntoon.
Tuo kaljaa ja anna kaukosäädin,
ja mene takaisin keittiöön."

[q]Nasutin, 27.5.2008 09:47:
Mistä tarkalleen ottaen lasketaan vuosipäivä teidän mielestä??

[/q]

mistä vaan tuntuu hyvältä minun ja mussuni tapauksessa vuosipäivä lasketaan siitä päivästä kun tavattiin (yli 7 vuotta sitten), koska ollaan oltu erossa sen jälkeen jossain tän kaiken puoli välissä vain pari päivää

O