SEUKKAUSLUUKKU
[q]domi, 29.5.2008 16:39:
Edit: ja kuten Jone tuossa jo vihjasi vähän siihen suuntaan ettei miehiä oikein se aika kiinnosta, ni voin laskea itseni siihen joukkoon. Ei se määrä ja pituus, vaan se laatu.
[/q]
Toi on kyl totta omallakin kohdalla. Ei mitään käsitystä milloin olen edelliset suhteet aloittanut tai päättänyt. Ei vaan VOI muistaa ja kalenteria en käytä.
Nykyisellä typyllä on kaikki kalenterissa ja painostus tapailusta seurusteluun oli sen frendien toimestakin jo puuduttavaa
Kunhan on kivaa yhdessä, niin aika lentää kyl ihan *fiuh*. Nytki puol vuotta menny *enkeli*:n siivillä.
[q]Jone, 29.5.2008 16:27:
Aika mielenkiintoista sinänsä, että tohon vuosipäivä-kysymykseen on vastannut ainoastaan mimmejä (ja Esa, mutta se nyt on käytännössä tyttö). Tekis melkein mieli ruveta leipomaan tästä vähän johtopäätöksiä sukupuolien suhtautumisesta tällaisiin merkkipäiväilyilhin.
[/q]
Nykyisessä kohta 5-vuotisessa suhteessa on kyl alkamisajankohta hyvin omassakin päässä ja vuosipäivää tulee aina vietettyä. Mut meillä hommassa on aika selkeä alkamispiste, joten helppo pitää lukua.
[q]domi, 29.5.2008 16:39:
Edit: ja kuten Jone tuossa jo vihjasi vähän siihen suuntaan ettei miehiä oikein se aika kiinnosta, ni voin laskea itseni siihen joukkoon. Ei se määrä ja pituus, vaan se laatu.
[/q]
Eihän vuosipäivän viettäminen tarkoita että vain suhteen pituudella olisi merkitystä.. Sehän on vaan hyvä tekosyy juhlistaa suhdetta (ja sen laatua) [size=9]toki saman voi tehdä minätahansa muunakin päivänä[/size]
Ja ps. Tiedän ainakin yhden miehen joka oikein mielellään viettelee vuosipäiviä
[q]bubbelgum, 1.4.2007 16:03:
Tänne!
Joskus se elämä näköjään onnistuu yllättää, ja tääkin tyttö pääse taas vuoden tauon jälkeen kokeilee millasta tän luukun puolella on olla. *sydän*
I´m so happy.
[/q]
Onneksi olkoon!!!
Kato katos, mäkin pääsin tänne pitkästä aikaa*nauru*
Tänään tuli täyteen 2 vuotta seuccailua Kauheaa miten aika rientää.
[q]Nasutin, 27.5.2008 09:47:
Mistä tarkalleen ottaen lasketaan vuosipäivä teidän mielestä??
[/q]
Siitä kun asiasta sovitaan. Itsellä viime lauantaista 31.5. (Mä en osaa vielä käytää vielä me-muotoa *nauru*)
Täällä siis *sydän*
[q]Nitta, 4.6.2008 00:53:
Täällä siis *sydän*
[/q]
Sweet
Tänään on yhdessäolomme 9-vuotispäivä. Juhlimme vuosipäiviä siksi, että pitkässä suhteessa on ihan hyvä välillä muistella että miten ja miksi sitä toiseen rakastuikaan. Pitkässä suhteessa se tuppaa aina välillä unohtumaan. Ja kun eletään suhteellisen tavallista arkea niin toisen huomioiminen saattaa jäädä turhan vähälle. Vuosipäivinä sitä sitten ryhdistäytyy [size=5]no ryhdistäytyy sitä kyllä muutenkin[/size]
Itselleni jo se, että olen jonkun kanssa parisuhteessa (saati että asumme yhdessä ja olemme naimisissa) on niin käsittämätöntä että kyllä siitä on hyvä pitää kirjaa
[q]mariq, 4.6.2008 12:25:
Sweet
[/q]
Dude
Enskuussa saa juhlia vuosipäivää taas
Se on ihana päivä muiden joukossa, mut suuremmalla syyllä keksii jotain kivaa sillon.
Tää kihlausjuttu ei taida olla mun juttu, kun oon jo kahteen kertaan meinannut hukata sormuksen Ensin se meni työvaatteiden mukana pesupussiin ja tajusin asian vasta kun olin lähtenyt sairaalasta. Ei kun takasin kauheeta vauhtia ja penkomaan sitä pussia. Onneksi oli vielä sama pussi niin löysin sen takin taskusta. Ja nyt sitten oltiin tallilla ja putsasin housuja kun kuulu ilonen kilinä ja sormus lensi katsoman alle pusikkoon. Onneks oli raippa mukana niin sai siellä nokkospuskassa siirreltyä niitä rehuja ja sormus löyty. Täytyy viedä kultasepälle, että pienentää sen sormuksen niin pieneksi ettei se lähde irti edes saippualla! :D
Remppa meinaa aiheuttaa pikkusen kinaa jo näin suunnittelu vaiheesa (onneks saatiin kivasti apua siihen eilen *plur*) Saa nähdä mimmonen ressi ja riita siitä tulee tekovaiheessa
Mut kiva on yhdessä suunnitella ja kohta laittaa omaa uutta yhteistä kotia ihan omanlaiseksi ja oman näköiseksi Vaikka on asuttu yhdessä jo puoltoista vuotta, tulee oman kodin laittamisesta ihan erilainen yhteisfiilis kun vuokrakämpän sisutamisesta. Toki myös yhteisen asunnon ostaminen on pikkkusen isompi sitoutuminen kuin yhteen muuttaminen vuokralle Sen jälkeen ollaan ihan erilailla Me *sydän* (varsinkin kun ei oo sen enempää tarkotus virallistaa suhdetta, ni tässä sitä nyt niinku ollaan sitten)
Voinko myös kuulua seukkausluukkuun jos mulla on monta "seurustelusuhdetta" monessa eri satamassa?
[q]Janisa, 18.9.2007 15:07:
---
ice-angel, 18.9.2007 14:49:
Voinko myös kuulua seukkausluukkuun jos mulla on monta "seurustelusuhdetta" monessa eri satamassa?
---
Johan taalla henkselit paukkuu...
P.S. Tata ei kannata aaneen tuolla sinkkuluukussa mainita -kaikki yksinaiset sinkut syo sut elavalta...
[/q]
Onneks mä siis asun ulkomailla;)
Nyt tuntuu pitkästä aikaa et jotenki loksahtelee asiat kohdalleen niinku toivois. Pitkään ollu ihme ahdistusta ja vaiheilua tää oleminen, mut nyt on niin onnellinen olo ja fiilis siitä et on valinnu oikein. Kunpa vain kestäisi nyt tämä. *sydän*
[q]Miinapiina, 18.5.2008 08:56:
jeppistä, täällä oltu jo hetken aikaa ja niiiiin hyvältä tuntuu tää juttu *sydän*
[/q]
ja näillä mennään edelleen
huoh...
oon niin rakastunut *sydän*
minul on kyl edelleenkin _maailman_paras_ rakkauspoikaystävä *sydän*
[q]H3li, 24.6.2008 17:15:
mä oon kuullu ton joskus ennenkin hiljattain ja koko ajan *sydän*
[/q]
Aaargh... Mun kulta on espanjassa ja mulla on sitä ihan sietämätön ikävä!!! Ja täälläkin vaan sataa... BLAAH!!
[q]Nasutin, 24.6.2008 20:23:
Aaargh... Mun kulta on espanjassa ja mulla on sitä ihan sietämätön ikävä!!! Ja täälläkin vaan sataa... BLAAH!!
[/q]
Sanopa muuta...*uuh*