SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

hmm. täällä ja ihan virallisesti todella hassua, piiitkästä aikaa... mutta hyvä vaan. on kyllä semmonen helmi löytynyt

Tänään junassa:

Istuttiin vastakkaisilla penkeillä ja lueskeltiin lehtiämme omissa oloissamme. Pideltiin kuitenkin kii toisiamme sormenpäistä ja siliteltiin toistemme polvia.

Olo oli niin rauhallinen, toinen hyvin kuvaava sana voisi olla 'onnellinen'. Vaikka välillä on murheita vaikka minkälaisia, sekä minulla että sinulla, ne kuuluu elämään eikä meillä ole mitään hätää. Tuijotin ikkunasta ohikiitävää maisemaa ja ajatelin, että ei asiat voisi olla paremmin! Pitkästä aikaa tunsin itseni levolliseksi ja tosiaan, onnelliseksi.

"Nähdään taas perjantaina" *muisk*

Paras tunne tämä. Kaipuu + Rakkaus.

*tunkee toisen kanankoipensa luukkuun ja jää odottamaan joskos toinenkin koipi tulisi jossain vaiheessa perässä* *nauru**hih*

[q]Mark, 19.10.2007 08:32:

I'm with you there. Sanamuoto edellises postaukses kävi jotenki häiritsee. Eihä siirapissa mitään pahaa oo, mut kaikki ei vaa jaksa julkista makeilua :) Voitko viel jotenki kertoo mulle mitä rakkautta on banaanikärpästen tappamisessa?

[/q]

Se on semmottii alkukantaista rakkautta. Vähänku saalistais kumppanilleen ruokaa. <3

Jep, mun kokkaukset ON erittäin hyviä.

VÄLIAIKAINEN AVOLIITTO -LUUKKU:
(Kuka keksi termin "luukku"?)

1) Heräsin tänään suu täynnä puolimetrisiä hiuksia.
Minun lettini ei ole tappavan pitkä.

Ihan kuin en olisi tarpeeksi hurja näky aamuisin
ilman, että suupielistäni roikkuu pitkiä tummia siimoja.

Toisesta näkövinkkelistä, varmasti karmeaa herätä siihen,
että joku imee unissaan hiuksiasi.

2) Mietimme, opetammeko suhteen aikana siinneille
lapsille ensimmäisenä suomea, ranskaa,
norjaa vai savonmurretta.

Olemme päätyneet puhumaan ranskaa savolaisella
aksentilla. Annan täytyy lisätä lauseiden väliin
hupsuja norjalaisia huudahduksia.

3) Hemmetin hauska leikkiä, että on taas parisuhteessa.
(Viikko yhteiseloa Suomessa jäljellä. Perkele.)

[q]Mark, 18.10.2007 14:28:

---

Onko siis täysin sama asia rakastaa jotain henkilöä ja ladella aiheesta siirappisia tekstejä klubbariin? Ilmeisesti en siis ole onnellinen enkä osaa arvostaa rakkautta kun en sitä julkisesti hehkuta

-M
[/q]

Tai sitten olet niin yltäpäältä lemmessä lionnut,
ettet enää erota hempeilyä homekasvustosta.

Siitä puhe mistä puute ja toisinpäin?

Yaaarrr.

Mitä vittua! Mä oon täällä nyt. En oo koskaan aikasemmin tähän luukkuun eksyny! Aika outoa. Kaipa tähän sitten tottuu. On kyllä jotenkin ehjempi olo nyt kun ei oo enää yksin vaan. Eli parempi näin kun yksin. Kestipä kyllä kauan, ennen ku mulle löyty poikaystävä!

Ei kyllä hajuakaan mistään vuosipäivästä, kun ensin oltiin vaan kavereita, ja siihen sen piti kyllä jäädäkin (olin päättänyt vietellä parisuhteetonta elämää). Jossain vaiheessa vissiin tuli sit joku oikosulku kuuppaan, ja nyt moon avovaimo. *pökr*

Ollu sellasta pehmeetä laskua tää kait-kohta-melkeen-pari-vuotta, koska ollaan asuttu onnellisesti omissa kotikoloissa. Nyt sit näkee oikeasti onko homma toimiakseen, joten ehkä voiskin alottaa laskemaan yhdessäoloa siitä päivästä lähtien kun toi apina änkes tänne kämppään.

Eli nyt ollaan oltu yhdessä 6 päivää, ja oon vasta pari kertaa uhannut heittää ton partsilta alas, eli ihan hyvin menee.

Mua kosittiin yöllä *plur**sydän**pihkassa*

rakkaustahroja vaih tuhka jälkiä divaanillani,, kas siinnä pulma!

Moooe! Mä tulin kokeilee että minkälaista se elämä tässä luukussa on.

Tässä sitä tajusin juuri, että tänä kesänä on neljä vuotta ylitetty. Enkä kyllä vaihtais tota mun rakasta hassuliinia keneenkään! *sydän**sydän* *sydän* *sydän* *sydän*

[q]PieceOfMind, 7.4.2006 14:15:
6 kk *sydän*
[/q]

Onneksi olkoon molemmille

[q]mariq, 19.6.2006 10:27:
Rekisteröidyn tänne
[/q]

Uih, tervetuloa ja onnea

[q]mayah, 26.10.2006 12:11:
Ihan kiva lokero on tämä
[/q]

[q]tiiplis, 11.7.2008 13:51:
ihanaa onnea avosäätyyn astumisen johdosta
[/q]

hihih, kiitti

[q]LoSight, 11.7.2008 13:07:
Mä kosin yöllä sanoilla "sano joo" *jiihaa**plur**sydän*
Tiedän, olen aivan liian romanttinen.
[/q]
Voin oikein kuvitella tilanteen... makaatte sängyssä yöllä ja yllättäen murahdat "sano joo".. tyttö miettii vieressä, et mitä helvettii sä ajattelet ja seksin toivossa tokasee "joo"...

[q]Miinapiina, 2.7.2008 15:30:
no öhöm, oon avovaimo
ja sit kuulemma kans maailman paras rakkaustyttöystävä

voi vitsit et oonki onnellinen *sydän*
mun herkkumaiskis on kyl parasta mitä mun elämässä on tapahtunut (lapset ja niiden syntymät painii kyl ihan eri sarjassa....)

arki on hassua ja ihanaa, mushmush on herttainen ja ihana ja huomaavainen
lapsetkin tykkää ja mami rakastaa _niin_paljon_ !!!! *sydän*

mun on hyvä olla
[/q]

ihanaa onnea avosäätyyn astumisen johdosta

[q]domi, 29.5.2008 16:39:

Edit: ja kuten Jone tuossa jo vihjasi vähän siihen suuntaan ettei miehiä oikein se aika kiinnosta, ni voin laskea itseni siihen joukkoon. Ei se määrä ja pituus, vaan se laatu.

[/q]

Jeh, samma häär. Ois aika raastavaa elellä vuositolkulla suhteessa, jossa ei ole mitään mieltä. Siinä ei pahemmin vuosipäivien lukumäärä lohduttaisi. :D

Itse en muuten nää mitään asiayhteyttä vuosipäivän tiedostamisen / muistamisen ja kuluneen ajan jalustalle nostamisen kanssa. Meillä on vain tämä hetki, mutta toisaalta meillä on myös menneisyys, jota välillä saattaa olla ihan hauska muistella jos mahdollista on. Jotkut ihmiset ovat ns. kalenteri-ihmisiä, joille erinäiset merkkipäivät ovat merkityksellisiä. Toisia sitten ei liiemmin kiinnosta vuosipäivät tai muutkaan merkkipäivät. Kumpikaan näistä ei poissulje sitä, etteikö osaisi arvostaa sitä, mitä tällä hetkellä on, oli sitä sitten jatkunut viikon tahi kymmenen vuotta.

Tikusta asiaa ja sitä rataa! :D

Rakastelkaa toisianne!

[q]titi, 23.11.2005 12:52:
Aika ihme että täällä ei ole sen kummemmin spekuloitu esim. yhdessä asumista ja sen aiheuttamia "riemuja"...*tirsk* (tuntuuko teistä koskaan siltä että ei, ei näin....ei kukaan voi laittaa wc-paperi rullaa näin päin, tai tiskiharjaa, tai juusto paketti on väärälle hyllylle jääkaapissa, tai kuinka ton toisen paperit on noin epäjärjestyksessä...joka ei siis tietenkään tarkoita että omat olisi sen paremmassa järjestyksessä, pikemminkin päinvastoin...)
[/q]

Mä niin tiedän, mistä sä puhut. Mutta kai siihen vaan kuitenkin tottuu. Ehkä.

O