SEUKKAUSLUUKKU
Hih, mä pääsen pitkän tauon jälkeen vierailee tässä luukussa! *sydän*
Toivottavasti ei jää lyhyeks visiitiks
oon kyl huomannut sen, etta jostain syysta seukkaus ei vaan ole mua varten. tosin asia ole musta kiinni..tai harvoin on ollut =(
mä ilmoittaudun tänne nyt.....vaikka immeisen kanssa on tullut koettua jo kaikkea, mutta ehkä tämä on nyt sitä virallisempaa....toivon mukaan.....*sydän**sydän**sydän*
Oivoivoi.. Pian tulee puoli vuotta täyteen *sydän*
*sydän**sydän*
[q]Angelus:
oon kyl huomannut sen, etta jostain syysta seukkaus ei vaan ole mua varten. tosin asia ole musta kiinni..tai harvoin on ollut =(
[/q]
Niin, mäkin ajattelin vielä joku aika sitten, ettei seukkaus ole mun juttu.. Nyt on kumminkin ollut sama kulti jo vähän yli vuoden *sydän* ..hups..
Täällä on esim. kivaa. *sydän**pihkassa*
[q]CandyRaver:
...
[/q]
Tuollaisen tekstin lukeminen saa välittömästi paremmalle tuulelle. Onneksi olkoon ja kiitos tahattomasta piristyksestä. *iloinen**hali*
[q]Epailija:
---
CandyRaver:
...
---
Tuollaisen tekstin lukeminen saa välittömästi paremmalle tuulelle. Onneksi olkoon ja kiitos tahattomasta piristyksestä. *iloinen**hali*
[/q]
No kyllä, saa minut kaipaamaan tähän luukkuun entistä enemmän*lohduttel**uuh*
[q]wallu:
No kyllä, saa minut kaipaamaan tähän luukkuun entistä enemmän*lohduttel**uuh*
[/q]
Noh, kyllä säkin tuurilla joku päivä samanlaisen pojan löydät. *vink**hih*
[q]Lene:
---
CandyRaver:
Löysin sellasen kivan pojan 3vkoa sitten...
+
Huomenna mennään katsomaan meidän uutta kotia.
---
Mun reaktioni lähinnä on: what the...?
[/q]
Mulla alkoi sama reaktio, mutta yleinen fiilis oli sellainen, että se päättyi sanalla hell ja pisteeseen. Ottakoon kaiken irti niin kauan kuin voi.
[q]Epailija:
Mulla alkoi sama reaktio, mutta yleinen fiilis oli sellainen, että se päättyi sanalla hell ja pisteeseen. Ottakoon kaiken irti niin kauan kuin voi.
[/q]Mun reaktio oli lähinnä huolestua että kuinka helposti ja nopeasti tommonen korttitalo kaatuu ja kuinka rikki sitä ollaan sitten sen jälkeen.
[q]Lene:
Mua on aina huolestuttanut/vaivannut/ärsyttänyt ihmiset, jotka elävät pilvilinnoissa. Mutta kukin taaplaa tyylillään.
[/q]Onhan se varmaan ihanampaa kuin mikään muu jos se toimii, mutta harvapa täällä rupeaa vakavissaan laskemaan tulevaisuuttaan lottovoitonkaan varaan.
[q]pHaze:
Onhan se varmaan ihanampaa kuin mikään muu jos se toimii, mutta harvapa täällä rupeaa vakavissaan laskemaan tulevaisuuttaan lottovoitonkaan varaan.
[/q]
Hitto. En kai mä sentään ainoa ole...
Nojoh. Olette Lenen kanssa kyllä ihan oikeassa. Normaalisti olisin reagoinut about samalla tavalla kuin tekin, mutta kaipa tämä nyt sitten oli semmoinen heikko hetki ja säännön vahvistava poikkeus. Toivottavasti tuossa nyt sitten on kyseessä se lottovoitto.
Pakko vaan saada sanoa, että kyllä on ihanaa olla täällä! *sydän*
jeespoks, puol vuotta tänään tuli täyteen tällä puolella, eipä oo paljon valittamista ollut *sydän*
4kk tulee täyteen tänään. *sydän**plur*
mimmostas porukkaa täällä on ku näyttäs että mulla olis luukunvaihto
[q]Lana83:
Oon jo kuus vuotta ollut saman ihmisen kanssa ja alotin aivan liian nuorena. Nyt sen vasta tajuun, kun on asuttu yhes ja kaikkee.[/q]
Jos saanen kysyä, niin miksi sitten vielä jatkat tossa suhteessa olemista?
Oon jo kuus vuotta ollut saman ihmisen kanssa ja alotin aivan liian nuorena. Nyt sen vasta tajuun, kun on asuttu yhes ja kaikkee.
Nyt tulee sellanen ärsyttävä fiilis, et miks ei tajunnu aikasemmin. Mä oon käyny jo kauan kouluja ja poikaystävä ei oo tehny muutakun välillä vähän aikaa pätkä töitä. Suurimmaks osaks se on vaan istunut kotona...
Sit se on aivan sairaan mustasukkainen, vaikka en oo ikään edes pettäny. Eikä kävis mieleenkää pettää.
Mutta onnea teill, joilla menee hyvin.
[q]BlueWind:
---
Saara:
Siirappia
-yök!
---
Kyl siirappi välillä kuuluu ihan asiaan - esim. joihinkin leivonnaisiin
[/q]
Jeee!!!
Piparkakkutalo