SEUKKAUSLUUKKU
[q]Galore:
[...] *ihan tylsää, ku ei voi enää ite maksaa ravintolalaskua* [...][/q]
Erittäin tasa-arvoinen asenne...*justjoo*
Mä olen täällä!
Tai näin mä ainakin luulen, mut kyllä merkit on vahvat
Palataan sunnuntaina asiaan, siihen asti tapausta tutkitaan
[q]Taika:
---
keijukainen:
---
Taika:
Tänään aika tasan kolme kuukautta täällä..*pihkassa*
Ihme on siis tapahtunut..*vink**plur*
---
Onneks olkoo
Meilläki tulee ens viikolla 3 kuukautta täytee...niin se aikavaan rientää
---
*hali*Onnitteluni teille molemmille etukäteen!
Oikeasti ihmeellistä miten nopeasti 3kk on kulunut eikä ahdista yhtään..*pihkassa*
[/q]
toi kolme kuukautta on siis vissiin aika suosittu aika...!
onnee meille kaikille
moi oon ollu tääl koht puol vuotta*ding* thats not normal mään
[q]Sinza:
Täytynee ilmoittautua, vaikka en oo varma uskallanko vielä tähän luukkuun kokonaan heittäytyä *iihhih*[/q]
Joo no mä kuitenki nyt ilmoittaudun poissaolevaks tästä luukusta.. Ei ollu mun juttu. Viis viikkoo mä jopa tätä menoo kattelin, mut palaan nyt takas tonne kotosampaan luukkuun *plur*.
[q]milla:
[/q]
No ei kyl oo normaali sulle*nauru* Hyvä Milla! *sydän*
[q]milla:
[/q]Its not normal dude.
Mäkin oon tääl vaik ei helpoin luukku olekaan.
[q]milla:
[/q]
Sama juttu, ei tässä näin pitänyt käydä. *ihan tylsää, ku ei voi enää ite maksaa ravintolalaskua*
[q]neiti etsivä:
---
alien:
Se mikä ei tapa se vahvistaa!
---
Aivan! Välillä vaan tuntuu, että se mikä ei tapa sattuu ihan prl:sti! Vahvistumisen vaan tahtoo huomata vasta ajan kuluessa...
[/q]
Ja sitten meistä kaikista tulee paksunahkaisia ja kylmiä. Eikä mikään voi satuttaa. Vihaan tuota sanontaa ja kaikkia ihmisiä jotka seisovat sen takana! *heristää nyrkkiä niin että peace koru kilisee*
Jep jep.
seukkailu on kyllä kivaa. Tosin en väitä ettei kummassakin ole jotain huono kuin hyvääkin. Siis sinkkuilussa ja seukkailussa.
Mä seurustelen ja olen tosi onnellisessa suhteessa. Itse asiassa muutettiin yhteen kultani kanssa muutama kuukausi sitten .
[q]fadeout:
Mitenhän tää aina valuu ja valuu, mut sinkkuluukku melkee kärjes
Joo ei mul mitää tärkeet, mut lauantai-iltana luvassa seukkausta. Viini, laulu ja nainen, mikä verraton yhdistelmä
[/q]
Onhan se nyt melko helppoa ymmärtää että tää valuu ja toinen pysyy kärjessä. Seukkaavilla ihmisillä aika harvoin on tarvetta hehkuttaa parisuhdeonneaan ympäriinsä samalla mittakaavalla kuin (ehkä jopa hieman epätoivoisilla) sinkuille tuntuu olevan tarpeen viestittää sinkkuudestaan ulospäin (tyyliin Oon sinkku ja oh so fucking available!) jo ihan senkin toivossa että edes jossain vaiheessa tärppäisi.
Niin siis mähän kuulun tänne...tietty! Yhdyn tohon väitteeseen että seukkaus on kivaa! hihihihi... tai siis ainakin toistaseks.... Eihän sitä voi koskaan tietää.... Mut siis nyt erittäin onnellisesti yhdessä! *sydän*
Mitenhän tää aina valuu ja valuu, mut sinkkuluukku melkee kärjes
Joo ei mul mitää tärkeet, mut lauantai-iltana luvassa seukkausta. Viini, laulu ja nainen, mikä verraton yhdistelmä
[q]Jone:
Onhan se nyt melko helppoa ymmärtää että tää valuu ja toinen pysyy kärjessä. Seukkaavilla ihmisillä aika harvoin on tarvetta hehkuttaa parisuhdeonneaan ympäriinsä samalla mittakaavalla kuin (ehkä jopa hieman epätoivoisilla) sinkuille tuntuu olevan tarpeen viestittää sinkkuudestaan ulospäin (tyyliin Oon sinkku ja oh so fucking available!) jo ihan senkin toivossa että edes jossain vaiheessa tärppäisi.
[/q]
*reps* - naulan kantaan!
olen aina pitänyt itseäni enemmänkin seukkausihmisenä...ikuna oo välittäny sinkkuudesta....
Tähän mennessä vaan suhteet ei oo toimi niin hyvin että olisivat voineet jatkua kovin pitkään..mutta sitä odotellessa....
[q]Chatte:
*sydän* Muih! Taidan kuulua tänne... *mitentässänäinonkäynyt*
[/q]
huih, kukas tämä onnellinen on?
Hmm.... itsekin taidan kuulua tänne. *tässäeitodellakaanpitänytkäydänäin*
[q]J-Tone:
Ihme, ettei kukaan ole puuttunut seurustelun huonoihin puoliin, joista yksi takuuvarma hitti on riiteleminen.
[/q]
Aivan. En todellakaan tykkää riitelemisestä *dissaa*, vaikka joku exä onkin väittänyt aivan muuta *blush*. Mutta kun nyt satun olemaan melko tempperamenttinen, riiteleminen on välillä väistämätöntä - oli kyse sitten kaveri- tai seurustelusuhteesta. Ja tempperamenttisuuteni takia minun kanssani ei ole kiva riidellä, koska harrastan riidan tullen seuraavia epämiellyttäviä kiukuttelumuotoja: häivyn paikalta - enkä varmasti tule takasin, lyön luurin korvaan, huudan kuin palosireeni - ja kaikkia nolottaa jälkeenpäin - paiskon ovia, hajotan tavaroita, mökötän, itken... mä en ole pitkävihainen, mutta todellakin vihainen kun sille päälle satun. Toisaalta kunnon riitely puhdistaa ilmaa... parempi päästää höyryt pihalle kuin säilöä sisälleen.
tänne mäki haluisin