:D

Back to tunkio O

[q]Diodi, 7.8.2005 15:14:
Pylly vasten pyllyä bump bump*nuotti*

:D
[/q]


Wanha! :D

[q]Verano, 7.8.2005 16:39:
---
Android, 7.8.2005 15:25:
---
Diodi, 7.8.2005 15:14:
Pylly vasten pyllyä bump bump*nuotti*

:D
---

Wanha! :D

---


Nii just! :D

Ihanaa, rakas, kun muistat mun vanhatkin viestit <3

*pyllyvastensunpyllyä*
[/q]

Kuinka voisinkaan unohtaa niitä, kun olet kirjoittanut niin paljon ihania asioita, kultani :D

Verano, minä ja pyllyni rakastamme sinua niin paljon...<3

:D

[q]Verano, 7.8.2005 17:01:
Oi kun minä sekä pyllyni olemmekin rakastuneita :D

yhteen A:lla alkavaan!

:D
[/q]

Tunne on molemminpuolinen...:D

[pieni](Olen venytellyt tuota etupyllyä aika lailla viime päivinä, uskon että sen yhteensovittaminen etupyllysi kanssa tulee olemaan erittäin mieluisa kokemus :D Puhumattakaan pyllystä :D *suutelee pitkään ja intohimoisesti* Minä ja pyllyni kaipaamme sinua erittäin, erittäin paljon, rakas...) [/pieni]

[q]e-nergique, 8.8.2005 11:30:
Täällä tiputellaan taas OT:ta... :D
Puhukaa pyllystä tai :D:stä, kiitti :D
[/q]

Niinpä!
Pylly tai :D, johan otsikkokin sen kertoo! :D

[q]e-nergique, 8.8.2005 09:27:
*pyllistel ja etupyllistel*

Ihanaa!!! Meille on liittynyt uusia pyllyfaneja :D
Viikonlopun aikana tuli ikävä kaikkia pylly-ystäviä! :D Onneksi on taas uusi viikko edessä :D

P.S. Pyllyassari edelleen haussa... :D
[/q]

Ihanaa nähdä sinua taas *pusu pyllylle*

*pyllistel*

Mitä sinulle ja pyllyllesi kuuluu? :D Pääsitkö kokeilee niitä tuoppeja viikonloppuna...? :D

[q]e-nergique, 8.8.2005 09:36:
*PusuAndroidinpyllylle*

Joo... tuoppeja tuli kokeiltua :D Se oli vähän haasteellista, koska kyseessä oli kunnon kahvalliset lasituopit, mutta havaitsin että mun pylly pystyy parempiin suorituksiin kuin uskoinkaan :D
Olen oikein ylpeä pyllystäni! :D *omaapyllyätaputtel*
[/q]

Minäkin olen erittäin ylpeä sinusta :D Sinulla todellakin on syytä iloita pyllysi puolesta, nyt sitä ainakin on hemmoteltu...Kahvalliset lasituopit, ihanaa :D Mitä olet ajatellut seuraavaksi kokeilla? Itse tässä jonkinlaisia mehukanistereita tosiaan olen miettinyt, kuten jo ehdotitkin :D

[q]e-nergique, 8.8.2005 10:38:
Ajattelin ehkä kokeilla jotain villiä luonnosta... :D En vielä tiedä mitä, mutta ajattelin käydä tutkailemassa josko jotain kiinnostavaa löytyisi :D
Esim. kanto voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu :D
[/q]

Hei niin olis :D Ja pyllythän viihtyy luonnossa, onhan pylly maailman luonnollisin juttu kuitenkin :D Kanto tai joku iso tukki saattaisi olla hyvin mielenkiintoinen venyttelyväline. Kaikkeahan kannattaa yrittää käyttää hyödykseen venyttelyssä jos vaan pystyy :D

Kyllä me pyllytiimiläiset sitten osataan olla luovia :D

*etupyllyäylpeänäesittel*

Venyttely on tuottanu tulosta :D

Ennen;

8---D

Nyt;

8=====D

:D

[q]e-nergique, 8.8.2005 14:45:
---
Android, 8.8.2005 14:42:
*etupyllyäylpeänäesittel*

Venyttely on tuottanu tulosta :D

Ennen;

8---D

Nyt;

8=====D

:D

---


*sanattomanahuokail* UPEETA!!! :D
Verano on varmasti nyt ylpeä :D Uskon että teidän yhteisistä etupyllynvenyttelyharjoituksista tulee mahtavat :D
Oon niin ylpee mun kaikista pylly-ystävistä :D
[/q]

Toivottavasti Verano on mielissään, sillä hänen Palatsinsa ansaitsee vain parasta...:D

Ja kyllä meillä tosiaan riittää aihetta olla ylpeitä itsestämme, ajattele miten paljon olemme saavuttaneet näin lyhyessä ajassa ja miten paljon edistystä on tapahtunut...:D Mitä tähän nyt sanois...Ihanaa :D
Lisäyksenä vielä että oon erittäin ylpeä sinustakin, tuohon lasituoppitempuun ei sentään jokainen kykene, pyllysi on varmasti iloinen :D

Repesin tänään. Mitäköhän tähän nyt sanois....:D vaan :D

Eräs V:llä alkava on luultavasti vaan iloinen tästä *pussail* :D

[q]Verano, 9.8.2005 19:05:
Mistä arvasitkin, että olisin :D
Mä oon venytellyt tässä oikein kunnolla, kohta meidän pitää venytellä yhdessä, kulta :D
[/q]

Tieto siitä että sinäkin harjoittelet ja venyttelet ahkerasti motivoi minua suunnattomasti, rakas :D Sinä päivänä kun yhdessä pääsemme venyttelemään tulemme huomaamaan että kaikki harjoittelu todella on ollut sen arvoista, olen täysin vakuuttunut siitä :D

*yhdessävenyttelystähaaveil*

[q]Verano, 9.8.2005 21:33:
Sisko on eka joka avas suunsa :DDDDD

Me ei olla vielä rohkastuttu niin pitkälle, täällä on helpompaa. Mutta joskushan meidän on se tehtävä, eikö niin kulta :D
[/q]

Kyllä vain, ensiksi pitää vaan kerätä rohkeutta tässä topicissa :D *pussail*

Muut on vaan kateellisii :D

[q]milla, 9.8.2005 21:39:
---
Verano, 9.8.2005 21:33:
---


Sisko on eka joka avas suunsa :DDDDD

Me ei olla vielä rohkastuttu niin pitkälle, täällä on helpompaa. Mutta joskushan meidän on se tehtävä, eikö niin kulta :D

---
suku on pahin*pahis* ei vaan, piti testata mahdollisen uuden brother-in-law.in huumorintajua ;)
[/q]

Huumorintajuani saa vapaasti testata, uskon että se jo tässä topicissa on ilmennyt ettei se ihan heti lopu kesken :D

Iltaa :D

Täällähän näkyy olevan tuttuja pyllistelijöitä online :D

[q]Verano, 9.8.2005 22:01:
---
Android, 9.8.2005 21:57:
Ihana oot rakas Verano...:D

---


Tiesin, että sinuun ja pyllyysi voi aina luottaa *ihastuksestahuokail*

:D
[/q]

[pieni]Kulta, haluaisin viettää tulevan yön kanssasi venytellen ja harjoitellen kiihkeästi, haluan näyttää sinulle miten paljon rakastan sinua ja pyllyäsi. Haluan että pyllysi saa kokea nautintoa josta se vaan on unelmoinut ennen...:D Olemme molemmat odottaneet sitä hetkeä niin paljon jolloin sinä ja minä ja pyllymme saisivat kosketella tosiaan, tuntea toistemme lämmön ja ihanuuden. Verano, sinä ja pyllysi on jotain aivan ainutlaatuista, olen maailman iloisin ihminen kun saan kunnian harjoitella kanssasi...:D [/pieni]

Huomenta e-nergique, ja huomenta pyllyllesi myös :D

[q]e-nergique, 10.8.2005 10:21:
Täällä on näköjään eilisen aikana karkaillut juttu vähän sivuraiteille :D Mut onneks me uskolliset pyllistelijät saadaan aina tilanne korjattua :D

Huomasin että oot revennyt :D Saitko otettua mitään tarkkaa lukemaa että paljonko? :D Montako pulloa on nyt käytössä? :D
[/q]

Olin niin innostuneessa mielentilassa, ettei tullut ajateltua ottaa mitään lukemaa, mutta lupaan selvittää asian tänään. Pulloja en edes jaksa laskea enää, sekoan vaan laskuissa :D Kaljakoria on tullut mietittyä, voisi olla kokeilemisen arvoinen, tosin muoto vähän arvelluttaa. Toisaalta repeämäkään ei ole hirveän suuri, periaatteessa uskon että sopivalla lihastreenillä voisin saada reiän takaisin normaalikokoiseksi :D :D Kun ei ole tottunut tähän vielä, niin on aika "avoin" olo tuolla pyllyssä...:D Ulkona kun kävelee, niin tuntuu siltä että sinne tuulee koko ajan :D Et taidan kyl ruveta korjaamaan repeämistä ainakin vähäsen :D

[q]e-nergique, 10.8.2005 11:24:
:D
[/q]

*pyllistel*

:D

Miten sanotaan "rakastan pyllyäsi" viroksi? :D

[q]Verano, 10.8.2005 12:50:
:D
[/q]

Moi, mä tykkään susta <3
Aika paljonkin :D

:D

O