:D

Back to tunkio O

Kohtapuolin pitää raahata tuo pylly kotiin vähän rauhoittumaan ja viilentymään, mutta paljon pusuja ja haleja teille pylly-ystävät :D

Verano-kulta, ajattelen sinua tänään kun yritän täysin uutta temppua :D Teen sen sinua varten :D *iso suukko pyllylle*

Nähdään taas, ja muistakaahan...No, te varmaan itsekin muistatte jo tässä vaiheessa :D

[q]Hasse L.Hoff, 4.8.2005 09:35:
Pyllynposkia kuumottaa, niitä hellikäämme. Anustapilla rassatkaa pylly-ystäväämme. Venyttely paras lääke on, sitä nauttikaamme. Pyllyraukan kuntohon aamuksi jo saamme

Edit: aamu typot
[/q]

Hyvä Hasse L.Hoff :D Tuosta on hyvä jatkaa :D

[q]e-nergique, 4.8.2005 14:47:
Etupyllyä ei välttämättä tarvitsekaan harjoittaa samoilla menetelmillä kuin pyllyä :D
Venyttelynkin voi treeniohjelmaan liittää, mutta tärkeitä ovat myös kestävyyskunto ja lihaskunto :D

Ennen kaikkea tärkeää on tietenkin se että etupyllystä täytyy pitää yhtä hyvää huolta kuin pyllystäkin :D
[/q]

Etupyllyt on ihania :D Pitää jo heti tänään ruveta kehittelemään jotain treeniohjelmaa :D

[q]e-nergique, 4.8.2005 13:14:
hei rakkaat pylly-ystäväiseni :D

tänään pääsin liittymään seuraanne vasta näin myöhäisessä vaiheessa, mutta oli ilo huomata että täällä ollaan oltu jo koko aamu hellissä pyllytunnelmissa :D

pusuja teidän pyllyille :D
[/q]

Pusuja sunkin pyllylle :D Ihana nähdä sinua :D Mitä pyllyllesi kuuluu? :D

[q]e-nergique, 4.8.2005 13:23:
mun pylly on vähän krapulainen kun kävin illalla olutfestivaaleilla :D
mut on se jo toipumaan päin :D

mitäs sun pyllyllesi kuuluu? :D ja muidenkin? :D
[/q]

No hyvää kuuluu, just parhaillaan Verano lepuuttaa kipeää kättään pyllylläni :D Rasitusvammoja katsos...Niitähän väistämättä ahkerille venyttelijöille kuitenkin jossain vaiheessa syntyy :D
Muistathan sitten, että varsinkin olutpullot soveltuu erittäin hyvin venyttelyyn, etenkin kun käyttää vähän mielikuvitusta :D

[q]e-nergique, 4.8.2005 13:32:
Mahtaiskohan olutpullojen sijasta oluttuopit soveltua venyttelyyn? :D
Tuolla festareilla ei oo nimittäin pulloja saatavilla, mutta ne jatkuu vielä maanantaihin asti ja olisi mukava jos vosin hyödyntää siellä olevia välineitä iltavenyttelyissäni :D
[/q]

Kyllä nekin soveltuu, tietty muovituopit saattaa olla vähän liian pehmeitä :D Lasituopit sen sijaan sopii aivan mainiosti, mutta käytähän niitä varoen, lasinsirpaleita voi olla ikävä poimia pyllystä :D Oma suosikki on ehdottomasti 1,5 litran muovipullot, ne on joustavampia kuin lasipullot ja kokokin rupeaa melkein olemaan sopivaa luokkaa (vähän isompia sais kyllä olla mut ainahan voi käyttää monta samanaikaisesti) :D

[q]e-nergique, 4.8.2005 14:25:
---
Android, 4.8.2005 14:05:
Kyllä nekin soveltuu, tietty muovituopit saattaa olla vähän liian pehmeitä :D Lasituopit sen sijaan sopii aivan mainiosti, mutta käytähän niitä varoen, lasinsirpaleita voi olla ikävä poimia pyllystä :D Oma suosikki on ehdottomasti 1,5 litran muovipullot, ne on joustavampia kuin lasipullot ja kokokin rupeaa melkein olemaan sopivaa luokkaa (vähän isompia sais kyllä olla mut ainahan voi käyttää monta samanaikaisesti) :D

---

:DDD

Täällä on kyllä ihan lasituopit käytössä, ja ne on vielä oikein kunnon paksua lasia (ei hajoo helposti) :D
1,5 litran pullot on kyllä aika käytännöllisiä :D
[/q]

No hyvä, siitä sitten vaan lasituoppeja hyväksi käyttäen venyttelemään :D
Toisaalta nuo 1,5 litran pullotkin rupeaa olemaan aika arkista puuhaa, pitäis keksii jotain uuttakin välillä :D Toisaalta ne on tuttuja ja turvallisia pyllylle, et ei se oo tähän asti ainakaan valittanu :D

Voivoi, toi etupylly rupeaa olemaan vähän mustasukkainen jo kun pylly saa niin paljon huomiota...:D

[q]e-nergique, 4.8.2005 14:36:
---
Android, 4.8.2005 14:30:
Voivoi, toi etupylly rupeaa olemaan vähän mustasukkainen jo kun pylly saa niin paljon huomiota...:D

---

Hei oon havainnut kanssa että etupylly on jäänyt täysin taka-alalle! :D
Se oli kuitenkin se mistä pyllyjutut alkoi: pylly edestäpäin :D

Ymmärrän siis täysin etupyllysi mustasukkaisuuden! :D
[/q]

Sille pitäis sit vaan keksiä jotain vähän erityyppistä harjoittelua, tai siis ainakin mulle tuottaa hieman vaikeuksia venytellä sitä samalla periaatteella kuin pyllyä :D

Verano-kulta, luuletko että etupyllysi haluaisi tutustua mun etupyllyyn? *pyytää kiltisti*...:D Vähän se vielä ehkä ujostelee mut kai etupyllyillekin pitäis suoda jotain mukavaa välillä :D

[q]e-nergique, 4.8.2005 14:59:
Mä tykkään kans tosi kovasti etupyllyistä :D
Jos keksit oikein hyvän treeniohjelman, niin mä haluisin sit kans jotain vinkkejä :D
Etupyllyä ei voi koskaan treenata liikaa! :D
[/q]

Hmm, pitää kehitellä joku sellainen ohjelma joka sopii kaikille sukupuolesta riippumatta *miettii* :D Toi pylly on siinä mielessä helpompi, et se on samanlainen kaikilla, paitsi tietty reiättömät ja revennet...:D :D :D

[q]e-nergique, 4.8.2005 15:07:
---
Android, 4.8.2005 15:02:
Hmm, pitää kehitellä joku sellainen ohjelma joka sopii kaikille sukupuolesta riippumatta *miettii* :D Toi pylly on siinä mielessä helpompi, et se on samanlainen kaikilla, paitsi tietty reiättömät ja revennet...:D :D :D

---

Mut ei etupyllyjä sais hylätä vaan sen takia että niille on haasteellisempaa keksiä treeniohjelma! :D Etupyllyn käyttö voi olla hyvin antoisaa ja monimuotoista etenkin silloin jos sitä ei treenaa yksin vaan etupyllypartnerin kanssa :D
[/q]

Joo, ja mun kohdalla kans pyllypartnerin kanssa :D Mut tosiaan, ei niitä saa hylätä, pieni haasteellisuushan vaan lisää mielenkiiintoa :D

*miettii, kehittelee, vertailee, venyttelee*

Hmm, kyllä tästä vielä syntyy joku hyvä treeniohjelma :D :D

Rakas, tykkäisitkö jos rupeaisin harjoittelemaan tuota etupyllyä myös? :D Tuskin siitä ainakan mitään haittaa olisi...:D

Pitääkin kohtapuolin lähteä, mut on paljon mielenkiintoisia ideoita päässä. Toivottavasti pääsisin näyttämäänkin niitä kohtapuolin :D

Hirveästi pusuja pylly-ystäville :D Ja toivottavasti mun pylly vähän auttoi lievittämään Veranon kipua :D

*Veranonpyllyäsuutel*

[q]Verano, 4.8.2005 16:19:
Mun etupylly on jo kaivannut sun etupyllyn kosketusta, kuin myös itse pyllysi huomiota. Ja pyllyni on viettänyt monta unetonta yötä haaveillen etupyllystäsi, rakas :D [/q]

En voi sanoin kuvailla miten ihanalta tuntuu kuulla tämä. Odotan niin paljon että etupyllymme saisivat koskettaa toisiaan. Ja tottakai myös pyllysi pitää tutustua etupyllyyni :D Lupaan, että siitä tulee ikimuistoinen hetki, täynnä intohimoa ja nautintoa :D Pakko sanoa, että olen myös erittäin kiinnostunut päästä tutustumaan etupyllyysi lähemmin, pelkkä ajatuskin siitä saa tiettyjä reaktiota aikaan, eikä vähiten etupyllyssäni...:D :D :D

[q]
Mä olen jo harjoitellut ja venytellyt etupyllyäni sua varten. Tee säkin samoin, eikö niin :D

Haluaisimme niin pyllyni ja minä päästä venyttelemään sinun kanssasi pikapuoliin :D
[/q]

Ensimmäiset treenit jo takana :D Tai no, kyllähän sitä etupyllyäkin on tullut treenattua sua varten vähän ennenkin, ja uskon, että tulet pitämään näkemästäsi...:D Ja ennenkaikkea uskon että tulet pitämään siitä miltä se tuntuu etupyllyssäsi ja pyllyssäsi, rakas :D

Rakastan sinua, pyllyäsi ja etupyllyäsi. Haluan sinut...Tulisesti...Kiihkeästi...Hellästi...Varovasti...Miten vaan :D Minäkin rupean olemaan ihan kärsimätön :D

[q]
Ja kiitos, käteni on vieläkin kipeä, mutta ei enää niin paljon, pyllysi on mitä ihanin alusta kädelleni :D

*Androidinpyllyäpitkäänsuutel*
[/q]

Ihanaa että pystyin auttamaan. Se saa pyllyni erittäin hyvälle tuulelle :D

[q]
ps. meidän pitäisi ehkä hiukan enemmän keskustella tästä :D pelkäänpä, että jotkut jotka eivät oikein vielä ole tulleet ulos pyllykaapistaan arastelevat seuraamme. :D avulla voimme luontevasti johdatella heidät pyllyjen ihanaan maailmaan.

[/q]

Tämä on kieltämättä totta. Ihmisille ehkä on vaikea tajuta että pylly = :D . Sitä yhteyttä voi olla vaikea nähdä asiaan vihkiytymätömälle. Meille se on itsestäänselvyys. Onkin tärkeää muistaa miten tärkeä asia :D on. Moni varmasti ujostelee ja arastelee seuraamme, mutta toisaalta nyt he näkevät millaisia ihmeitä :D ja pylly saa aikaan. Kiitos pyllynhän me löysimme toisemme. Pylly yhdistää :D Pyllytiimiin kaikki ovat tervetulleita, ja :D on tosiaan hyvä tapa johdattaa heidät pyllyjen maailmaan. Tämä kuitenkin vaatii myös heiltä ennakkoluulotonta asennetta ja ripauksen hyvää mieltä, koska siitähän tässä pohjimmiltaan kuitenkin on kyse. Kaikilla on pylly, mutta harva tajuaa minkälaisia mahdollisuuksia se meille ihmisille suo. Siinäpä onkin meille tärkeä tehtävä, avata ihmisten silmät (ja pyllyt) jotta he tajuaisivat sen, että kaikissa meissä asuu pieni pylly :D Pyllyn ja :D n yhteys tuntuu tosiaan olevan vähän hämärän peitossa ihmisille, mutta pyllytiimimme vastaa ilomielin kaikkiin kysymyksiin pyllyihin liittyen. Antakaa palaa vaan :D

[q]Verano, 18.8.2005 13:52:
Juu ne kyllä venyy parhaiten :D
Anroid-rakas, vaikka vaihdamme etypyllyjä niin tulemme silti nauttimaan molemmista etupyllyistä.

[/q]

Toki kultaseni, toki :D Sitten mä voin kans auttaa sua solmion kanssa :D

[q]e-nergique, 12.8.2005 09:17:
En tiedä mikä mielenhäiriö mut valtasi eilen, pallikeskustelu ehkä tosiaan hämmensi minua :D
Nyt olen korjannut signani järjellä ymmärrettävään muotoon :D

Pahoitteluni vielä :D

Ai niin... *pyllistel*
[/q]

Vällilä tulee hetkiä elämässä, jolloin hämmentää, se on ihan luonnollista. Silloin kannattaa esim venytellä, se yleensä rauhoittaa ja saa ajatukset kohdistumaan siihen kaikkein tärkeimpään; pyllyyn :D Unohtamatta tietysti etupyllyä ja palleja :D

Huomenta vaan sullekin senkin pyllistelijä :D

[q]e-nergique, 5.8.2005 09:27:
Hyvää lomaa Fyraettille pyllistelyn merkeissä :D

Ilmoitus: Haetaan pyllyassaria :D Mitä odotan sinulta: Joustavuutta ja venyvyyttä pyllyssä ja treenivalmiutta etupyllyssä :D ja tietenkin :D asennetta :D Työtehtävät: Veranon ja Androidin pyllypolttareiden valmistelu, ahkera pyllyn ja etupyllyn treenaus venyttelyä unohtamatta :D
Työ on vapaaehtoistyötä kaikkien pyllyjen ja etupyllyjen hyväksi :D
Ilmoittautumiset viestillä tähän topiciin :D
[/q]

Kiitos e-nergique että jaksat tehdä niin paljon töitä mun ja Veranon pyllypolttareiden eteen *hali ja pusu pyllylle* :D Toivottavasti löytyisi joku hyvä Fyraettin korvaaja :D
Ihana oot :D
Joko muuten oot päässyt testaa niitä oluttuoppeja? :D

[q]e-nergique, 5.8.2005 09:56:
Ei kyllä mä pyydän niitä aluks ottaan vaan vaikka ihan puolen litran pullon tai vastaavan mukaan :D
Noi tuopit on kyllä tosiaan alottelijoille turhan rankkoja :D Jos ei oo vielä yhtään venytellyt tai ei ainakaan paljoa, niin tuoppien kanssa leikkiessä on repeämisen riski olemassa :D
[/q]

Hyvä :D Pääasiahan on kuitenkin että se tuntuu hyvältä pyllylle, ja ollaanhan mekin oltu aloittelijoita joskus :D Ja sä olet varmasti todella hyvä esikuva niille, rohkaiseva ja kokenut :D Ehkä se myös kannustaa niitä jatkamaan kun sun kaverit näkee millaisiin temppuihin oikein pystyt :D

[q]e-nergique, 5.8.2005 10:12:
---
Android, 5.8.2005 10:09:
*kahdella1,5litranpullollavenyttel*

Johan venyy :D
Tästä se pyllyn viikonloppu pikkuhiljaa lähtee käyntiin :D

---

*ihailevastituijottel* Sä oot kyllä treenannut hyvin :D Sun kannattais ehkä jo siirtyä kokeileen niitä 1,5 litran mehukatti ym. mehukanistereita :D Yks sellanenkaan ei varmaan oikein riitä, mut jos kaks... :D
[/q]

Pitää pistää harkintaan :D Ajatus kieltämättä houkuttelee :D
Ja hei, en mä usko et kaks 1,5 litran pulloa on sullekaan liikaa, sun pitää vaan uskoa itseesi ja pyllyysi :D Pylly pystyy oikeasti uskomattomiin suorituksiin :D Ja jos pylly ei vielä veny niin paljon niin kannattaa sit kokeilla tuota etupyllyä :D

[q]Verano, 5.8.2005 16:49:
Hei kaikkien pyllyille! :D

Tietysti yhdelle erityisesti :D

Onkos modet käyneet laajentamassa meidän otsikointia?
[/q]

Heipä hei *suukottel* :D

Ovat näköjään joo :D

Kaikki hyvin palatsissa tänään? :D

[q]Epailija, 5.8.2005 16:55:
:D Ei juma teidän ja pyllyjenne kanssa. Eihän tätä topicia uskalla kohta enää lukea, kun pelkää tulevansa hulluksi - mut mun pyllyni on silti piukein.
[/q]

Hei kuules, pyllyjoukkomme saattaisi tarvita fyysikon apua kun uhmaamme fysiikan lakeja. Ootko varma ettet haluu liittyy? :D

O