:D

Back to tunkio O

:D

[q]Verano, 14.8.2005 17:41:
---
ALIEN, 14.8.2005 17:35:
:(

---


Mikäs nyt on :(

Sano :D vaan!
[/q]

Juuri näin :D

Riittää kun selaa tätä topicia läpi niin tajuaa miten paljon hyvää :D on saanut aikaiseksi :D

[q]Verano, 14.8.2005 16:51:
Hei rakas <3

*pyllistelijääpussail*

:D
[/q]

Mitä muuten pyllyllesi kuuluu? :D

*huolehtii*

:D

[q]Verano, 15.8.2005 14:44:
Pyllyni ja minä voimme mainiosti, kiitos :D

Huomenna takaisin töihin, jonkinlaista venyttelytuolin prototyyppiä voisi kokeilla :D

Mitä sinun pyllyllesi kuuluu näin maanantaina?
[/q]

Hyvää kiitos :D

Ainoa miinus on se että täällä töissä on todella huonot venyttelymahdollisuudet. Noille tuoleille olisi todella suuri tarve :D Mä voin mielelläni osallistua niiden kokeilemiseen. Parantaahan venyttely-ystävälliset tuolit kuitenkin työergonomiaa huimasti :D

[q]beyootch, 16.8.2005 12:36:
lopettakaa jo. tää on menny jo ihan överiks!


:D
[/q]

Tämä ei edes ole alkanut kunnolla vielä...:D

[q]beyootch, 16.8.2005 17:58:
elintenvaihtoviikot kun kunnolla käynnistyy, niin haluaisin ilmoittaa, että mun etupyllyn tilalle otettais erittäin mielellään vastaan kikkeli.

kikkeli olis tosi kiva. voi hitsi.

:D
[/q]

Miksi? :D Ihan mielenkiinnosta kyselen :D

Ja huomentaa vaan kaikille pylly-ystäville taas :D

[q]beyootch, 18.8.2005 08:01:
no, ensinnäkin vois kusta seisaaltaan. keksin sille kyllä monen montaa muutaki käyttöö, mutta en viitsi niitä nyt tässä kaikkia paljastaa... :D

:D
[/q]

Niin no, onhan sille kieltämättä vuosien varrella tullut keksittyä kaikenlaista käyttöö :D Yhden asian olen kuitenkin huomannut; synnyttää sillä ei voi. Mut jos et haluakaan äidiksi, niin se saattaa olla ihan hyvä vaihtoehto :D

:D

Ja huomenta vaan kaikille taas :D

*venyttel*

[q]beyootch, 18.8.2005 09:04:
sit on olemassa sellanen suht uus juttu, ku keisarinleikkaus, ei tarvi kato synnyttää. ihan hyvin voin olla yhtäaikaa äiti ja kikkelin omistaja... :D on kyl jo yks kikkeli joka on lupautunu mun lapsien isäks, mut se ei oo varsinaisesti mun. ku ei se oo mussa kiinni. ainakaan kokoaikaa... ;)

:D
[/q]

Eli ensin hankkiudut raskaaksi, ja sitten vaihdat etupyllyä?

[q]Verano, 18.8.2005 09:54:
:D

*aamuvenyttel*
[/q]

*tahtoo mukaan*

:D

Moi myös sulle e-nergique, oot ollu tosi hiljainen tänään...

Kaikki hyvin? :D Miten pyllysi voi? :D

[q]Fyraett, 18.8.2005 14:29:
sabotoida teijän bangh00lvenytyspsyykkausessioit [iso]:[/iso]D

Heeliumpallei on kivempi venytellä
[/q]

Sabotoida? Mikä sinuun on mennyt?

Ei pallien venyttely poissulje pyllyn venyttelyä :D Sitäpaitsi tultiin jo e-nergiquen kanssa siihen lopputulokseen, että venyttelyn suhteen pallit on melkeinpä parasta jättää rauhaan :D

Tämä on kyllä kieltämättä erikoinen topic etsiä musiikkia :D

[q]Verano, 18.8.2005 14:36:
---
Fyraett, 18.8.2005 14:33:

mun mielest h.pallei on hyvä venytellä, jos ne sais venyy sellaset 10m nii vois seistä talon katol keikuttelemas niit, ja harjotella munkkityylii niitten nostamist!
[iso]:[/iso]D

---


Toi vois tietenkin olla ihan mielenkiintoista :D
[/q]

Mä olen kokeillut tuota, ja repeäminen oli hyvin lähellä. Taisin vähän pelästyä silloin, ja olen sen jälkeen jättänyt ne rauhaan mitä venyttelyyn tulee. Tietysti jos on kysyntää ko. tempulle saattaisin harkita sen toteuttamista uudestaan :D

[q]Fyraett, 18.8.2005 14:50:
Täälpäin on kysyntää tolle, kaikki pissaliisat aina iha ihkuis ku otan mun pallit esille, sit meil on sellanen leikki et mä istun puussa ja roikotan niit, ja ne yrittää ottaa kii, mut mä hinaan ne kivekset aina ylös nopee

ota kiinni, ihihihihi *pallejanostel*
[/q]

Onko ne joskus saanu ne kiinni? Ja siinä tapauksessa mitä sun palleille tapahtuu?

[iso]:D[/iso]

[q]kanttarelli, 18.8.2005 18:54:
Verano moicca!
Ton mestan mihin ohjasit, sen mäkin löysin kyllä itse, mutta just siellä on kaikki "Millat" offline, eli ei sieltä musaa saa.
Mutta kun jossain täällä kuulemma on "Millaa", ilm. vanhempaa.
Kaveri oli löytänyt, mutta sitä en saa nyt kiinni
[/q]

No mitäs jos kysyisit ihan Millalta itse? Onhan hän rekisteröitynyt käyttäjä täällä.

:D

[q]e-nergique, 19.8.2005 09:31:
Tämä tuloshan nyt ei ole mikään yllätys :D Pyllyn ilosanomaa on vaikea vastustaa ja voittokulkumme jatkuu vielä pitkään! :D

Huomenta kaikille pyllyään rakastaville :D
[/q]

Ei meitä pysäytä mikään :D Pyllyä ei ikinä saa unohtaa :D Siispä on meidän tehtävä muistuttaa ihmisiä pyllyjen ihanuudesta ja käyttömahdollisuuksista :D

Huomenta vaan sullekin :D

Myös itse haluan toivottaa kaikki tulokkaat lämpimästi tervetulleiksi :D Ja muistakaa, että vastaamme mielellämme kaikkiin pyllyyn/etupyllyyn/palleihin liittyviin kysymyksiin. Eli älkää ujostelko :D

O