:D

Back to tunkio O

Nyt on taas se aika vuorokaudesta jolloin täytyy lähteä kotiin venyttelemään :D Nyt pitää oikein kunnolla treenata häitä varten ja tieysti Veranoa varten :D
Mut haleja kaikille pylly-ystäville :D

Ja paaaljon pusuja rakkaalle Veranolle, mietitään sitä hääpäivää sit vaikka huomenna? :D

Olin muuten lähellä revetä eilen :D

[q]e-nergique, 3.8.2005 10:24:
---
Android, 3.8.2005 10:07:
Olin muuten lähellä revetä eilen :D

---

mikä sen aiheutti :D venyttelyn puute? :D
[/q]

Tarve kokeilla rajoja :D Ehkä olis pitäny venytellä vähän enemmän ensiks myös :D

*Odottelee tiettyjä tyyppejä (eritysesti yhtä tiettyä)* :D

[q]e-nergique, 3.8.2005 09:11:
huomenta kaikki rakkaat pyllyt :D
[/q]

Huomenta ja pusu meidän pyllypolttarisuunnittelijan pyllylle :D
Joko suunnitelmat on edenny? :D Äläkä sit paljasta liikaa vielä tässä vaiheessa :D
*innoissaan*

[q]serotonot, 3.8.2005 08:58:
siin o teille varsinainen anthem :D ps. sis. pop-upeja :(

[/q]

Mä ostin ton sinkkuna joskus 90-luvulla :D Viimeistään silloin vanhempien olisi pitänyt reagoida...:D Katso missä nyt ollaan :D

[q]e-nergique, 3.8.2005 09:36:
kyllä tässä jonkunlaista suunnitelmaa alkaa hahmottuun :D

dresscode on jo kyllä päätetty :D
[/q]

Annas kun arvaan...:D
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=42684;pid=614849#614849 :D

[q]Verano, 3.8.2005 11:49:
---
Android, 3.8.2005 08:37:

*Odottelee tiettyjä tyyppejä (eritysesti yhtä tiettyä)* :D

---

Tervehdys pylly-ystäväiseni :D
Erityisesti pyllymielitiettyni :D
[/q]

Oi rakas ihana Verano ja ihana pyllysi :D Voi kuinka olen sinua kaivannut, pyllyni käy kuumana palavasta intohimosta sinua ja pyllyäsi kohtaan :D

*hellä suukko Veranon pyllylle*

Meinasin revetä eilen kun treenasin sua varten :D

[q]e-nergique, 3.8.2005 10:41:
---
Android, 3.8.2005 10:26:

Tarve kokeilla rajoja :D Ehkä olis pitäny venytellä vähän enemmän ensiks myös :D

---

mutta siis löysit kuitenkin rajasi :D tai siis pyllysi rajat :D

joko oot keksinyt sen mittalaitteen että saat tietää mitkä rajasi ovat? :D
[/q]

Löysin joo, eikä edes tuntunut pahalta :D
En oo vielä sitä mittalaitetta keksiny, mut se olis kyl tosi hyvä keksintö :D Koska varmaan muilla pyllistelijöillä olis käyttöä sille, ja sit voi vertailla tuloksia ja asettaa tavoitteita helpommin :D

Nyt pylly tarvii ravintoa, palaan piakkoin :D

[q]Fyraett, 18.8.2005 14:05:
ei pidä venytellä kakka-aukkoo, jos venyttelee sitä nii se kuiskailee.. :D
[/q]

Kuules, sitä juuri nimenomaan pitää venytellä :D

[q]Verano, 3.8.2005 12:13:
Ihanaa, että harjoittelet ihan vain mua varten, odotan niin, että pääsemme harjoittelemaan yhdessä :D

*pyllyäsisuukottel*
[/q]

Kiitos ihana :D

Verano-kulta, luuletko että hääyönä saisin nukkua pyllyssäsi? :D Siis sen jälkeen, kun ollaan kokeiltu pyllyjemme ja etupyllyjemme yhteensopivuutta :D Olisi eräänlainen unelmien täyttymys viettää tämä maaginen yö palatsissasi, missä olisi turvallista ja ihanaa...:D
Edes vähäksi aikaa, voidaan sit vuorotella, uskon kyllä, että minäkin pystyn venymään niin paljon :D

Kyllä elämä sitten osaa olla yhtä [iso]:D[/iso]

Oletteko muuten huomanneet, että pyllytiimimme on kutistunut aika lailla? Se tarkoittaa vaan sitä, että meidän uskollisten pitää entistä tiukemmin pitää kiinni :D-stä ja pyllyistämme :D

[q]Verano, 3.8.2005 12:41:
Ovatkohan kaikki muut hylänneet pyllymme? D:

Eivät kai muut pyllyt loukkaantuneet, kun mun ja Androidin :D pyllyt löysivät toisensa?
[/q]

Eihän me kuitenkaan tykätä yhtään sen vähempää muiden pyllyistä vaikka meidän pyllyt seukkaakin :D Kaikkien pyllyt on ihania, sulla vaan on kaikkein ihanin, ei pyllyni voi mitään sille et se tuntee niin :D

[q]e-nergique, 3.8.2005 12:52:
oon tosi pahoillani että katosin äsken :D

mutta mä ja mun pylly pakotettiin tekeen töitä vähän aikaa! :D kamalaa!!! :D
[/q]

Joo, aivan kamalaa :D Mulla on joskus samanlaisia tilanteita, tänään 30 min aamulla, ja pylly ei tykännyt yhtään hyvää :D
Mä ehdin jo huolestua et menetämme lisää pyllistelijöitä :D Ja ilman sun pyllyä meidän tiimi ei oo mitään, niin on ehdottoman tärkeää että pyllistelet ja venyttelet meidän kanssa täällä :D

[q]Caro², 3.8.2005 13:18:
Jos miul on iso pylly, ni onks se sitte :D
[/q]

Ei se koosta oo kiinni, vaan miten sitä käyttää, ja erityisesti hoitaa :D
Kannattaa lukea meidän pyllyvinkit läpi tässä topicissa niin tulet huomaamaan että pyllyn hoitaminen, rakastaminen, venyttely jne ovat todella tärkeitä asioita :D

[q]:boldy, 3.8.2005 13:27:
Kuuluuko kaljan kittaaminen suositeltaviin venytysmuotoihin? Sitä tulee harrastettua melko hyvin säännöllisesti ympäri vuoden ja pyllyn pinta-ala ainakin kasvaa... :D
[/q]

Ei suoranaisesti, mutta tyhjiä kaljapulloja voi toki käyttää venyttelyssä ja pyllyakrobatiikassa. Itse käytin niitä hyväksi venyttelyssä nuorempana erittäin hyvin tuloksin :D Pullo ja pylly sopii hyvin yhteen :D

*tahtoo harjoitella erään kanssa*

Oi voi kun toi pylly on niin romanttisella tuulella, yritä nyt sitten hillitä itseään...:D

[q]e-nergique, 3.8.2005 14:36:
Pyllyni on palannut :D

Mukava huomata että täällä on pyllyillyt myös pari harvinaisempaakin vierasta :D
[/q]

Joo, mä vähän selitin niille mistä tässä on kyse :D Mä luulen, et moni haluais mukaan, mut ne ujostelee vähän...:D Olkaamme siis posiitivisia ja rohkaisevia esikuvia niille :D Näytetään niille pyllyjen voima ja ihanuus :D

O