:D

Back to tunkio O

[q]e-nergique, 10.8.2005 13:24:
---
Fyraett, 10.8.2005 13:11:
:DD joskus joutunu anniskelee, ja meinannu repee huolel ku virolaiset pyytää lihapullii: Lihapalli

---


joo ja sit vappuna kaikilla on ilmapalli :DD
[/q]

Ja ihmiset lentää kuumailmapalleilla :D

Katos nyt Fyraett, mähän sanoin jo aikaisemmin et vielä päästään kiveksiin tässä topicissa, ja katso missä nyt ollaan...:D :D

[q]Verano, 10.8.2005 13:26:
---
e-nergique, 10.8.2005 13:10:

te ootta kyl niin ihqplurei että huh :D :D
*molempienpyllyjäsilittel*

---


Nii ollaankii! :D

Ja sä oot meidän rakkain pylly-ystävä :D

:D
[/q]

Tämän allekirjoitan täysin :D

e-nergique, oot minulle ja Veranolle korvaamaton! :D

Se pitää kyllä todeta että palleja venytellessä on syytä noudattaa pientä varovaisuutta :D Niiden repeäminen kun saattaa olla vähän ikävämpi homma :D

[q]e-nergique, 10.8.2005 14:08:
:D
[/q]

Niin just :D

[q]e-nergique, 10.8.2005 14:15:
:DDD

Musta alkaa tuntua että oon iloinen siitä että mulla on pallit vaan välillisesti :D
Tosin en tietenkään toivo kenenkään palleille repeämistä! :D
Mutta tässä saattaa nyt tulla se piste vastaan että on löydetty asia mitä ei kannata venytellä :D
Jos pallit on kovin venyneet, niin siitä saattaa jopa tulla vaatteiden kanssa ongelmia, sillä on ehkä hieman hankalaa tunkea molemmat pallit jompaan kumpaan punttiin :D En tietenkään osaa tässä asiassa mitään asiantuntijalausuntoa antaa koska omissa housuissani ei pysyvästi ole palleja, mutta kuvittelisin että asia on näin :D
Johtopäätös: Pitkäpalliset miehet joutuvat käyttämään hametta...? :D
[/q]

Joo, pallit kannattaisi venyttelyn suhteen melkeinpä unohtaa, kyseessä on kuitenkin sen verran herkkä ja tärkeä osa etupyllyä :D Itse kun olen tuota etupyllyä venytellyt niin on tullut pituutta sen verran lisää että sitä on pakko pitää jommassakummassa puntissa, ja se hankaloitta jo hieman kävelyä :D Ei erityisen käytännöllistä arkisessa käytössä :D Puhumattakaan erektiosta, jonka saaminen esim perhejuhlissa ja muissa juhlallisissa tilaisuuksissa voi johtaa hyvin mielenkiintoisiin tilanteisiin. Silloin pitää vaan käyttää mielikuvitusta, mutta onneksi meillä pyllytiimiläisillä sitä riittää :D

Kyllä se hame taitaa tulla kyseeseen joo :D

[q]e-nergique, 10.8.2005 14:32:
Mahtaiskohan tuossa erektio-ongelmassa auttaa esim. jeesus-teippi? :D Tietenkin jos kyseessä on erittäin lihaksikas ja voimakas etupylly niin sitä ei varmasti teippikään pidä kurissa :D
Myös kireät kalsarit ja venyneen etupyllyn kääntäminen taaksepäin jalkojen väliin saattaisivat auttaa, mutta haittapuolena mainittakoon se että istuminen saattaa tämän jälkeen hankaloitua... :D

Bileissä ainakaan hameen käyttö ei herätä minkäänlaista ylimääräistä huomiota, mutta esim. sukujuhliin mentäessä voisi asuvalinta herättää kysymyksiä... :D
[/q]

Taisin itseasiassa keksiä ratkaisun; vedän etupyllyn noin viisi kierrosta toisen reiden ympäri, ja lopuksi vielä solmu jotta tukevasti pysyy kiinni :D

*testail*

Toimii :D

Mut kyl mä edelleen pelkään erektiota, kyseessä kun on kuitenkin tavanoimasti lihaksikkaampi etupylly :D Saattaa käydä niin että verenkierto jalkaan pysähtyy kun rupeaa kiristämään tarpeeksi reiden ympärille :D

Huomenta rakkat :D

*pallistel*

[q]e-nergique, 11.8.2005 10:17:
---
lunity, 11.8.2005 10:08:
Kaikki vkl:na poliisille pyllyä venyttämään koneistoon*hihu*

---


vääränlainen hymiö :D mut onneks muistit pyllyn ja venyttelyn :D

ja nyt ei kyllä pääse koneistoon kun meen sveitsiin streetparadeen :D venyttelen siis siellä :D
[/q]

Joo, sun pitää sit näyttää sveitsiläisille mihin pyllysi pystyy :D

[q]e-nergique, 11.8.2005 13:16:
Mä jo ajattelinkin kun mä ainakin rakastan niitä kaikkia! :D
Täällä on vain viime aikoina ollut jotenkin niin hiljaista, lukuunottamatta tietenkin tuoretta keskustelua jonka ansiosta saimme pallitkin mukaan seuraamme :D

*etupyllyjäpallejajapyllyjäsilittel*
[/q]

Joo, harmillista kyllä että moni tuntuu hylänneen meidän joukkomme ja pyllymme. Mutta sinähän olet luvannut käsi pyllyllä ettet hylkää meitä ja minäkin voin luvata saman :D
Minäkin tykkään niistä kaikista :D

[q]e-nergique, 11.8.2005 13:32:
Voin todella vannoa että minulla ei ole aikomustakaan hylätä pylly-ystäviäni, saati laiminlyödä pyllyni ja etupyllyni hyvinvoinnista huolehtimista ja venyttelyä :D
Tosiasiahan on se että meillä kaikilla on pylly ja etupylly ja joillakin myös pallit ja niistä on vaikea päästä eroon eli niistä on pidettävä huolta! :D Mutta en kyllä usko että kukaan niistä eroon haluaisi päästäkkään! :D Siksi tuntuu hassulta, että ihmiset eivät tahdo asioista keskustella :D
[/q]

Pyllyjä, etupyllyjä ja palleja voi kuitenkin käyttää niin monella tavalla ja ne luovat niin monia mahdollisuuksia kiinnostavaan ja antoisaan elämään :D On erittäin sääli, jos ne eivät pääse oikeuksiinsa :D Niiden maailmaanhan voi tutustua yksin, kaksin tai vaikkapa suuremmalla joukolla, eli niiden tutkiminen sopii melkeinpä tilanteeseen kuiten tilanteeseen (poislukien ehkä perhejuhlat :D). Itse olen aina tykännyt kokeilla erilaisia juttuja niiden kanssa, ja joka päivähän oppii jotain uutta itsestään tällä tavalla :D Kunhan pääsee eroon tietystiä estoista näiden ihanien ruumiinosien suhteen niin avautuu aivan uusi maailma :D

[q]Verano, 11.8.2005 16:57:
En mä ole ainakaan teitä hylännyt, en ikuna!

Lomailen töistä, jolloin jää myös ihanasti enemmän aikaa venyttelyharjoituksiin :D

Mitäpä lomalla muutakaan tekisi :D

*pyllyjännepussail*
[/q]

*pyllyäsipussail*

Ihana nähdä sinua rakas...:D

En mä uskonutkaan että ikinä hylkäisit meidät, tarvitsemme toisiaan, ja pyllymme myös :D

[q]Verano, 11.8.2005 17:02:
---
e-nergiquen signa:


---


Mitä outoja hymiöitä sun signassas vilisee?!?

Ihan hämmennyin, et oonko eksynyt väärään topikkiin :D
[/q]

e-nergique meni ihan sekaisin, kun ruvettiin puhumaan palleista :D

[pieni]Verano, I wanna make sweet love to you...<3 :D[/pieni]

<3
:D

[q]Verano, 11.8.2005 19:00:
---
Android, 11.8.2005 18:56:
[pieni]Verano, I wanna make sweet love to you...<3 :D[/pieni]

<3
:D

---


[pieni]ai tällee julkisesti :D *punastel* <3 <3 :D[/pieni]
[/q]

[pieni]No, ei ehkä julkisesti, tai ihan miten vaan :D Kyl sekin kelpaa :D Sä saat päättää :D Sori, en vaan voi tunteilleni mitään, oot liian ihana <3 <3[/pieni]

[q]Verano, 11.8.2005 19:24:
[pieni]No jos mä valitsen molemmat :D Välillä on kyl vähän hämmentävää lukea sun rakkaudentunnustuksia, mutta ei kai sille sitten mitään voi, jos olen sun mielestä ihana, niin olet sinäkin <3 <3[/pieni]
[/q]

[pieni]Kiitos :D

Voin yrittää hillitä itseäni, jos koet olosi liian hämmentyneeksi :D katsotaan miten onnistuu :D
[/pieni]

[q]e-nergique, 12.8.2005 09:26:
Ongelmana eilen taisi olla se, että en voinut lieventää hämmennystäni koska töissä en voi oikein venytellä :D Yhtenä päivänä nimittäin venyttelin hieman ja jostain syystä pomoni ei pitänyt siitä... :D
Ilmeisesti hänelle ei ole vielä auennut pyllyvenyttelyn ihanuus :D

Tänään kuitenkin jo hoidin aamuvenyttelyt jonka vuoksi mieleni kirkastui ja ymmärsin korjata erheeni :D
[/q]

Älä suotta pode huonoo omaatuntoa :D Mä olen kans saanut vähän kriittistä palautetta kun venyttelin palaverissa, ja tuollaiset tilanteet saattaa tosiaan olla hämmentäviä. On vaikea käsittää, miten joku voi olla tykkäämättä venyttelystä :D Minusta venyttelyn pitäisi olla pakollista työpaikoilla :D

[q]lunity, 12.8.2005 10:03:
:D Toimiston tuoleihin voisi muutenkin asentaa tapit jolloin työntekijät viihtyisivät huomattavasti paremmin töissä :D
[/q]

Tämä olisi muuten aivan ihana idea :D Itse kun joudun istumaan lähes koko päivän koneen ääressä niin tällä tavalla työpäivistä tulisi huomattavasti enemmän sisältörikkaita :D

[q]e-nergique, 12.8.2005 12:26:
---
lunity, 12.8.2005 12:11:
Mitäpä ei tekisi edistääkseen pyllyn asiaa :D Tuotan vain sisältöä elämään, pyllyyn ja etupyllyyn :D Jonkin näköinen pyllypioneeri siis :D

---


Me kaikki täällä pyrimme pyllypionerismiin ja otamme aina uudet innokkaat ja luovat jäsenet avopyllyin vastaan :D
[/q]

Ja mielellämme annamme neuvoja esim venyttelyä varten :D Meiltä voi vapaasti kysyä kaikkea pyllyihin, etupyllyihin ja vaikkapa palleihin liittyen, olemme kuitenkin näiden ruumiinosien asiantuntijoita :D

[q]e-nergique, 12.8.2005 14:04:
Nyt kotiin ja streetparadeen pyllisteleen huomenna :D

tiistaina takas :D

*hyvääviikonloppuatoivottel*
[/q]

Oikein hyvää viikonloppua sinulle ja pyllyllesi! :D

Näytähän sitten kaikille mistä suomalainen pylly on tehty :D

[q]Verano, 12.8.2005 13:30:
Pitäisiköhän meidän perustaa tällaisia tuoleja valmistava yritys? :D
[/q]

Onko mitään ehdotusta firman nimeksi? :D

O