Huumeista

Back to päihdekeskustelu O

Kesy:[q]heh, antakaa mennä vaan.. pitää saada jännitystä elämään *nauru*[/q]

joo mut onneks mä en oo täl kertaa se joka ottaa iskuu

mINNy:[q]yana8000:Dragonfly:mun tuurilla mä puhkasisin jonku valtimon

eiks se o niinku tarkotus?

Öö...kyl ne taitaa olla laskimosuonia, joihin tökkivät piikkejään...
*eiei*[/q]

okei, mulla ei oo kovin omakohtaista kokemusta asiasta mutta. mitä eroa sillä sitten on osuuko laskimoon vai valtimoon jos tarkoituksena on saada jotain kemikaalia verenkiertoon? loppujenlopuksihan rapanistit piikittelevät mihin nyt vaan sattuu menemään ihon alle jos/kun suonia ei erota mm. piikkiä pohkeeseen jonnekin sinne...

*plur**täh**ding* kokeiltu ja todettu huonoksi hommaksi...*suru* eli*eiei* mulle

hauskaa näinkin*nauru*

lontoossa oli juu avointa toimitaa ja tarjouksia sateli ja kauppa kävi - mutta jälkimainigit henkisellä tasolla hirveät eli morkkis - joten ei käy mulle. musiikin voimalla tytöt musiikin

Nimenomaan! Jotkut jää koukkuun paljon helpommin kuin toiset. Jos pystyy noin vain tehdä parin kuukauden tauon edes tupakoinnissa, ei essuistakaan ole haittaa. MUTTA. Tarvittava määrä ainetta kasvaa melko nopeasti, jos käyttää säännöllisesti (=muutama kerta vuodessa riittää). Silloin kun pari-kolme xää ei riitä illaksi, on osattava painata jarrua. Eikä bilettäminen ilman nipsuja tunnu sen jälkeen aidolta.

Mun mielestä jokainen saa vetää nappei ja muita mössöjä niin paljon ku pää kestää, kunhan ne ei tuu sit avautuu mulle sen jälkeen...

Mä en oo ainakaan ite törmänny viel bileis keneenkään diileriin/käyttäjään, mut luulis kyl et ne alkaa yleistyy myös täällä tuppukylässä, eli suomessaa.... vaik kuka tämmöseen kylään jaksaa mitään aineita raahata edes.. *ökkö**ökkö*

"huumeisiin jää koukkuun"

aletaan yhdessä yleistämään. se on niin kivaa.

noin yleisellä tasolla mun vastaus sulle on yleisellä tasolla "ja vitut"

eipä munkaan tuttujen joukossa ole ensimmäistäkään kokaiiniaddiktia vaikka sitä satunnaisesti käyttäviä löytyykin, ja se on kuitenkin yks pahimmasta päästä. josset sä ja sun frendit hanskaa hommia niin älä silti yleistä

[muokattu 18.10.2002 16:40]

Överit on aina parempi kuin vajarit

sanonpa minäkin sanasen.. kyllähän noita huumehia tuolla liikkuu, mutta niin kauan kun se ei bileitä tai muita kanssabilestäjiä häiritsevästi haittaa, ei se minuakaan häiritse. Ja mitä siihen tulee että ihmiset paremmin ymmärtävät umm.. heh "antitykittäjiä" (miun kielellinen ilmaisu taas rulz) niin on toki kai ymmärrettävää mutta jokseenkin outoa. Mitä väliä sillä on miten sitä kamaa vetää, kun samaa ainetta se on kumminkin huolimatta siitä vaikka varpaankynnen alle sitä tunkisi? Jees..

Kyllä täällä on epätietoista väkeä...

Niihin jää koukkuun, eli koukkuun jääminen tarkoittaa sitä et käytät kerran, käytät toistekkin.
Sitten kun lopetat vaikka olisit käyttänyt vain 1 kerran viikossa, tulee masennus 1-3kk sisällä ja et välttämättä tiedosta sitä johtuvaksi huumeista enne kun sitä rupeaa pohtimaan. Pahimmassa tapauksessa olet jo tappanut itsesi masennukseen...

Puhun kokemukssta et:

_atmos:[q]ozzy on hyvä esimerkki siitä että huumeita voi käyttää vaikka miten kauan ilman suurempia sivuvaikutuksia. [/q]Se on yhtä sivuvaikutusta koko mies...

no helppohan se on nikotiini riippuvuuttaan hoitaa kun tupakkaa saa joka saakelin marketista ja kioskista,aina samaan hintaa ja kohtuu halvalla!
jos tupakka olis laiton nii luuletko ettei tupakoitsijat sitten olis samassa jamassa kuin muutkin huumeiden käyttäjät?

yana4000:[q]"huumeisiin jää koukkuun"

aletaan yhdessä yleistämään. se on niin kivaa.

noin yleisellä tasolla mun vastaus sulle on yleisellä tasolla "ja vitut"

eipä munkaan tuttujen joukossa ole ensimmäistäkään kokaiiniaddiktia vaikka sitä satunnaisesti käyttäviä löytyykin, ja se on kuitenkin yks pahimmasta päästä. josset sä ja sun frendit hanskaa hommia niin älä silti yleistä

[muokattu 18.10.2002 16:40][/q]Kenelle sä puhut?

Yleensä juuri sellanen sanoo hanskaavansa homman ketä on niin alkuvaiheessa et ei tiedä edes haluavansa pois. Tosin en mäkään voi sanoo et haluisin kokonaan pois, mut ainakin rajoittaa siihen 1 kertaan/kk. Myönnän et olen käyttäjä ja koukussa, vaikka käytän 1 kerran viikossa.

Aineita jo 1kerran viikossa käyttävän oppimis taso voi laskee jo 1/2 vuoden sisällä reilusti. Et välttämättä huomaa sitä jos olet vaan himassa mut duunissa ainakin minä huomasin. Tulee myös välinpitämättömäks...

Lightsi:[q]pari tiedän tunnen kaveria on jossain laitoksessa laatikossa jumissa aineitten takia. mutta muilla menee suht hyvin.[/q]Niin, psyyke menee aika monilla, onneks.

Roger Roger:[q]Taitaa olla yleistä haukkua kaikkia huumeita, vaikka ei tiedä mitä ne todellisuudessa tekee. Olen kuullut väitteitä siitä, että esim. hasis tekee väkivaltaiseksi... Joku taas keksiny... Ihmetyttää miksi väittää jotakin, jos ei ole varmaa tietoa. Itse en ole koskaan törmännyt esimerkkinä käytettyyn hasiksenkäyttäjään, joka olisi väkivaltainen.
Tuskinpa kukaan käyttää sellaista ainetta, joka tuo paskan olon. Mene ja tiedä...???[/q]Heroiinin käyttäjäjä on arvaamaton, samoin joittenkin rauhoittavien jos on ottanut muutakin, mutta nää bile hile huumeet ei ainakaan tee, tosin on poikkeuksia. Riippuu ihmisestä et käyttääkö esim. hormoneja jne. samaan aikaan... Vainoissa ihminen voi olla myös väkivaltainen, koska pelkää ja luulee et kaikki tuijottaa tai puhuu pahaa siitä...

[q][muokattu 18.10.2002 16:40]Kenelle sä puhut?
[/q]
sun mutsilles

Morpheus:[q]Yleensä juuri sellanen sanoo hanskaavansa homman ketä on niin alkuvaiheessa et ei tiedä edes haluavansa pois. Tosin en mäkään voi sanoo et haluisin kokonaan pois, mut ainakin rajoittaa siihen 1 kertaan/kk. Myönnän et olen käyttäjä ja koukussa, vaikka käytän 1 kerran viikossa.[/q]

nojaa jokunen kuukausi sitten näin bileissä pari vanhempaa kaveria jotka ovat satunnaiskuosailleet kymmenisen vuotta. ihan hyvin meni elämässä ja näytti niillä olevan kivaa. juniorikin voi oikein kivasti ja oli mummilla hoidossa.

eikä tää nyt oo mikään spesiaalitapaus. yleensä hyvät erottuu akanoista suht alkuvaiheessa. ja eiköhän melkein kaikilla oo meninki aika hurjaa siinä alkuvaiheessa...

[muokattu 25.10.2002 13:26]

alapalkki pykii pahemmin ku mä ennen bileisiin lähtöä. :b ei pääse loggaamaan.

lisään tohon vielä sen että noilla vakiojatkojatkoillakin tuntuu otettavan ihan yhtälailla kuvia ja videomatskuakin. vaikkei niissä suoraan sanota "moi oon Ville Virtanen ja nyt rännään" niin suht lähellekin niissä on menty (noita niistely kuvia löytyy välillä ihan uskomattomasta mestoista. kannattaa tsekkaa omat kotihakemistot ennenkuin julkaisee vaikka täällä omien bilekuvien urlin, jos sinne olisi johonkin jäänyt joku privaatimpi dirkka julkiseksi)

Kummallista, miten jotkut ihmiset kokevat, että huumeet ja päihteet ylipäätänsä olisivat jotenkin uusi ilmiö hauskanpidon lomassa. Ehkä jotkut yrittävät sanoa, että "Minun elämässäni ei ole ennen...", mutta päättävät siinä samalla yleistää väitteen kattamaan koko entistä, nykyistä ja tulevaa klubi/juhlakulttuuria. Hiukka tekopyhää moinen "mutkien suoristelu", mutta menköön.

Oma mielipiteeni koskien huumausaineita on varsin suppea. Suppea siinä mielessä, että en edes yritä yleistää mielipidettäni vastaamaan joko kaikkia vastaan tai kaikkien puolesta. Omasta mielestäni huumeet ovat jokaisen yksilön henkilökohtainen valinta, josta tulee kantaa vastuu, niin hyvässä kuin pahassakin.

Huomioitavaa on myös, että vaikka huumausaineet ovatkin laittomia päihteitä, niin järjen käyttö keskusteltaessa aiheen tiimoilta on sallittua!

"Kannattaa myös muistaa, että huumausaineet liittyvät yleensä aina järjestäytyneeseen rikollisuuteen (no tähän ei tietty lasketa kaappihamppuja)"

hyvin sanottu :) ja niitä kaikkia muita ihania yrttejä joita voi kasvattaa itse. Joista löytyy korvike useimmille yleisillemme nautinto ainelle. (eivätkä ehkä yhtä voimakkaita, mut pääse ainakin lähelle tai kauemmas :)

mut muistakaan tytöt&pojat; substanssit voivat olla kivoja ja se on jokaisen oma asia millä itseään ruokkii, mut ne jutut mitä on päänsisässä on suojemisen arvoisia, koska kaikki substanssit käy psyykkeen päälle enemmin tai myöhemmin, vähemmän tai enemmän.

nih ettei kärähdetä ku tää poloinen kissa
vai mikä whatever marsu/hamsteri toi onkaan.

Ja bileisiinhän tullaan lähinnä musiikin takia, eiks vaan?

O