Huumeista
Viestejä oli niin paljon etten millään jaksanut lukea kuin ihan muutaman. Osa moralisoi alkoholinkäyttäjiä, osa 'huumeiden' käyttäjiä. Ensimmäinen ongelmahan on erottaa oikeat huumeet... Ehkä huume-sana on rajattavissa täysin yksilökohtaisesti. Nimim. kokemusta on ja todistettukin on läheltä, että jollekin alkoholi tekee enemmän hallaa kuin essot ja varsinkaan kannabis-tuotteet. Tällä tarkoitan omia kokemuksia sekä läheisen ystäväni taipumusta väkivaltaisuuteen alkoholin alaisena. Itse juon alkoholia (joskus runsaastikin, valitettavasti kai..), mutta vedän myös nappeja joskus silloin tällöin bileisiin lähtiessäni. Tätä tapahtuu ehkä pari kertaa vuodessa (ei paha ollenkaan, vaikka itse toteankin ). Humalassa olen iloinen, mutta väsyn nopeasti. Napit aiheuttavat myös iloisuutta, mutta auttaa myöskin jaksamaan pidempään. Rehellisesti sanottuna, en usko näiden muutamien nappi-kertojen olevan yhtään sen vaarallisempia kuin alkoholilla aiheutettujen tilojenkaan. Huumeiden vaaroista kerrotaan paljon, sitä samaa tekstiä on tungettu korvien väliin ala-asteelta saakka. Eiköhän kaikki siis periaatteessa tiedä mihin soppaan kauhansa tunkee! En itse tarvitse sitä samaa saarnaa täältäkin. Ei sillä että onhan kaikilla sananvapaus tässä maassa, mutta eiköhän niihin viesteihin voi suosiolla suhtautua niiden ansaitsemalla kunnioituksella =)
Nii! Et turpa kiinni ja kolat pöytään!*nauraa*
pHaze:[q]Morpheus:Koksuukin jos sä alat rykimään sitä mene helposti se 2-4g yössä ja sillon se on melkein pakko ottaa nauhalle, ellet halua pitää jotain 500 takataskussa koko ajan.
Ois kiva tietää mistä noi luvut on revitty? Amfetamiinia ei käsittääkseni kiskota läheskään yhtä suuria määriä kerralla, ja harvemmilla ihmisillä sitä tuntuu menevän edes yhtä grammaa omiinn nokkiin ainakaan yhden yön aikana. Riippuu varmaan tietty jos toleranssi on jo pilvissä ja jos ostaa 95% pesuainetta siinä mukana kaupanpäälle.
[muokattu 5.3.2003 16:21][/q]Just... Tiedätkö mitä on koksu? Luulenpa että tiedät.. nyt oli puhe kokaiinista. Koksuu kun täytyy vetää 15-30min välein ja sitä todellakin menee monta kertaa enemmän ku jotain piriä.
Kyllä sitä piriäkin saa menemään sen 2g yössä, täällä on varmasti ihmisiä ketä sen voi allekirjoittaa, ei tarvitse olla kun vähän enemmän sitä vetänyt kaveri.
Voin sanoa että se mistä omat pirini hankin ei varmasti sisällä mitään vitun pesuainetta, ainakaan ku se mulle tulee, ja kun se multa lähtee... glugoosista en sit menis sanomaa
Edit: ja yleisimpiin annostelijoihin mahtuu mun muistaakseni 2g kolaa ja kyllä se on aika hyvin nopee tyhjä kun lähet se taskussa radalle...
[muokattu 6.3.2003 00:01]
kuilu:[q]Morpheus:*iloinen* Ei vittu chillaa välillä Noh, tää piristää aina välillä, tosin kyllä meinaa välillä kiehuakkin, sen myönnän.
Okra. Oothan tosissas? Mul on kiire hingibotille, joten hyväksyn välirauhan klo 16.48...*heiii*
Mut ymmärrät varmaan, jos heität annostuksista ja valehtelet, saatat aiheuttaa todellisia vaaratilanteita?
Ja mä oon sitä tyynempi, mitä rankempaa textii skrivaan. Eli ku mä fleimaan, oon ku koomassa!*vink*
- himaanhymiömars -
[muokattu 6.3.2003 16:50][/q]Peto kesytetty...
pyh huumeille, oma keho tuottaa parhaimmat huumeet*ding*
Siis miks se piikittäminen on niin paljon pahempaa jos siihen ei oo koukussa?
Onhan tuolla tyyppejä ketkä ei voi tyyliin kuvitellakaan menevänsä bileisiin ihan ilman piristeitä...*eiei*
Totta että parhaat fiilikset syntyvät kun on pää ihan puhdas...*joo*
Toisaalta onhan se jokaisen oma asia,paitsi siinä vaiheessa kun alkaa mennä täysin yli...*uuh*
Itse kans biletän ihan musiikin voimalla, ja kyllä se musa (jos on hyvää) on ihan tarpeeksi huumetta mun aivoille!
Tiedän monta, jotka on kivenkovaa huumeita vastustaneet, joskus sortuneet kokeilemaan ja sen jälkeen homma on ollut kiinteä osa bilettämistä. En vastusta, kunhan homma pysyy käsissä ja omat rajat on tiedossa. Juttu karkaa vaan niin helposti hanskasta, jarrua on niin vaikea painaa... Helpommin jalka polkaisee vähän lisää kaasua...
Kaikki mömmöt on perseestä, mutta eikös se niin ole että se on jokaisen oma ongelma jos jotain tekee mieli vedellä*eiei*
:)
milla:[q]periaatteessa olen vastaan, koska ne tukee rikollisuutta ja muuttaa ihmistä.
käytännössä.. asia ei olekkaan mulle ihan niin mustavalkoinen..[/q]mut nipsupäät on bileis aina ne jotka on siel parhaimmal tuulel
Eix se oo jokaisen oma asia et vetääx vai ei.... mut yhdyn kyllä tohon edellisen turistin mielipiteeseen et yleensä bileis niin nipsupäät on kaikkein sosiallisimmat ja heidän kanssa juttu sujuu....... omasta päästähän se on kiinni miten hyvin sen tilanteen pystyy kontroloimaan....
Olen kyllä sitä mieltä että huumeet on osa bileit ja tulee aina olemaan eikä me sille asialle oikeen paljon mitään voida.....
Kunhan piikittäjät pysyy likasilla neuloilla poissa.......
http://www.puoltotuus.com on sitä varten että keskustellaan huumeista... en ole keskustelua vastaan, päinvastoin.
On kumminkin klubituksen parasta(mielestäni) että keskustelu jatkuisi ko. sivulla. Joku mediasta näkee että täällä puhutaan/kerrotaan käyttäjistä, laskuista ja fiiliksistä yms. niin klubitus saa huonon maineen. No maine kun meine voi olla hyväksi mut huume leima ei...
ps. tää on vaan ehdotus...
Kesy:[q]tappelu ! *nauru*[/q]
en kyl lähtis millan kans tappelee. vois oma läski tummuu nopeesti
milla:[q]
niih... mutta muuttuu myös muiden asiaksi kun esim. jossain bileissä jää kiinni ja järkkääjät saa paskaa niskaan
*hmph*[/q]
kertaalleen yksissä bileissä kävi pari 15v muijaa jotka sitten jonkun vanhemman kaverinsa johdolla maistelivat diskokeksejä, josseivät ekaa, niin ensimmäisä kertojaan kuitenkin. lähtivät himaan, toinen jäi mutsilleen fakkiin joka tästä riemastuneena soitti yhdelle järkkäreistä ja uhkasi heittää aika pahasti paskaa niskaan. tostakin onneksi sitten selvisi säikähdyksellä ja sekin äiti sai kuulla mielipiteitämme siitä missä on kodin ja vanhempienkin vastuu ja mikä on todellisuudessa bilejärkkärin mahdollisuus valvoa tuollaista.
surullinen tosiasia kuitenkin on se että jos jostain syystä vaikkapa poliisi tulee ratsaamaan bileitä ja porukalla on extraa päällä eikä kiinnosta lähteä menemään niitten kanssa ulos niin sitten kaikkea mahdollista löytää ties mistä ja järjestäjälle siinä jaa homma selvitettäväksi.
mut haasteeton elämä on turhan latteaa ainakin mulle
angel78:[q]Bileethän on ihan oikeesti huumeluolia joista toiset selviytyy ja toiset ei. Monet käy siellä vain siksi että saavat kuosata musiikilla niin väliä kunhan jotain jytkettä tulee. Itse ajattelin vielä ainakin toistaiseksi olla selviytyjä enkä aio vielä lopettaa biletystä.... lopetan sitten joskus[/q]
huumeluolia? aika rankka väite mielestäni.
oon kyllä tehnyt jo kauan sitten huomion että ne jotka kuosaavat pahimmin ovat kyllä aika kriittisiä eikä "mikä tahansa jytke" tunnu kelpaan. pitää olla jotain 'rankkaa'
Kaljalla ja viinalla pärjää ihan hyvin, täytyy osata vaan ottaa oikein.. Heh.. (mikä on se fiilis muista aineista??)
el.diablo:[q]Joo-o... täytyy sanoa et tv tekee oikeastaan kaikista ketkä käyvät bileissä niin kamalia narkkareita...[/q]
hihii.. ja "human traffic" on paras esimerkki..
Sanoisin sen verran eetei kaikki ole samanlaisia. Mutta huumet on, joitakin ne ärsyttä toiste kiihotta *sydän*. mua kohtaan ihan sama käytäkö joku tai ei pidän hauska bileeisä ja teen mitä huvitta. Enkä kuuntele ketä onko se huno tai OK. Ihmiset on erilaisia ja suurin osa evät tykkä bileistä tai teknosta siks telkarissakin on negatiivistä palautetta niistä.*dissaa*
milla:[q]
siis.. tää on varmaa joku läppä? jos ei niin mä ainaki olisin utelias kuulemaa perusteluita..
[/q]
ei tuu kyl joo mieleen mitä luonnollista on täysin luonnottomassa tavassa laittaa aineita kehoonsa?