Huumeista

Back to päihdekeskustelu O

[q]makes, 9.1.2009 16:49:
Kätevä sivusto josta voi tilata mm. huumetestejä himaan, jotta ei tarvitse sit jännittää esim. työpaikan testeissä, et mitä vielä näkyy.. http://www.testerit.fi
[/q]

:D

Yks kätevä keino minkä kans olen huomannut, mikä auttaa tohon jännitykseen, on OLLA KÄYTTÄMÄTTÄ NIITÄ V*TUN HUUMEITA.

Hohhoh..

[q]mayah, 23.1.2009 07:20:
---
makes, 9.1.2009 16:49:
Kätevä sivusto josta voi tilata mm. huumetestejä himaan, jotta ei tarvitse sit jännittää esim. työpaikan testeissä, et mitä vielä näkyy.. http://www.testerit.fi

---

Yks kätevä keino minkä kans olen huomannut, mikä auttaa tohon jännitykseen, on OLLA KÄYTTÄMÄTTÄ NIITÄ V*TUN HUUMEITA.

Hohhoh..
[/q]

Hyvä Maija, v*tun fiksua ja kypsää käytöstä, sekä ammentavaa dialogia minkä avulla keskustelu etenee.

ps.

...helppoahan se on siideri-ihmisen muita kritisoida...

[q]Juhgu, 13.9.2006 17:25:
---
skywalker, 13.9.2006 17:24:
OFFTOPIC
miten kauan jengi jaksaa puida tästä asiasta*pepsodent*
---

OFFTOPIC
miten usein jengi jaksaa huomautella siitä?*colgate*
[/q]

OFFTOPIC
*puintipuinti**huomautushuomautus* *elmex*

edit: unohtu, että täähän oli offtopic...

[q]Damien, 23.1.2009 07:52:
---
mayah, 23.1.2009 07:20:
---
makes, 9.1.2009 16:49:

---

Hohhoh..

---

Hyvä Maija, v*tun fiksua ja kypsää käytöstä, sekä ammentavaa dialogia minkä avulla keskustelu etenee.

ps.

...helppoahan se on siideri-ihmisen muita kritisoida...
[/q]

Hyvä Mikko, Pekka tai Kalle, tai mikä nyt oikealta etunimeltäsi oletkin, pahoitteluni siitä, että ilmaisin spontaanin repeämiseni täällä ääneen. Pahoitteluni siitä, että siideri-ihmisen (koska sitähän minä nautin nykyään päivin ja öin, vuosikulutus hipoo keskimäärin kymmentä pulloa :D) ei tarvitse pissata purkkiin ja jos tarvitsisikin, ei tarvitse jännittää mitä sieltä löytyy.

Jatkakaa. Ja minä jatkan täällä linkkivinkeille nauramista.

sama, juokaa mitä juotte kuhan tämä ei jatku http://www.stat.fi/til/ksyyt/2007/ksyyt_2007_2008-12-04_tie_001.html

ei kait näille mitään voi....shit happens!! kukin tyylillään tai tyylittömästi

[q]Damien, 16.9.2008 20:20:
Tänä päivänä skene on muutenkin niin hajallaan ettei alkuperäisestä plurina possesta ole jäljellä muita kuin kaljamahaisia toimittajien puolikkaita ja ikääntyviä hampputukkia, jotka ihan vaan sairaasta mielenkiinnosta vielä jaksavat tuputtaa arvokeskustelua jo arkipäiväiseksi käyneeseen viikonloppu-mentaliteettilla varustettujen baari-örveltäjien valtaamaan "Ravetus-ilmiöön".
[/q]

Hyvin sanottu.

En nyt tiedä kuuluuko tänne, mutta oli ihan mielenkiintoinen uutinen:

http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3684

[q][Siru], 23.2.2009 20:55:
jos ei voi käydä kemuissa ilman huumeita niin tarviiko käydä ollenkaan? kuka vaan voi tykätä bileissä olosta jos on ottanut pienet lainit sitä ennen, kun saa siitä ne tietyt kiksit. loppupeleissä se pirin vetäminen menee kuitenkin siihen että istutaan neljän seinän sisällä vetämässä vetoja ja kuunnellaan stereoista piripolkkaa. en viellä yhtäkään ihmistä tunne joka olisi vain kerran kokeillut poretta.. jos sitä kokeilee kerran niin miks ei vois kokeilla toistekkin.. kohta sitä ollaan kokeiltu jo 20 kertaa.. eikä se ole enää mitään kokeilua jokainen tyylillään
[/q]

Anteeksi kieliasuni, mutta voi vittu sa oot idiootti.

Ma kylla tunnen ja vitun monta. Se kylla varmasti johtuu siita etta olen kiskonut vauhtia usean ihmisen kanssa tassa ajan mittaan, ja siten tidan mista puhun. Toisin kuin sina. Sulla on vain mielikuva josta pidat kiinni. (ja kylla ma oon oman osuuteni vetany jo. Silloin talloin kylla tulee silti otettua)

Sa voisit hieman avata noita ennakkoluulojes nyoreja ja todeta etta hei! Ihmiset on yksiloita ja yksilot on erillaisia. Toki Amfetamiini aiheuttaa merkittavaa naatakertoimen korotusta, mutta se ei todellakaan ole aine johon jengi jaa psyykkisen riippuvuuteen ykkosella. On se sen verta kamalaa ainetta aamuisin.

Tästä voi ehkä saada jotain vähän komiikankin tapaista tajuamista irti siitä, miten turhaa vähintään kymmenien miljardien arvoista "teollisuutta" vastaan on tässä tapauksessa taistella:

"Tällä kotitekoisella sukellusveneellä kuljetetaan huumeita Kolumbiasta"

http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/132006.shtml

[q]T-mu, 23.1.2009 09:14:
Mä oon kuullu et ku juo omaa kustaan ni mikään ei näy testeissä? Onx kokemucxii?
[/q]

Aijaa no mä oon kuullu, et sinä päivänä ku sä astelit Carboneiden riveihin, rupesit sanelemaan miten matskua siitä eteenpäin tuotetaan, mikä sinällään selittäisi - mun näkökulmasta - aika helvetin paljon kaikkea maan ja taivaan väliltä,saundeista itse tuottamiseen.

Onneks nää on vaan lahtelaisilta kerättyjä kuulopuheita ja kuulopuheisiin ei pahemmin oo luottaminen, vähän niinku mitä tohon kusen juontiin tulee. Eiks jeh?

edit:
...tällä ei sinällään ole mitään tekemistä itse aiheen kanssa, muuten kuin epäsuorasti siten - että itse aineet saattaisivat tässä tilanteessa olla avuksi...

sry, OT - keharit kaipaa ohjausta.

[q]alphamagic, 25.10.2008 13:47:
---
Damien, 16.9.2008 20:20:
Tänä päivänä skene on muutenkin niin hajallaan ettei alkuperäisestä plurina possesta ole jäljellä muita kuin kaljamahaisia toimittajien puolikkaita ja ikääntyviä hampputukkia, jotka ihan vaan sairaasta mielenkiinnosta vielä jaksavat tuputtaa arvokeskustelua jo arkipäiväiseksi käyneeseen viikonloppu-mentaliteettilla varustettujen baari-örveltäjien valtaamaan "Ravetus-ilmiöön".

---

Hyvin sanottu.
[/q]

+1 Word!
Ja on se kumma miten täällä klubbarissakin jaksaa jengi jeesustella tästä aiheesta!
Varmaan suurin osa bilettäjistä ottaa silloin tällöin muutakin, kuin viinaa. Toiset enemmän, toiset vähemmän. Toisille sopii toiset päihteet ja toisille toiset. Kukin tyylillään. PISTE
Ja nyt en todellakaan puolustele sitä tiettyä öyskääjäapinointi-porukkaa, jotka vois mun mielestä viedä saunan taakse. Kun osaatte käyttäytyä asiallisesti, niin vetäkää mitä haluatte!

[q]T-mu,
Joo niin se meni. Hyvä että sait kaipaamas selityksen.
[/q]

Kuulopuheita rakas Teemu, oltiin pilvessä ja pilvessä ihmiset juttelee mitä sylki suuhun tuo. Ei mulla todellisuudessa oo henk. koht. mitään sua tai bändiänne vastaan, kuhan vittuilin vastalauseena tolle sun lapselliselle kusi-läpälle.

Toi teidän levy-yhtiö on se mistä mä jopa ihailen teitä, näin toveri musantekijänä. Se on aina hieno juttu jos voi saada elantonsa tai edes osan siitä - sellaisesta jutusta mitä rakastaa tehdä.

[q]REivaaja, 24.2.2009 07:49:
---
[Siru], 23.2.2009 20:55:

---

Anteeksi kieliasuni, mutta voi vittu sa oot idiootti.

Ma kylla tunnen ja vitun monta. Se kylla varmasti johtuu siita etta olen kiskonut vauhtia usean ihmisen kanssa tassa ajan mittaan, ja siten tidan mista puhun.
[/q]
no se on hienoa se! :D mä oon siis idiootti jos en tykkää tietyistä päihteistä. no hu hu :D joku tais ottaa mun kommentin "vähän" liian vakavasti..

[q]Damien, 24.2.2009 02:47:
---
[Siru], 23.2.2009 20:55:
jos ei voi käydä kemuissa ilman huumeita niin tarviiko käydä ollenkaan? kuka vaan voi tykätä bileissä olosta jos on ottanut pienet lainit sitä ennen, kun saa siitä ne tietyt kiksit. loppupeleissä se pirin vetäminen menee kuitenkin siihen että istutaan neljän seinän sisällä vetämässä vetoja ja kuunnellaan stereoista piripolkkaa.
---

Bileet joskus ennen muinoin rakennettiin sellaisen käsitteen ympärille, että: P = peace, L = love, U = unity ja R = rispect. Tuon käsitteen sisään sitten mahtui kaikki ja siksi itsekkin aikanani (90-luvun loppu) innostuin bilettämisestä niinkin paljon, että melkein viisi vuotta juoksin yhtämittaa kemuissa selvinpäin tanssimassa. Selvinpäin sopi mulle silloin ihan yhtä hyvin kuin Laserpointit nyt muutaman sieni gramman kera terästettynä. Pääasia et se PLUR olis edustettuna. Kenenkään ei oikeasti tarttis dissata ketään, mutta valehtelematta skenen popularisoitumisen jälkeen yleisen mielipiteen huumekielteisyys on päässyt pahasti raunioittamaan vanhaa kunnon PLUR:a. IMHO.
[/q]

Mä itseasiassa näkisin tän (näin bilejärjestäjän perspektiivistä), vieläpä niin, et skenen popularisoituminen aiheutti järjetöntä öyskäämistä, ja bileitten ilmapiirin totaalisen muutoksen.

Tavallaan siis esim Iltalehtien jutut siitä, miten Labyrintheissa jäi kiinni ihmisiä (alle 10 : 4000, siis promilleluokkaa) kuosaamisesta, aiheutti kuosaavien ihmisten vyöryn bileisiin - ainakin tampereella, ja vähän niinku miinotti sitä bileitten perinteistä "ne kuosaa, ketkä osaa tehdä sen PLUR:isti", ja muita ei ees päästetä ineen -ilmapiirin. (koska tietyn meiningin näkee aika hyvin jo naamataulusta, itse ainakin tapahtumajärjestäjänä pidin huolta siitä, et epäilyttävät tyypit saa jäädä pois jo ovella, ihan siks ettei aiheuta kellekään nihkeitä viboja - niin PLUR-hupikäyttäjille, kun streittaajille kummallekkaan)

Tää ilmapiiri bileissä meni siis - pardon my french - totaalisen vitulleen aina siitä lähtien, kun HC kuosaava sakki oletti lehtijuttujen perusteella, et bileisiin on niinku ihan ok, ja normaalia mennä sekoileen. Et siellä sitä voi tehdä niinku puolijulkisesti.

Se rupes vetään paljon käyttäjiä mestoille, ketä ei ees kiinnosta musiikki - ja siitä oli aistittavissa aika hyvin lopun alkua.

Nyt ois meidän kaikkien tehtävä, niin kuosien, kun streittien, kun siltä väliltä olevien vapaamielisten (johon lasken itseni) aika jotenkin parantaa tää viba tässä skenessä.

Millasia lehtijuttuja me nyt tarvitaan?

No esim. et reivaaminen parantaa verenpainetaudin... Tanssiminen nostattaa ihmisen hormonitasapainon hyvää oloa tuottaen useiksi viikoiksi eteenpäin, jne.

Jotain tällästä.

Pitäskös hei ihan oikeesti ottaa talkoot, niinku koko suomen laajusesti, ja puhdistaa vibat niinku bileissä?

Se ois vallan mahdollista, aika pienelläkin effortilla.

Jokanen bilejärjestäjä esim, tekee selväks sen rajan itselleen, et haluuko järjestää bileitä rahan, vaiko musiikin ja sen takia, että järjestää tapahtumia, jonne ihmiset voi tulla aivan aidosti nauttimaan.

Jos järjestäjä on itselleen rehellinen, hiukan sliipatumpi julkisivu parantaa ilmapiiriä bileissä myös niille kuosaajille, ketkä käyttää just sen verran et niillä itsellä, kuin myös niiden vieressä tanssivalla ihmisellä on kivaa - koska sillon bileet vetää enemmän sakkia, ketä on asennoitunut juttuihin niin, et pidetään vibat positiivisina, eikä tiettyjä rajoja - jotka saattaa toisia ahdistaa - silloin luonnollisestikaan rikota (esim. toinen ääripää, känniääliöily ja epätahtiin joraaminen tanssilattialla sekin karsiutuu).

[q]Android, 14.6.2007 17:39:
---
WiljamiDzay, 14.6.2007 17:33:
Mä oon ymmärtänyt (ilman sen suurempaa tietämystä aiheesta), että smack on poltettua metaa...

---

Smack on poltettavaa heroiinia. Se on varma tieto.
[/q]

joo termit meni sekaisin, tarkoitin crackia

[q]heter029,
Mä itseasiassa näkisin tän ---Clipp---
[/q]

Mä näen ihan samalla tavalla, en vain jaksanut selventää tarkemmin. Minun vinkkelistä popularisoituminen aiheutti kontrolloimattoman kaaoksen skenen sisäiseen koulutus järjestelmään. Jengiä tuli joka puolelta kuin pipoa ja yhteishenki repesi jokseenkiin kokonaan, kuin -pardon my french- vanhan akan vittu viitosia pukatessa.

"Henki-talkoita" kannatetaan täällä ihan tosissaan, juuri tämän tyyppistä yhteen puhaltamista skene kaipaisi tosissaan. Parasta tossa kuitenkin taitaa olla se, ettei todelliseen muutokseen tarvita kuin ihmisen oma asenne muutos. Autetaan sitä kaveria mäessä ja kun jokainen antaa pienen effortin osan itsestään, syntyy siitä ennen pitkää suuri kokonaisuus ja kaikilla on taas kivaa.

Vitun hieno ja ihan sydäntä lämmittävä ehdotus sulla

[q]Damien, 24.2.2009 13:26:
Mä näen ihan samalla tavalla, en vain jaksanut selventää tarkemmin. Minun vinkkelistä popularisoituminen aiheutti kontrolloimattoman kaaoksen skenen sisäiseen koulutus järjestelmään. Jengiä tuli joka puolelta kuin pipoa ja yhteishenki repesi jokseenkiin kokonaan, kuin -pardon my french- vanhan akan vittu viitosia pukatessa.[/q]Mulla on jääny kanssa se fiilis, että syntyi kulttuuri- ja arvotyhjiö, kun nää ovista ja ikkunoista sisään tulevat eivät ehkä kuitenkaan enää ihan tajunneet mihin tulevat. Mä en sano että "musiikki on tärkeintä" on mikään epätosi asia, mutta musta tuntuu että se ei oikein enää nykyään oman hauskanpidon lisäksi ole enää mitään muuta kuin muuta kuin sitä musiikkia. Joskus musta tuntu että siinä oli niin paljon muutakin...

(vanhat sedät itkee asioista mistä nuoremmilla ei oo enää hajuakaan, nyyhnyyh ja valivali, eiks nii?)

[q]makes, 9.1.2009 16:49:
[/q]

Nuo pikatestit eivät ole luotettavia koska antavat yleensä negatiivisen vastauksen vaikka ainetta olisikin virtsassa. Yleensä kun työhöntulotarkastuksen testit lähetetään labraan jolloin saadaan varmempi tulos. Meilläkin kävi yks jäppinen antamassa positiivisen näytteen vaikka oli tehnyt pikatestin kotona joka oli näyttänyt negatiivista.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/01/suomessa_jaetaan_25_miljoonaa_puhdasta_huumeneulaa_1403846.html

Lukijakommentit täyttä timanttia! =D

O