Huumeista
teemu tööteillä päiväkäytii...
http://www.hs.fi/ulkomaat/Tutkijat+etsiv%C3%A4t+LSDst%C3%A4+apua+alkoholismin+hoitoon/a1305557505167
Tutkijat etsivät LSD:stä apua alkoholismin hoitoon
---
http://fi.wikipedia.org/wiki/Desomorfiini
Tästä kamasta oli juttua uutisissa eilen.. Kohtuu sairaalta vaikuttais tää..!
---
Ja ne parhaat hetket olivat,
Kun tuli radiosta Krokotiili-rock.
mut silti tulevat ja menevät
Niin meille kelpasi ainoastaan Krokotiili-rock.
Hyrrr, aikamoista myrkkyä. :/
[q]Ameeba^, 5.4.2009 13:32:
---
WiljamiDzay, 5.4.2009 13:27:
Heroiini oli pula-ajan Suomen suosittu superlääke
Metka uutinen josta ilmenee esim. että "Pohjois-Euroopassa olimme suoranainen kummajainen: heroiinia kului moninkertaisesti enemmän kuin Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Islannissa – yhteensä. "
Tosin ei mikään ihme sinänsä kun ottaa huomioon että sotienjälkeiset hiihtokisatkin vedettiin pervitiinin voimalla :D
---
Eikös tuo tarkoita nyky-standardeilla että Suomi oli narkkareiden taivas jossa raiskaukset ja murhat olivat kansanhuvi jne vai?
[/q]
Mitä tuota artikkelia lueksii ni ilmeisesti jengi ei jääny varsinaisesti kiinni noihin lääkkeisiin.. Herskat ja koksut siis sekotettuna muihin liemiin ja reseptillä (vaikkakin mittavalla :D )
Mutta noissa karkeloissa ei ainakaan järjestäytyny rikollisuus oo saanu tungettua näppejää väliin kun hepopillerit oli halvinta yleislääkettä särkyyn ja kolotukseen mitä apoteekista sai
(Et siinä mielessä vaa nipsut alehinnalla apteekkiin että jäis ainakii nullimulkkulainen l. se diileri/ammattirikollinen ilman fyrkkia)
paneminen ja urheilu! ne toimii!
http://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/tiede/henkirikokset+vahenivat+kun+kokaiinista+tuli+halpaa/a790904
Henkirikokset vähenivät, kun kokaiinista tuli halpaa
aika vitun offtopic :D
pitää heittää omaa mielipidettä:
en yhtää ihmettele että joku ajautuu käyttää huumeita kun tää maailma välillä tuntuu niin tyhjältä, ei sun tartte tehä muuta ku mennä yksin baariin selvinpäin ja huomaat kuinka perseestä moni asia, tai no varmaan on mielipide asia mutta, paskaa musaa muijat vaikuttaa horomaisilta ja jotenki vaikeesti lähestyttäviltä semmosilta kulutusrattaan orjilta vähäsen. aka bimboilta bitcheiltä. semmosilta että ne oottaa oikein että joku tulee pokaa niitä hyi vittu.
tai olisivat vitun itsevarmasti siellä joraamassa mutta joku vitun paska viba tulee niistä semmone että ne panettaa mutta silti niihi ei tavallaa kehtää mennä mitään heittää, ja samalla tuntuu että vittu pitääkö mun hillua noitte kans koko ilta että mä saan noilta ees jotakin. ja todellakaan ei jaksa baarissa hillua jonku pilluntoivossa, jo toi kuvastaaa kuinka kieroks on homma menny, että porukan pitää olla päihtynyt että saa seksiä ja vittu vielä esittää ilta kuinka kivaa on plaa plaa vaan sen takia että lopussa voi pokata..
itteäni ei ole ikinä kiinnostanut tommosen loppuun suorittaminen siispä baarissa olo alkaa vituttaa ku siis mitä helvettiä tommosia laitoksia jossa kaikki on joissa tavallaan on vitunmoine pakko juoda, koska nehä paikat pyörii sillä juomisella. tykkään itekki ryypätä mutta tommonen että nuorisolle ei muuta ole tarjolla on iha vidun hanurista.. siis iha totaalisen hanurista.
Mutta toki on konemusa pippaloita mutta käytännön tasolla monissa perus suurissa kaupungeissa niitä ei ole riittävästi vaan aika harvoin, jos puhutaan hyvistä pippaloista joissa voi oikeasti jorata "reivata" yms. ja sitten päästäänkiin seuraavaan asiaan elikkä ihmiset ja tytöt konemusa pippaloissa, ai luojan kevät mikä siellä on mutta miksi tytöt vaikuttavat paljon puhtaammilta siellä, ei mitään ihme viboja tule vaan keskittyvät itseensä..
juuri kuten pitääkin, ja sitenhä varmaan voi olla muillekkin aito kun on rehellisesti itestään kiinnostunu, eikä että "mie katon sinnuu mutta miltähä mie näytän ja laitan tähä vähä tällästä lisä pyllyn vatketta ja taustalla soi paska musa mutta mie oon niin dorka niin tanssin silti vähäsen sinnuu miellyttääkseni, sitte myöhemmi illalla sängyssä alistun iha takuulla ja ähkin ku aasi"
joo nappaa..
joten baarikulttuuri on iha hanurista, tarvittais muita virikkeitä nuorille joissa saa dokata pokata, mutta olla vapaa myöski tommosista että saa vaan jorata eikä oo mesta täytetty huono itsetuntosilla markkinarattaitten löysämuijilla, aargh esim kaikki nuorisotalo meiningit aikusille kiitos joissa olis vielä disko, varmaa olis parempi viel ettei myytäsi mitää niin jengi vois ulkona käydä vetää naamaan jos kerta vaivannäköä löytyy.. sitte sisällä jorais kaikki ketkä oikeesti viittii
eiks oiski rentoo, alota vallankumous ja kisko muijas baarista tai ukkos tai pokaa joku joo kassajonosta
ps tää on kirjotettu yhden 33cl alcohol 4,5 voimalla nestemäistä shittiä ja laillista verorahat varorehab
Aivoissa on ihan helvetisti kapasiteettia luoda ihmisille hyviä fiiliksiä ihan ilman mitään myrkkyjä, joten miksi pitäisi turvautua keinotekoisiin keinoihin, jotka voivat vieläpä koitua hengenmenoksi? Moni on varmasti sitä mieltä, että tuon lauseen kirjoittamisen jälkeen olen tekopyhä, koska vastustan huumeita, mutta käytän alkoholia silloin tällöin. Molemmistahan tulee keinotekosta hyvänolon tunnetta (jos ei nyt mietitä varjopuolia).
Mä voin silti tiivistää mun mielipiteen kamasta tähän lauseeseen:
VITTUUN SE KOKO PERKELEEN PASKA.
As simple as that.
Mulla on varmaan monen mielestä aika basic tarina siihen, et miksi en voi sietää kamaa, enkä kaipaa ystäväpiiriini sen käyttäjiä: Mä, kuten moni muukin, on nähnyt, mitä se ihmiselle tekee pahimmassa tapauksessa. Ainahan löytyy näitä, joiden mielestä kaman käyttö on jokaisen oma asia ja ihan jees kun homma pysyy hanskassa jne. jne., mutta kun kaman kanssa onkin vähän semmonen homma, että ei ole takeita pysyykö homma hanskassa - vaikka vaan yhden kerran kokeilisikin.
Joku voi pitää mua suvaitsemattomana paskana, mutta mua sapettaa ihan vitusti katella bileissä tyyppejä, jotka on ihan pihalla kamapäissään. Mä en myöskään ikinä vois seurustella tyypin kans, joka vetää kamaa. En kyllä myöskään alkoholistin kanssa. Vituttaa vaan yksinkertasesti se, että jokin aine voi hallita elämää niin, ettei oikeilla tärkeillä asioilla enää ole merkitystä. Ja tähänhän moni voi sanoa, että ''Bilekäyttö on eri asia kuin ongelmakäyttö.'' Ihan vitun sama mulle suoraan sanottuna, sapettaa kaikki kama jokatapauksessa. Ikinä en ole kokeillut, enkä kokeile. Vituttaa ihan saatanasti jos joskus kuulee joidenkin lasten vanhempien sanovan, että ''Ei mulla ole koskaan ollut mitään huumeongelmaa, vaikka kamaa oonkin vetänyt. Mun lapseni on mulle tärkein asia maailmassa.'' Jos lapsi on tärkein asia maailmassa, niin sit kyllä jättää kaiken vitun kamapaskan alta aikayksikön, tai pikemminkin ei edes koske koko paskaan. Okei, joillakin ihmisillä voi itsellään olla tosi rankka tausta, ei nää ole aina yksiselitteisiä juttuja. Mussa herää jokatapauksessa vahva vihareaktio joka kerta, kun huumeet ja lapsi on samassa asiayhteydessä. Tähän puolestaan voidaan sanoa, että ''No entäs kun ei ole lapsia, eikös jokainen saa tehdä omalla elämällään mitä haluaa?'' Jep, näinhän se on, täysi-ikäinen ihminen on vastuussa omasta itsestään ja elämästään ja tekee sillä mitä haluaa. Siitäkin huolimatta en ole niitä tyyppejä, joilla ei ole oikeastaan mielipidettä huumeita kohtaan. En ole niitä, jotka sanoo, että ''Jokainen tehkööt mitä haluaa, jokaisen oma asia'', vaikka asia onkin niin kun realistisesti ajattelee. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, ja mä olen niitä, jotka tietää tasan tarkkaan, mitä mieltä huumeista on.
Multa on usein tultu kyselemään nappeja, kun olen eka jorannut bileissä aamuneljään, ja sieltä jatkanut aamuihin ja jorannut puoleen päivään saakka. Mä en oikeestaan koskaan pahemmin viinaakaan juo bileissä, vaan hyvästä musasta imen energiani, plus tilaan aamuissa usein maitoa jäillä. :P Meiksiltä on aika ajoin lennellyt melkoset moraali- ja dissaus-saarnat nappeja vonganneille, en vaan voi sille mitään että yököttää moinen. Mua harmittaa ihan saakelisti, että konemusabileet - joissa mulle musiikki ja tanssiminen on se hyvää fiilistä tuova elementti - on ainoa ympäristö, jossa multa tullaan kyselemään piriä ja mitä milloinkin. Vituttaa, että kama on ja näkyy bileissä miltei aina. Tähän voisi joku sanoa, että ''Jos sua kerta noin paljon vituttaa, niin miksi sitten käyt bileissä ylipäänsä?'' Enpä mä anna sen vitutuksen koskaan näkyä, enkä myöskään pilata mun tunnelmaa, vaan joraan aivoni pellolle ja nautin omasta aineettomuudestani. Mä kuitenkin käytän tässä kirjotuksessani paljon näitä saakelin voimasanoja, koska ne kuvaa hyvin mun fiiliksiä kamaa kohtaan. Vitun perseestä.
Musta hyvä lähtökohta olisi miettiä, että millaisia AITOJA asioita elämässä on, jotka tuntuvat paremmalta kuin mikään keinotekoinen aine. Jos mikään ei tunnu paremmalta kuin jokin keinotekoinen aine, oli se sitten kama tai alkoholi, niin jotain on pahasti pielessä. Ja siihen ei ainakaan övereidenkään vetäminen auta.
http://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/tiede/henkirikokset+vahenivat+kun+kokaiinista+tuli+halpaa/a790904
Kandee kattoo Cocaine Cowboys. Miamin suunnalla oli vähän erisuuntasia kokemuksia ;)
edit:
MDMA tuhoaa verestä syöpäsoluja:
http://www.organicauthority.com/health/effects-of-ecstasy-cures-cancer.html/
http://www.bbc.co.uk/news/health-14572284
---
---
Kandee kattoo Cocaine Cowboys. Miamin suunnalla oli vähän erisuuntasia kokemuksia ;)
Oon katsonut ne molemmat osat. Aika radikaalia touhua! =D
Päläri.
Kuulostaapa narsistilta.
Psilocybiinin ja MDMAn on todettu turvallisesti helpottavan (mm. kuolemansairaiden) pelkoa ja ahdistusta
http://www.nytimes.com/2012/04/22/magazine/how-psychedelic-drugs-can-help-patients-face-death.html?_r=1&smid=FB-nytimes&WT.mc_id=MG-E-FB-SM-LIN-HPD-042312-NYT-NA&WT.mc_ev=click
[q]Vihreä humanisti, 20.1.2010 08:38:
Ihan näin välihuutona; mikäli Suomessa laillistettaisiin huumausaineiden myynti ja käyttö, on syytä myös pohtia millaisen määrän huumausaineiden ongelmakäyttäjiä tämä houkuttelisi tänne Virosta, Venäjältä ja pohjoismaista. Asiaa ei voi ajatella globaalissa maailmassa vain Suomen ja suomalaisten kantilta - pitää muistaa, että Ruotsissakin on helvetisti nistejä, jotka siirtyisivät varmasti mielellään lautalla tänne autuaammille piikittelymaille, jos Suomessa radikaaleja muutoksia asiassa tehtäisiin.
Merkittävät muutokset Suomen huumausainelainsäädännössä aiheuttaisivat myös jonkinverran ongelmia EU-alueen vapaan liikkuvuuden säännöksiin, sillä veikkaisin, että ainakin rajanaapurit palauttaisivat pikimiten sisärajatarkastukset estääkseen Suomessa laillisten päihteiden valumisen omiin maihinsa. Kyseessä pitäisi olla jonkinlainen koko EU-tason linjamuutos, jota tuskin on ihan hetkeen nyt odotettavissa.
[/q]
Hmm, no sitäkin vois kyllä kontrolloida.
Koko ongelmahan johtuu lakisääteistä, joilla rankaistaan ihmisiä jotka koettaa lievittää ongelmiaan (tavalla jonka kokee toimivaks) - vetämällä jotain yhdistettä joka tarjoaa tuntuvaa helpotusta olotilaan.
Toisinsanoen siis yhteisö, joka ei tarjoa sitä juttua joka (..vaikka lapsena perseraiskatulle ja sen jälkeen koulukiusatulle yksilölle..) tois näihin kärsittyihin asioihin ja niiden seurauksiin helpotuksen -> rankaisee niitä perseraiskattuja ketkä koettaa lievittää tuskaansa amfetamiinilla tai jollain muulla, jolla saa vibansa sellaseen aallonpituuteen et kykenee asioista nauttimaan.
Miettikääs, kuinka muuten noin päähänpotkittu ihminen vois ees vastata takasin, kun rikkomalla tasan jokaista lakia, ja vastustamalla virkavaltaa etc? Ei sellanen voi synnyttää mitään muuta, kun epäoikeudenmukasen kohtelun aikaansaamaa reagointia.
Tästä syystä, siis jengin rankaseminen ketkä koettaa itselääkitä itseensä (ja siis, se itselääkintä voi olla vaan ihan vaan "viihdekäyttöä"), on omaan jalkaan ampumista -> ja nimenomaan sen ongelman pahentamista ja aiheuttamista, jota mukamas koetetaan kitkee.
Chris Crocker: Drugs are for Fugs
Loppukaneetti: Huume = homo.
Istunto päättyy.
[q]kuilun partaalla, 9.2.2009 18:44:
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=142985
[/q]
Pieni nokipoika vaan
Uuninpiippuun katoaa.
Yhä ylös yrittää,
Katolle hän kiipeää.
Ympärilleen katselee,
Auringonkin arvelee
Voivan sieltä saavuttaa,
Siksi huutaa: "Hei hurraa!"
Pikku nokipoika vaan
Puhdas onpi muodoltaan,
Kun hän pyhän tultua
Pois saa olla piipusta.
Hyvä pelastuslaitos - nimenne veroinen suoritus, http://www.eroakirkosta.fi .
Hienoa työtä poliisilta, kun eivät ampuneet hippiäistä orreltaan. ps. hyvää duunia jätkät.
Voi sua rassukka nokipoika varmaan ahistanu todella paljon.
[q]Hollannissa ovat saaneet viime aikoina laajaa julkisuutta tapaukset, joissa sieniä syöneet turistit ovat joutuneet onnettomuuksiin. Eniten huomiota herätti teini-ikäisen ranskalaistytön kuolema maaliskuussa. Hän hyppäsi rakennuksesta syötyään huumesieniä.
[/q]
ei kaikki nykypäivän ihmiset ole tarpeeksi henkisiä, että voisivat käsitellä oman itsen muutoksia. ehkä materia riittää heille. muutenkin,epävarmuus ja epätieto ovat tripin pahimmat viholliset.
mielen kapina vain pitää hyväksyä - siinä ei paniikit auta.
"Today a young man on acid, thought he could fly, jumped off a building, what a tragedy."
What a dick!
If he thought he could fly,
why didn't he take off from the ground?
quit ruining it for everybody!
[q]Android, 25.9.2005 14:33:
Ymmärrän kyllä pointin, mutta ne tapaukset jotka itse olen todistanut niin GBL:n käyttö on pikemminkin johtunut tietämättömyydestä eikä mahdollisista juridisista seurauksista mahdollisen kiinnijäämisen osalta. Tämä pätee varsinkin hyvin nuoriin...[/q]Niinno, mä en kyllä ole missään kaduilla käynyt seuraamasssa 16v teinien lakkaörväämistä jos sitä tekevät. Mutta juuri tämän takia se asiallinen ja kiihkoton valistus olisi niin ensiarvoisen tärkeää. Pelkkä huumeet on pahoja-hokema menettää uskottavuutensa viimeistään siinä vaiheessa kun joku kaveripiirissä vetää puoli vuotta aineita ilman mitään ongelmia.
[q]Otan nyt tietoisen riskin saada helvetisti paskaa niskaan ja vastakommentteja, mutta miettiessäni tuota heroiinivertailua tuli vaan mieleen; vaikka heroiinin ja gamman vaikutusmekanismit ovat täysin erilaiset, on niillä myös paljon yhteistä; molemmilla on keskushermostoa lamaava vaikutus. Pulssi ja hengitys hidastuu, lihakset rentoutuvat, reagointikyky hidastuu, balanssi ja motoriset kyvyt heikkenevät jne. Yliannostuksen riski on molemmilla suhteellisen suuri (heroiinilla etenkin suonensisäisesti käytettynä). Molemmat ovat ei-toksisia (esim amfetamiinit ovat huomattavasti myrkyllisempiä kuin opiaatit) ja alkoholi sekä rauhoittavat lääkkeet (bentsodiatsepiinit) ja unilääkkeet voimistavat niiden vaikutusta huomattavasti. Hyvin voimakas psyykkinen ja etenkin fyysinen riippuvuus vieroitusoireineen voi syntyä molempiin. GHB vaan on enemmän "alkoholimainen" ja soveltuu bilettämiseen kun taas heroiini on enemmän "bentsomainen" (otin tietoisesti ylös vertailukohteeksi lailliset vaihtoehdot) eikä ulkomaailma tai ulkoiset ärsykkeet erityisemmin kiinnosta.[/q]No multa et sitä tule saamaan A) koska en väitä tietäväni asiasta tarpeeksi ja B) uskon että puhut ihan faktaa.
[q]Toisaalta alkoholikin ja GHB muistuttavat vaikutuksiltaan toisiaan. Ei ehkä niinkään toksisesti tosin.[/q]Siis pointti juuri onkin, että gamma on subjektiivisilta vaikutuksiltaan ihmisille suurinpiirtein samaa luokkaa kuin kupillinen kahvia tai pullo siideri, josta ei edes ensi alkuun tule esimerkiksi edes mitään krapulaa vaikka sitä kiskoisi enemmänkin. Pitkäaikaista käyttöä seuranneena voisin väittää sen kuitenkin johtavan esimerkiksi vaikeisiin uniongelmiin.
[q]Toki heroiini suonensisäisesti käytettynä on huomattavasti vaarallisempaa kuin GHB:n nauttiminen oraalisti. Tätä en kiistä. Enkä pidä GHB:tä muutenkaan yhtä vaarallisena kuin opiaatit. Silti - joitakin yhtymäkohtia on. Olisi huomattavasti kaukaa haetumpaa verrata gammaa amfetamiiniin. Tiedostan kyllä että pointtisi oli lähinnä se että gammaa ylipäätään on "demonisoitu" eikä itse heroinii vaikutuksiltaan vaan lähinnä sosiaalisena ilmiönä ja kaikkein "pahimpana" vertailukohteena on yhdistetty nimenomaan GHB:hen.
[/q]Jeps, nyt alkaa taas yhteisymmärrys löytyä.