Huumeista

Back to päihdekeskustelu O

[q]Oliwer:
Mutta kun elämme yhteiskunnassa, jossa kaljaa ja röökii ja kaikkee joutuu tavalla tai toisella, esim kotoa löydettynä lasten käsiin, on mun mielestä riskin ”merkit” ilmassa..
[/q]
Niin mut just sä vetosit yhteiskunnan muuttumiseen siis äskeisessä postissas. Jos ihmiset ottais huomioon sen ettei skidit sais kuosii, miksei sitä vois laillistaa?

[q]Epailija:
---
serotonot:
kuolee. elämä tappaa. näytä yks joka on selvinny siitä hengissä

---

So far so good...
[/q]

malta odottaa vaan. ja odottaessas voisit vastata tohon mun vähän sisältörikkaampaan postaukseen :)

[q]serotonot:
malta odottaa vaan. ja odottaessas voisit vastata tohon mun vähän sisältörikkaampaan postaukseen :)
[/q]

Jees. Tehdään niin.

[q]
Tarvitseeko asioita voida pukea sanoiksi jotta niiden löytämisestä voi olla hyötyä? Jos esimerkiksi ihminen löytää LSD:n vaikutuksenalaisena itsestään tai käyttäytymismallistaan jonkin asian josta hän ei pidä, hän voinee muuttaa käytöstään vaikkei virhettä käytöksessään pystykään täysin sanoin kuvailemaan.
[/q]

Hyvä pointti kyllä.

[q]
Toisekseen ihminen saattaa trippinsä aikana löytää erilaisia elämänsä ”solmukohtia” joiden pohtiminen myöhemmin selväpäisenä saattaa parantaa hänen elämänlaatuaan hyvinkin tuntuvasti. Tällaiset käytöksen epäkohdat tulevat esiin koska ihminen pystyy tarkkailemaan itseään, jos ei nyt objektiivisesti, niin ainakin toisella tavalla subjektiivisesti, trippinsä aikana. Tuollaisten asioiden selittäminen käy kielellisesti vallan mainiosti, eikä ”solmuja” kyseisen ihmisen päästä olisi ehkä koskaan löytynyt selvinpäin koska hän ei olisi osannut astua oman todellisuuteen sidoksissa olevan subjektiivisuutensa ulkopuolelle.
[/q]

Mahdollista kyllä. Tosin on mielestäni ihan yhtä mahdollista, että kyseinen henkilö saattaisi vain luulla löytäneensä solmukohtia ja näiden kanssa painiessaan muuttaisi itseään itselleen epäedulliseen suuntaan. Tripillä ollessaanhan ei ole niitä ihan selväjärkisimpiä eikä etenkään ihan oman itsensä kanssa matkassa.

[q]
Oma subjektiivinen totuuteni tuon aineen kohdalla vain on se että joillekin siitä saattaa olla hyötyäkin.
[/q]

No tämän uskallan minäkin allekirjoittaa. Joillekin siitä saattaa olla hyötyäkin.

on tullut kokeiltuu ja on ollut todella kivaa en silti suosittele kenellekkään mut tämä tästä*nauru*

[q]Oliwer:
Tänä päivänähän ei ole harvinainen näky, että 13-16v skidit pyörii ostarin nurkalla, odottaen että joku vanhempi hakis taas ”perjantai mäyräkoiran”.
Jos tulevaisuudessa sais jostain yleisesti, laillisesti täysikänen esim. pirii, miten estettäis ettei niitä joutuis muksujen käsiin?
[/q]

Väitätkö, että piriä ei nyt joudu muksujen käsiin? Alkoholimyyjät sentään kysyvät paperit, piridiileri ei. Se, että alkoholia joutuu alaikäisten käsiin, johtuu suurelta osin siitä, ettei poliisia kiinnosta valvoa lakia tältä osin. "Kyllä meidän Lissulle nyt muutaman siiderin voi antaa, eipähän ainakaan ole vetämässä HUUMEITA" on tyypillinen aikuisen ajatusmalli. Vaikka käytännössä jokainen huumeidenkäyttäjä on aloittanut alkoholilla ja tupakalla.

[q]Coma:
Sekin on hyvä muistaa, et näin järjestäjän näkökulmasta voi hiukka pistää vituttaan (sekä bilettäjiä että järjestäjiä) jos menee joku klubi alas sen takia et jotku on liian tööt kemuissa. Eli jos pitää vetää julkisella paikalla niin jonkin verran pitäis ottaa muitakin huomioon.[/q]

Ja sen lisäksi, että paikat lähtee alta, tulee vielä huomattavasti vaikeammaksi hommata uusia paikkoja bilekäyttöön. Vedetään niitä ennätyksiä sit kotona vasta, OK?

Kuoleekohan niiden haittavaikutuksiin yhtä varmasti kun tupakan ja viinan???*sars*

[q]sianlihaa:
Tota noin...Mitä mieltä olette ohareista ? Rahat viedään jne. Vuosaaresta Mertsi Tirkkonen !! Vittu oikeesti fiilistele niillä rahoilla nyt kun pystyt..Vois sanoo näin et löytöpalkkio on !
[/q]

OWNED!

[q]UnityF:

Joten minäkin pieni peikko pyydän, Kun otatte ihan mitä vaan niin ottakaa sitä bileissä kohtuudella sekä ilta- että aamu-bileissä KOSKA kohta meillä ei ole paikkoja jossa järjestää bileitä ja sitä meistä ei varmaan kukaan halua. Mä vetoan teihin ystävänä ja peikkona ja ihan minä vaan että miettikää oikeesti miltä se näyttää ulkopuolisille kun kiemurtelette ja vääntelette naamaa ja riehutte ja jotkut jopa vähän ahistelee.. Se on sitä isoo miinusta jonka takia kohta tosiaan meillä on vain jotain laittomia mettäbileitä keskellä talvea kun ei ole mitään muuta paikka missä niitä järkkää. Joten muistakaa kohtuus kaikessa. Sekä ittenne että bileitten tulevaisuuden kannalta. *sydän*

*piis**uuh**piis*

[/q]

Yhdyn tähän...
Kohtuus kaikessa..*joo**piis*

drugs kill!

[q]Displacer:

Intin huumevalistus oli ainakin meillä kyllä vielä naurettavampaa shokkihoitoa ku mitä koulussa aikoinaan saatu.
[/q]

Jepp. Mutta kuitenkaan en oo missään nähny niin paljoo huumeita ja lääkkeiden väärinkäyttöä kun intissä. Kaikenlaiset nappulat ja ruohot maittoivat kovasti pojille.

Kukaan ei kuitenkaan jäänyt kiinni, vaikka oli satunnaisia tarkastuksia kun tultiin lomilta. Viinapulloja tosin takavarikoitiin ja kaadettiin maahan.

”Koulutuspatteri ASENTO!.. HUOMIO! Tuhoan viskipullon!.. Lepo. Tupiin mars!” Vittu mitä apinameininkiä. Intti on homo.

[q]UnityF:
Ihan tällee tuli mieleen viellä... Ne pahimmat lakkapäät ym henkilöt ei kylläkään taida esim edes lukea tätä topikkia...
jotenka kellekköhän mäkin loppupeleissä avaudun..*ding*

Kysymys kuuluukin. miten saada tämä tieto myös niitten tietoisuuteen?

[/q]

Päh, ilmiantoja poliiseille vaan. Odottakaas vaan kun pääsen poliisikouluun ja musta tulee sivari, sit paukkuu peräsuolet ja tulee kotietsintöjä niin vitusti.

Vituttaa nykyään kun työnantajillekin riittää syyks nykyään jo irtisanoo työntekijä jos kuulee sen käyvän bileissä, ja kaikki noiden vitun pirilakka-apinoiden takia.

Napalmia bolivian extaasipelloille!

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3528730.stm

porttiteoria on ihan perseestä,sen voi liittää melkeimpä mihin vaan,turha siit on jauhaa tää on yhtä porttiaportin sisällä

Empä ihmettele jos jengi menee sekasin psykedeeleistä jos niitä päihdehakusesti vedetään. Kyllä luonto osaa opettaa itteään ihan kantapään kautta,joku pyyteli joitain linkkejä aiheeseen liittyen: http://www.psychedelic-library.org/child.htm ja http://www.netlife.fi/users/msiivola/omia/depersonalisaatio.html#Sisällysluettelo
googleen: einstein on acid
joku viisaampi vois nyt vähän valasta asiaa ku mulla on suomalaiset aivot ja englanti 7

no kouluruoka vois olla paljon parempaa ja vaihtoehtojakin vois olla enemmän,helposti nää asiat hoituis,sielt suunnast mist tulee käsky huumetestiin ni sielt suunnast tulee kans vaihtoehtoi kouluruuille,aika nihkeelt tuntuu nää nykyiset vaihtoehdot mitä kaikissa tilanteissa on,pitäiskö täs nyt olla peräs ”IMO”?

[q]pHaze:
---
Njah:
siis pHaze,sä tunnustat etä väittelet asiasta josta et itekkää tiiä yhtään mitään!
---
Joo, mun mielestä ois aika typerää mennä väittämään että täysin ei-tieteellisestä uskomuksiin pohjautuvasta asiasta voisi ainakaan yksikään ihminen todellisuudessa tietää mitään. Ellet nyt sitten halua samantien julistautua profeetaksi, messiaaksi tai jumalaksi. Mutta näköjään meitä riittää joka junaan. Surullista vaan seurata tollasta :/
[/q]

eks sul oo enää mitää muuta sanottavaa?ei ees et ”olipa sekavaa tekstii en saanu selvää,oke moi”? teenkö paljon kirjotusvirheitä?miks te ette tajuu nii yksinkertaisia asioita mitä oon monesti yrittäny kertoo..sitä se teollisuusliuotin tekee*poks* ja jos koht saa viel hamppua poltella kadulla ni enmpä yhtään ihmettele jos kaikki romahtaa,niin terveys ku talous.
Jos sua oikeesti kiinnostaa saada selville mitä oon kertonu ni sä et voi olla nii tyhmä et väität että teksti on vaikeeta ymmärtää,jos täs on joku ongelma ni siihen löytyy ratkasu ongelman ytimestä,mikä on ongelma?jos et tajuu ni yritä ees,se on susta kii tajuutko jos haluut ymmärtää,mut uskon että ego estää,mielenkiinto kaatuu heti ensimmäiseen kirjotusvirheeseen ja itse pääpointit unohtuu turhanpäivästen ”todista” väittelyiden alle, ei tälläst maailmaa tyhjäst synny,eikä oo koskaa syntynykkää.

[muokattu 17.5.2004 09:03]

kuka huumetesteihin määrää ni sillä on itellään jotain mitä se haluu peitellä tai suojella, isänmaa tai kansanterveys se ei ainakaa oo koska ne se pilaa ihan ilomielin(esim kouluruoka ja kaikki paska mitä tääl ilmas on),siitä se hyötyy mut nii monen mutkan ja risteyksen kautta et ei sitä helposti huomaa ilman mitää lisäboosterii,huh,uutiset on pelkkää komedia-mainosta mikä tehoo niihin ketkä antaa median ajatella puolestaan

Kouluruoka oli semmonen ristiriitanen läppä minkä ansiosta nähään et te ootte just niit sikoi jotka saa nyt mun ansiosta just jotai egopisteit,takerrutte johonki pikkuasiaan ja jyräätte sillä koko jutun,vituttais varmasti jos yhen finnin takii vois leimata rumaks ja hyödyttömäks,nyt pääsee jokainen pelimies uudella kierroksellaan kertomaan näistä väittelyistä ja kuinka ovelasti osaa vittuilla,siitähän tytöt tykkää,varsinki aidot baarihorot

Mut miks pitää työntää sanoi toisten kurkkuun?etsä oikeesti tajuu mitä mä oon yrittäny kertoo?Huumetestit on sitä varten et pidetään kansalaiset kurissa ja kiristetään vyötä aina pikku hiljaa,sitäkää sä et huomaa?no jos oot rikas tai kunnon kansalainen ni sit sul on asiat kunnos varsinki ”pedon” silmistä katottuna rakkauski on vaa tylsää kemiaa ja raha ratkasee ja tekee onnelliseks ku pääsee ostoksille,noh kaikki on erinlaisia mut menossa samaan suuntaan ja tulossa samasta,mut nykyinen oravanpyörä näyttää aika hurjalt,ja tylsält,bussissa näin mainoksen jossa luki : ”Aikuisena pääset pois oravanpyörästä” ja sit se dösä oli täynnä ihan oikeita aikuisia,salettii jokaista vitutti nähä semmonen*hih*
ketä oikeesti kiinnostaa mitä ainesosia sun kehossa on??! jokaista ylivirkaintosta poliisia vois vertaa mieheen joka tappaa ja tuomitsee ”turvallisuuden nimissä” mut niil jotka nää jutut säätää ni niil ei oo mahiksii pitää nii hauskaa ku meil,ku niil on nii läskit egot ettei siit pääse mikää hyvä läpi ilman ”syytä” ei kyl tota kannabista pitäis laillistaa,mielummin piilossa ku virkavallan vallanalla

Skitsofrenia on verrattavissa nerouteen,aiheesta on tehty tutkimuksia ja saatu sellasii tuloksii.
Mies joka keksi suhteellisuusteorian tais kärsiä jostain mielisairaudesta, ja kertoi että seuraavan maailmansodan jälkeinen sota käydään kivillä ja oksilla,mitäköhän se tarkottaa?
Okei sä et usko, mut miks sun sit pitää heittää jotai vitu älytöntä läppää ja yrität työntää paskaa mun suuhun ja viel yrität tukkii mun suun? edustatko nyt ittees vai koko klubitusta? itekkää en rupee sylkemään toisten papereille pelkästään siitä syystä etten halua uskoa siihen. Miten sä tiiät mitä mä tiiän?Onhan se totta että tää kaikki on mun päässä ja hyvä niin,sillä ne on aina ollu,on nyt ja toivottavasti tulee olemaan enskerralki*vink*

O