Huumeista

Back to päihdekeskustelu O

[q]Lana83:
Ainut mistä en pidä on se kun toiset sekottaa päänsä lääkkeillä ja viinalla. Lääkkeitä kun paljon syö niin tulee vaan vihaseks.
[/q]
...kokemuksen äänellä*täh**nauru*

en ole itse käyttänyt huumeita enkä aio. kyllä se tupakka ja viina saa riittää*hih* ja selvänäki on kiva olla jos asennoituu oikein*hahjust**nauru*

on muuten kiva lukea aina ku jengi kiistelee asioista täällä ja hirvee valitus tai jotain tai jos kirjotat jonku mielipiteen tänne niin on aivan varma että joku huomaa sen ja päättää rupee päteemään*grr*no jos se on näiden topiccien idea niin siitä vaan*nauru*

[q]Zeta:
---
fanatic:

on muuten kiva lukea aina ku jengi kiistelee asioista täällä ja hirvee valitus tai jotain tai jos kirjotat jonku mielipiteen tänne niin on aivan varma että joku huomaa sen ja päättää rupee päteemään*grr*no jos se on näiden topiccien idea niin siitä vaan*nauru*

---

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! Olet sisäistänyt KESKUSTELUfoorumien tarkoituksen.
[/q]

kiitos kiitos*kiitoskiitos* oli varmaa aikaki*nauru*

[q]Jammailija:
Mulla ei sinänsä oo mitään huumeiden käyttöä vastaan... Mut mun käy sääliksi ja alkaa jo ärsyttääkin, ku näen samat ihmiset joka ikinen kerta ihan litkuissa, naama vääntyneenä ihan sairaaksi ja keho sätkimässä!
Kyl sitä monetkin vetää, mut sit ku on näit yksilöitä jotka esiintyy AINA bileissä `edukseen` överien rajamailla ni ei voi ku ihmetellä*eiei*.

On niitä jotka yleensä tekee sen hallitusti, mut joskus lipsahtaa - niistä opitaan, ainakin vähäksi aikaa*yingyang*.
Sit on niitä, jotka oikein hakee sitä överitilaa kerrasta toiseen, ja se on viel pakko tehdä julkisella paikalla*poks*! Eix nää ihmiset oo nähny miltä ne näyttää, vai eix ne vaa välitä??
Koska jos ne ei välitä itsestään niin voisko ne sen verran välittää, ettei nolais tai ahdistais muita ihmisiä?

Ymmärrän, että joskus on kiva nollata viikkoa/kuukautta ja olla ihan sekaisin - ei varmasti paljon huolet siinä tilassa paina. Mut pitää kyl ajatella muita, ympärillä olevia, ihmisiä.
Kyl mä tiedän, ettei noi litkupäät tee pahaa kärpäsellekään, mut koitapa selittää se vaik jollekin lapsiperheelle tai mummolle, joka tuijottaa kauhuissaan hikistä ja vääntelehtivää naamaa, joka nykii hullun katse silmissä vailla minkäänlaista aivotoimintaa*uuh*.

[muokattu 9.8.2004 19:06][/
[/q]

Yhdyn tähän mutta loppupeleistä ketään ei kiinnosta ja kukaan ei jaksa välittää tai sit ei muista viikonlopun jälkeen...eli mitäs täst nyt taas opitaan*ding*

[q]W:
Meikäläisen mielestä kyllä bilekäyttö on ihan hyväksyttävää, mutta se minkä kyllä useimmat tietää, joka on yksi suurimmista ongelma huumeissa, ja miksei muissakin päihteissä, että biletystä kun ei voi harrastaa kellon ympäri joka päivä koko ajan, vaan vain vkloppuisin, alkaa arki maistua puulta. Ongelma siis jonka kaikki tietää: masentaa.

[/q]

Okei, arkeen palaaminen voi olla iso pala maanantaisin (varsinkin, jos univelkaa ei ole kunnolla ehtiny nukkua pois)...

Mut omalta kohdalta ainakin perusarkielämän jälkeen bileet maistuu paremmalle! Tylsäähän se nyt olis joka päivä olla sekaisin ja pyöriä bileistä bileisiin. Ei makeaa mahantäydeltä ... Odotellaan sinne karkkipäivään. Muutenkin pitäis ainakin yrittää elää hetkessä ja nauttia elämästä päivä kerrallaan.

Päihteitä saa jokainen täysikäinen ihminen käyttää mun puolesta niinku parhaaksi näkee, toivottavaa tietysti olisi, että järki pysyis edes jollain tasolla mukana touhuissa.

Niin ja ne känniääliöt varsinkin tanssilattialla tönimässä ja pyörimässä saa multa paheksuvia katseita! Mut kivoja hibbaloita toivotellen....

keskikalja & pilvi on aika yleistä "tuttujen" kesken. mä en näe mitään pahaa pienessä polttelussa thc arvoja nostellessa..

Huumeet... joku vitun typerä on neki menny keksimään. Nappi huuleen ja todellisuutta karkuun

[q]Angelus:
Eiköhän tuokin ole aiemmin selitetty. Suurin osa kasvaa luonnossa ja esiintyy kasvien ym. muodossa.
[/q]

Näinhän kyllä, mut joku typerä neki on menny ottamaan käyttöön.... Huumeita vetäviä ihmisiä näkyy ihan liikaa nykyisin menee mihin vaan.. Onks se tosiaan hauskaa....!?!?!?!?

[q]Android:
Valtaosa viihdekäyttäjistä taitaa kyllä käyttää niitä nimenomaan siitä syystä että se on hauskaa. Poikkeuksia tosin löytyy.
[/q]

Poikkeuksia toki läytyy, mut onko se sit niin tarpeellista hakea sitä hauskuutta ja hyvää oloa ylimääräisellä aineilla. Jos ei saa hyvää oloa ilman aineita ni olis ilman.

[q]Angelus:
Eipä vaan ole meidän aikamme keksintö, vaan juontaa käsittääkseni juurensa satoihin vuosiin sitten, jolloin erilaiset shamaanit käyttivät erilaisia sieniä, marjoja & yrttejä.
[/q]

Sitä en olekkaa väittäny, et se olis tapahtunu meidän elinaikana. Mut perseestä se kuitenki on! Ja miettikää nyt hyvät ihmiset haluutteko kenties tulevien lapsienne elävän keskellä huumeita...?

[q]Individual:
Ne pennut elää yhteiskunnassa, jossa huumeet ovat arkipäivää, haluttiin tai ei. Huumeet ei poistu tästä maailmasta koskaan. Jännää kun sä et ole yhtään huolissas niistä pennuista, jotka elää tänäkin päivänä isin perjantaipullon pelossa tuhansissa kodeissa.
Joo, olishan se kivaa jos ei olis niinqu sotii ja kaikki sairaudet olis niinku pois ja kaikilla olis kivaa...
[/q]
Tuleehan sitä oltua huolissaan monista asioista nykymaailmassa ja kaikille asioille ei tosiaan voi mitään. Paska maailma välillä.. Ja oman mielipiteeni tässä tosiaan vaan ilmaisin, enkä ole sotaa huumeita ja muita huonoja asioita vastaan aloittamassa.

heh ! julmaa*nauru*

[q]May-B:
”Curanderot ovat kansanparantajia, ennustajia ja shamaaneja, välittäjiä Jumalan ja ihmisten välillä; sieniä popsittuaan he pystyvät vastaamaan ihmisten heille esittämiin kysymyksiin jotka koskevat sairauksia, unien merkityksiä ja muita arkipäiväisiä ongelmia.
[/q]

Johdatus Psykoaktiivisten Kasvien Historiaan ja Ominaisuuksiin
linkki

[q]Tres:
---
Fyraett:
---
Astaroth:
Todista väitteesi ja sano tuo parille kaverilleni, jolla laukesi aikoinaan kannabispsykoosi.
---
Mitään kuosei ei pitäs käyttää jos mielenterveys ei oo kunnos.. Eikä muutenkaa :P

---

Tätä on muuten helvetin vaikee arvioida
etukäteen, että onko potentiaalisessa
rosvosektorissa ton suhteen. Jälkiviisautena
kiva sanoo toki kaverille että ´ei olis kannattanu
poltella ku sulla oli toi DIAGNOSOIMATON
LATENTTI mielenterveysongelma´
[/q]

Toi on kai just toi syy, miks ylipäänsä kokeileminen on riskipeliä, oli kyse sitten pähkinöistä, ampiaisenpistoista tai kannabiksesta.

[q]Elvirith:
Mutta jos huumeita vastaan taistelemiseen ei menisi niin v***sti rahaa, niin olisi paljon enemmän ja parempia hoitopaikkoja mistä saada apua. Ja muutenkin jos huumeongelmaan suhdaututtaisiin samalla tavalla kun alkoholiongelmaan niin siitä olisi huomattavasti helpompi päästä eroonkin.
[/q]

Miten niin? Ei alkoholiongelmistakaan oo päästy eroon vaik kuinka hoidetaan ja autetaan.

[q]Jone:
Ana,
Skippaatko ihan tarkoituksella mun viesteihini vastatessasi osan asioista ja vastaat vaan siihen, joka sulle natsaa? Jos näin on, niin esitä joku argumentti sen puolesta, että edelleen jatkaisin aikani tuhlaamista moiseen?
[/q]

Jaa, mitäköhän mä oon skipannu? Mä oon duunissa tässä parhaillaan, eikä mulla ihan joka argumenttiin edes ole olemassa vasta-argumenttia, vastailen niihin mihin rajallisella ajallani nyt pystyn.

[q]toma:
---
Ana:
Toki, mut jotenkin ällömpää, imho :P

---

Erona on vaan että toinen on sulle arkipäiväistä kielenkäyttöä ja toinen ei,
sen takia se tuntuu jotenkin erityisen ällöltä, tietysti asiaan vaikuttaen sun
päihdepoliittiset kantas jotka värittää kaikkia tuollaisia automaattisesti
negatiivisemman kuuloisiksi.
[/q]

Joo, varmasti jotain tollasta siinä on taustalla; hassua että jollekulle huumausaineet on niin arkipäiväinen juttu ja puheenaihe että niistä aletaan puhumaan slangilla.

edit: Taino, ei nyt varsinaisesti hassua, ehkä hieman traagista oikeestaan :)

"Konipollehepoiluu hei!!"

[q]kuilu:
---
Ana:ja niistä toka tai kolmas oli natsireferenssit, must on hauskaa noteraata, että ne ilmestyy melkein aiheeseen kuin aiheeseen jossain välissä :)
---
Uus laki, Ana/Godwin-maksiimi, aina jos mainitaan natsi-saksa, niin seuraava posti on Anan moittiva! :DDD

Mut välillä kuitenkin täytyy viitata natseihin, ja silloin Godwinin lain puutteet tulevat esiin. Esim aiemmin ircis viittasin Hitlerii, ku se puhu valheista ja emävalheista.
[/q]

Goodwin´s law

”As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one.”

There is a tradition in many Usenet newsgroups that once such a comparison is made in a thread the thread is over, and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress. Godwin´s Law thus practically guarantees the existence of an upper bound on thread length in those groups. Many people understand Godwin´s Law to mean this, although (as is clear from the statement of the law above) this is not the original formulation.

Nevertheless, there is also a widely-recognized codicil that any intentional invocation of Godwin´s Law for its thread-ending effects will be unsuccessful.

http://www.worldhistory.com/wiki/G/Godwin´s-Law.htm

Kun ammukset loppuu, pitää heitellä kivillä! No, myönnettävää kyllä että natsireferenssit ovat silloin tällöin paikallaan, tosin usein paljon harvemmin kuin niitä käytetään...

Oonx mä ehdollistunu? omg.

edit: buginen urliparseri..

^^^^^^^^^^

[q]Individual:
Voitko perustella hieman tarkemmin? Meinaatko sitä, että vertaamalla jotain natseihin, tulee tämä henkilö sortuneeksi liian räikeään vertaukseen, joka keskustelussa käytetyt aiemmat argumentit huomioonottaen on niin selvä, helppo ja rankka että se käytettäessä kääntyy käyttäjäänsä vastaan?
Ja nyt kun tämä naula on ilmeisesti lyöty tämän keskustelun arkkuun, niin voisitko antaa mulle jotain konkreettisia esimerkkejä siitä, missä tämä näkyy tämä ”keskustelun kuoleminen”
[/q]

WELCUM! TIS IS TEH INTERR NET!

[q]kuilu:
---
Ana:Jutellaaks ekan käärmenpureman jälkeen? :)
---

Juttele vaik profeetta Mohammedin kans! :)

Eli tarun mukaan kylmänä yönä aavikolla Mohammed otti kohmettuneen käärmeen kauhtanansa hihaan lämmittelemään. Käärme varoitti:”Kunhan lämpiän, purasen sua!” Mohammed:”Häh, mähän sua täs jeesaan, oisit kuollu kylmyytee?” Käärme:”Niin se vaan on, te ihmiset aina ku näätte meitä, pistätte kalikalla paskaks, ja ku me nähää teitä, ni purraan! Se on mun luonto.” Mohammed: ”Tämä selvä”, mutta ei tehnyt mitään. Haarakieli virkosi. Ja puraisi Mohammedia ranteeseen ja luikerteli maahan. Mohammed kielsi ketään koskemasta matelijaan ja samalla imi käärmeen myrkyn haavasta ja sylkäisi sen maahan. Tuohon paikkaan kasvoi ensimmäinen kannabispuska. Siis profeetan sylkeä ja käärmeen myrkkyä! :D

Tämä tarina on tosi!
[/q]

Source plz.

O