Huumeista

Back to päihdekeskustelu O

howdy:[q]Laki on mikä on ei sitä jaksa pohtia.
[/q]

onneksi tosin jotkut jaksavat, ja niitä jopa muutetaan jatkuvasti.

[muokattu 16.1.2003 10:32]

Minulle on henkilökohtaisesti ihan sama että millä tavalla kukin haluaa bilettää ja saako siitä eniten irti selvinpäin vai kuoseissa, mutta siinä vaiheessa kun ihmiset tulevat bileisiin vain kuosaamaan niin ollaan väärillä raiteilla. Ja jos pitää pörriä rännittää niin pitäs se nyt tajuta tehdä jossain muualla kun siellä bileissä.*klubitus*

joo...ja kukas teistä vois estää vaik mun vkl käytön...ei kukaan..mukaan lukien valtio...miks ei vaan anneta kaikkien pitää hauskaa valitsemallaan taval....*piis**piis*

Mix otit absintin esimerkiks? Sehän sisäls ainesosia mitkä nykyisin luokitellaan huumausaineiks, semmonen huumeviina?

LOL!! Kyl muuten saa tehtyä alkuperästä absinttia...tiedän sen siitä kun tilaan ite Hollannista kyseiset aineosat ja sotken mieluiten 60% viinaan ja tislaan...ja on laillista koska oon joutunu hakeen paketin aina tullista ja selvittään mitä se sisältää*nauraa**nauraa*
BTW dmt:tä kin saa ite tehtyä helposti kun ottaa vaan selvää, ne aineosat on nimittäin laillisia Suomes...

Klubinipsut on ainakin mun piireissä ja lähipiireissä ollut ja mennyt! en tiedä missä puskassa te olette asuneet mut joskun 1,5 vuotta sitten niitä oli jokaisen taskussa, ja niitä vedettiin paljon! (sen verran että henki kerran jo lähti).
nyt pois menevä tuote mun lähi piireissä

Morpheus:[q]Klubinipsut on ainakin mun piireissä ja lähipiireissä ollut ja mennyt! en tiedä missä puskassa te olette asuneet mut joskun 1,5 vuotta sitten niitä oli jokaisen taskussa, ja niitä vedettiin paljon! (sen verran että henki kerran jo lähti).
nyt pois menevä tuote mun lähi piireissä[/q]

joo samaa mieltä olen... nipsuja jaksaa ehkä ekat kaks kolme vuotta mut sit huomaa et sama olotilahan niist aina tulee eikä se nyt loppujen lopux oo niin erikoista.
ku sen fiiliksen on kokenu tarpeex monta kertaa joko lopettaa,jos on viisas, tai sit siirtyy vahvempaan kamaan.
Harva semmonen joka niit veti ihan kunnol 1997 jaksaa enää....että semmonen mielipide mulla.

annteex et vähän epäselvää... :(

Morpheus:[q]Klubinipsut on ainakin mun piireissä ja lähipiireissä ollut ja mennyt[/q]
Miten on sitten sitte ecstasyn laita? Onkse vielä niinku siistii vai aivan out?*justjoo*

tuntematon:[q]Morpheus:Klubinipsut on ainakin mun piireissä ja lähipiireissä ollut ja mennyt
Miten on sitten sitte ecstasyn laita? Onkse vielä niinku siistii vai aivan out?*justjoo*[/q]essoja tässä nyt tarkotinkin...

http://www.radicalparty.org/lia_paa_appeal/index_en.php
http://www.hppry.org/modules.php?name=News&file=article&sid=35

olivia:[q]
Ja sekö on sun mielestä se pointti?

Että loppujen lopuksi Jussi Ahde on "niitä toisia" ja "meillä" on vielä "meidän skene" ja kaikki muu siihen liittyvä tallella, meidän juttu?

Ja se kuka on eniten sekaisin/heittää parasta läppää/vetää eniten handlaamalla sen silti on "voittaja"?
[/q]

enhän mä missään vaiheessa näin ilmaissut? sorry jos nyt jäi sellanen kuva ;)

mun pointti oli että kannattaa tsekkaa peiliinkin. onks se oma toiminta yhtään sen fiksumpaa.

Mark:[q]
http://www.muuntaja.net/jussiahde/

miks helvetissä mulla tulee alle 1 kiloa / sec? onks tos linkissä / serverissä millä toi on jotai mätää, pitäs kumminki olla duunissa nopee verkko..

-M[/q]

varmaan siks et sitä lataa sielt puolsuomee? ja siinä saattaa olla rajoitettu ton siirtämiseen varattua kaistaa ettei se vie kaikkia resursseja

[muokattu 28.2.2003 11:22]

hmm..kertokaas mitä on päihteiden väärinkäyttö?
voiko päihteitä käyttää oikein? aina puhutaan huumeiden väärinkäytöstä. mitä p*askaa! eikö se ole jo väärin että pelkästään käyttää, näin ainakin valtaosan mielestä.
älkää nyt ymmärtäkö väärin, en todellakaan tuomitse. kysyn vaan.

kei:[q]
näin just maikkarin version, missä tää kyseinen videopätkä oli mukana. "suomen karmeimmat kotivideot" meinasin tipahtaa tuolilta. kas ollakaan kun se tolleen saatiin levitykseen ja vielä iltauutisiin. *justjoo*[/q]

oon vasta lukenut kuvauksen videosta iltalehdestä mutta ainakin sen perusteella oli aika kevyttä meininkiä verrattuna siihen mitä joka viikonloppu tapahtuu about joka jatkojenjatkoilla

http://www.muuntaja.net/jussiahde/
tuollahan noita olis mutta ei o luureja mukana duunissa niin ei viitti tsekkaa viela. ilman aania kokemus ei varmaan ole optimaalinen

kuilu:[q]Mark:Mikä siinä on mielenkiintosta jos kaikki eioo yhtä daijuja ku ahde vaan haluu peittää naamansa?
Aivan. Mä ainaki tumppaisin siihen daijuun, jos alkais mua osoittelemaan...*eiei**pahis*

Toinen asia on kuinka daijua on koksun rykiminen, ja varsinki nauhalle (ei siis video, vaan velaksi...). Hihna + koksu = katastrof maestro

- luomihymiötummuu -

[muokattu 28.2.2003 13:52][/q]No se nyt riippuu sun pääomasta mitä sulla on mukana...
Koksuukin jos sä alat rykimään sitä mene helposti se 2-4g yössä ja sillon se on melkein pakko ottaa nauhalle, ellet halua pitää jotain 500 takataskussa koko ajan.

Ja minä mielellään annan nauhalle, mut en ota nauhalle =)

Etteks te tiedä et kaikki ketkä käyttää huumeita on himoeläinraiskaajavarastappajia ja ne pitäis lähetää siperiaan!!!!! Ihannaa asuu vasemistokonservatiivisessäkommarikyttänatsivaltiossa jossa kaikki valuu tänne valovuoden muuta eurooppaa jäljes. No mutta ei muuta kuin äänestämään uutta eduskuntaa jotta asiat saadaan muuttumaan... justjoo... vaikka sinne saataisiinkin muutama "avarakatseisempi" kansanedustaja, totuus on, että valtaa siellä pitävät ne iänikuiset vanhat pierut, joille politiikka on elämäntapa. Suomi ei ole vielä moneen vuoteen valmis vaihtamaan nollatoleranssia mihinkään "valvovaan huumepolitiikkaan", koska huumeita ei voida "hyväksyä". Noh mahtirikollisuushan vain kukoistaa entistä enemmän näitten daijujen tavasta johtaa tätä maata... Kevyt mielipide jota ei kannata ottaa niin vakavasti Mielestäni on aivan sama mitä kukin tekee, kunhan hoitaa oman osansa tyylikkäästi tässä elämänpyörässä ja voi aamulla katsoa itseänsä hyväksyvästi peiliin!! KEEP ON RAVING! *piis**sydän* & UNITY

Tres:[q]miqmiq:Ihannaa asuu vasemistokonservatiivisessäkommarikyttänatsivaltiossa

Mielestäsi siis Keskusta ja Kokoomus ajavat liberaaleinta
päihdepolitiikkaa? [/q]

Pointti oli siinä, että auttaako jos esim hallituksessa on 192 vanhan ja piintyneen ajattelumallin omaavaa kansanedustajaa, jotka ovat kuluttaneet sitä omaa istuintaan ja suojelleet sitä kaikin keinoin ja sitten saadaan hallitukseen esim. 8 uutta edustajaa jotka sitten ehdottaisivat että mitäs poijjaat jos laitettais esim. kannabis valvonnan alaiseks jotta saatais aivan älyttömästi veromarkkoja saulin kirstuun, ni omaan valitettavasti tässä asiassa sen verran pestimistisen asenteen, että en usko homman menevän vielä moneen vuoteen läpi. Saatika sitten klubikulttuuriin muutosta. Tarkoitus ei ollut puuttua minkään puolueen huumepolitiikkaan. Mielestäni kaikilla tuntuu yleisesti olevan sama kielteinen linja, muutamia yksittäisiä ehdokkaita lukunnottamatta.

Todellakin jos tolet on pilvis voi ottaa vaik 2g puhdasta metaa yössä (mikä on jo vitun tyhmää...tiedän kokemuksesta) mutta lapsia ei pitäs ikinä hoitaa tollasilla menetelmillä...lääkkeillä on tapana heittää aika pahat jälkiseuraamukset...

Too true man......*slurps**slurps**slurps*

kuilu:[q]Huumeet tykkää minusta.*ding**poks*

- mikähymiöneuvoksi -[/q]
*enkeli**enkeli**enkeli*

O