Huumeista

Back to päihdekeskustelu O

kuilu:[q]Huumeet tykkää minusta.*ding**poks*

- mikähymiöneuvoksi -[/q]
*enkeli**enkeli**enkeli*

Jone:[q]Morpheus:
Just... Tiedätkö mitä on koksu? Luulenpa että tiedät.. nyt oli puhe kokaiinista. Koksuu kun täytyy vetää 15-30min välein ja sitä todellakin menee monta kertaa enemmän ku jotain piriä.
Kyllä sitä piriäkin saa menemään sen 2g yössä, täällä on varmasti ihmisiä ketä sen voi allekirjoittaa, ei tarvitse olla kun vähän enemmän sitä vetänyt kaveri.
Voin sanoa että se mistä omat pirini hankin ei varmasti sisällä mitään vitun pesuainetta, ainakaan ku se mulle tulee, ja kun se multa lähtee... glugoosista en sit menis sanomaa

Edit: ja yleisimpiin annostelijoihin mahtuu mun muistaakseni 2g kolaa ja kyllä se on aika hyvin nopee tyhjä kun lähet se taskussa radalle...

Susta saadaan kyllä ton pätemisentarpeesi kanssa meille hyvin nopeasti toinen Jussi Ahde-case, tosin ilman suurta mediakohua. Onneksi etujesi valvonta on ihan oma asiasi ja saat siten vetää päällesi juuri niin ison kasan paskaa kuin lystäät. Kirjoituksiesi perusteella sulla tuntuu olevan halua toimia oikein paskamagneettina.
[/q]Eti säkin vittu elämä ja huumorintaju itelles...

kuilu:[q]Morpheus:Antaa olla... ps. ketäköhän täällä nyt pätee? *täh*
”Ketäköhän”… tirsk.

Sinä. Eiksun pitäny jättää meidät insidee ja painuu vittuu?*sormetristissä*

- paskahymiöpuhetta -[/q]
Ei vittu chillaa välillä Noh, tää piristää aina välillä, tosin kyllä meinaa välillä kiehuakkin, sen myönnän.

jUSSi:[q]Morpheus:Nyt voin sanoa vaan, että älä poika vedä hernettä nenääs... toi oli lähinnä läppää mitä kirjoitin, ja joo tiedän asioista oikeesti PALJON mutta en niillä elvistele. VITTU MITÄ DORKIA TÄÄLLÄ PYÖRII! Koitahan oikeesti ettiä se sun huumoritajus jostain.

heh, musta täällä pyörii vain yksi dorka ja se olet sinä hehkuttelullas. Saat mun puolesta tehdä ihan mitä vaan, mutta ei tarvii tulle elvistelemään diilailuilla tai övereillä. Kuilulla on sentään realistinen ote asiaan. Sun touhuistas on glamour kaukana... *eiei*[/q]Just, olette käsittänyt vähän väärin mun kirjotukset, tai sitten en osaa kirjottaa, en todellakaan ole halunnut ainakaan elvistellä, tosin sillä ei ole vittuakaan väliä mitä joku "glamour mies" sanoo. Vituttaa vaan jos heität jotain tulee meijän GLAMOUR realistinen enkeli heti tuomitsemaan.
vittu näitä inside piirejä taas. riitti taas klubitusta vähän aikaa...

[muokattu 6.3.2003 15:42]

Antaa olla... ps. ketäköhän täällä nyt pätee? *täh*

kuilu:[q]miqmiq:Etteks te tiedä et kaikki ketkä käyttää huumeita on himoeläinraiskaajavarastappajia ja ne pitäis lähetää siperiaan!!!!! Ihannaa asuu vasemistokonservatiivisessäkommarikyttänatsivaltiossa jossa kaikki valuu tänne valovuoden muuta eurooppaa jäljes.
Jos eka lause on mukadissaus ja tokan lauseen ei, on vaarana aiheuttaa väärinkäsityksiä ymmärtämyksestäsi suomalaisten eri puolueiden päihdepolitiikasta.
Ekas lausees viittasin sellaisten tietämättömien henkilöiden ajattelutapaan, joiden mielestä "huumeiden" käyttäjä on yhteiskunnan vihollinen nro. yksi. Tiedätkös katsos sellaisia henkilöitä, jotka eivät tiedä/ymmärrä asioista yhtään mitään ja ainoa mitä heille on opetettu että dont do drugs ja lopussa hiljattain iltalehdessä olleeseen jonkun ääliön ehdotukseen, että huumeiden käyttäjät pitäisi lähettää siperiaan. Toiseessa lauseessa, no okei meni vähän överiks toi sanahirviö, mut viitasin vaan siihen kuinka Suomi seuraa muuta Eurooppaa yleisesti monessa asiassa perässä esim. vaikka huumepolitiikassa, joka on jo Euroopassa muuttumassa paljon inhimillisemmäksi, niin täällä vielä hehkutetaan "nollatoleranssia".

KEEP ON RAVING! *piis**sydän* & UNITY
Viittaisin edelliseen. Vai ovatko nämäkin vitsi?
Hei pliis!! Jos vaan lähettaisiin bilettämään? Oki?

Tarkoitus ei ollut puuttua minkään puolueen huumepolitiikkaan. Mielestäni kaikilla tuntuu yleisesti olevan sama kielteinen linja, muutamia yksittäisiä ehdokkaita lukunnottamatta.
Täh? No siihenhän sä just tartuit! Ja oikein onkin, mut tähtäimet tarkemmiks.
Joo koitan jatkossa olla hieman tarkkaavaisempi mitä skriivaa, jos täällä on näin haukankatseisia henkilöitä joiden täytyy välittömästi puuttua ja pillit päällä rynnätä toisen tekstin kimppuun. Ei vaiskaan, oma mokani kun koitin olla piilo vitsikäs tos alus osaamatta sitä olla. Anteeksi. Toivottavasti väärin ymmärrykset ovat nyt korjattu. Sit vaan viel semmone ehdotus, et älkää pastettako yhtä rivii tai lauset johon puututte, koska tekstinkirjoittaja ei itse varmaan halunnut sisällyttää koko viestiä siihen... comprende? Kitosh *piis**piis**piis*

Ei tuo ainakaan suomessa vielä ole niin pahasti päässyt käsistä kuin monissa muissa maissa,mut kyllähän aina niitäkin löytyy jotka huumeista pitää ja toiset eivät sitten voi millään ajatuksen tasolla hyväksyä niitä.
Itse olen aika vapaa mielinen.Joitakin olen kokeillut kerran jos toisenkin mutta toisiin en koskisi kirveelläkään..*ökkö*

yhdyn edelliseen. Niin kauan ei haittaa ku kukaa ei tipahtele noist. Ihan oikeest vituttaa kattoo ku porukka tipahtelee kesken bileiden. Siis eihän se mun asia oo mitä muut tekee mut se vaa jotenki aina pistää miettii ja vähä ärsyttää.. Kohtuudella kiitos. Jää parempi mieli kaikille*pahis*

tuli fläsäri. Ny muistan siel yläkerran sohvil ku istuttii. Tais tuo kepakin käydä tönäsee kaverii et onks kaik ok. Vanha äijä vetää sikeit ihan velttona... Varmaa hyvät unet

mun mielestä ahneutta mulla ainakin on se et teen itelleni vaikka ruokaa kattilallisen ja syön itseni kylläiseksi jonka jälkeen kattila on viel puolillaan mutta syön kaikki loputkin koska ruoka oli hyvää ja sit on paha olo.

ton vois periaattees rinnastaa esim huumeisiin siten, että otan yhden ja minulla on vaikkapa viisi.. yksi riittäisi hyvin mutta syön ne kaikki koska yhdestä tuli niin hyvä fiilis vaikka ei niistä hyötyä oikeasti olisikaan juurikaan enää siinä vaiheessa ja tulos on se et fiilis ei todellakaan ole niin hyvä jälkeenpäin.

kalja sama juttu.. ostan korin kaljaa.. siihen, että olen humalassa riittää omalta osaltani 8 kaljaa jonka jälkeen voisin lopettaa juomisen mutta koska olen ahne paska ja vähän tyhmäkin niin juon ne kaikki jos vain suinkin kykenen ja sitten peli onkin menetetty.

huom. nämä esimerkit siis voisi sopia minuun. Muista en tiedä

Jammailija on ihan oikeessa ton valistuksen suhteen. MUTTA, pelottelu pitää varmasti ihmiset helpommin erossa huumeista. Mää ainakin pelkäsin kaikenmoisia C-vitamiinia vahvempia aineita aiemmin ihan kuollakseni juuri \”valistuksen\” takia. Onhan pelotteluissa perääkin, eihän sitä voi kieltää, mutta.. mitä todennäköisimmin kenenkään elämä ei mene pilalle yhden nipsun takia.

Jammailija: Nyt tilanne on hyvä: Kultainen keskitie. Se ettei yhteiskunta hyväksy aineidenkäyttöä, saa porukan varovaisex - niistä ei siis julkisesti huudella. Se on ihan hyvä. Koska tää on semmonen juttu, jonka jokaisen täytyy itse löytää.
-yhdyn tähän

vittu ihmiset on typeriä. en mitenkään puolustele huumeita että niitä kannattaa vetää, mut eiköhän maailmassa ois monta tärkeempää asiaa josta kannattais nostaa haloota. jos ihminen käyttää jotain vapaa-aikanaan mikä ei vaikuta mitenkään esim duuniin, ni mitä se kellekään kuuluu? sekin on aivan kauheeta jos opettajat juo kaljaa viikonloppuna. mut ei se pidemmän päälle ehkä toimis yhteiskunnan kannalta hyvin jos kaikki ois laillista ja hyväksyttävää.
äh. ei mitään. en saa ajatuksia päästä. eka lause ehkä kertoo kaiken oleellisen.

Eihän Hesari olekaan mikään tietotoimisto, vaan sanomalehti, jolla on omat toimitukselliset ja poliittiset linjauksensa, jotka muuten tulevat varsin selvästi esille muissakin kuin huumeita koskevissa kirjoituksissa.

Onhan se harmi, että niin moni ihminen lukee tollasta lehteä ja vielä ottaa sen läpän enemmän tai vähemmän tosissaan. Allekirjoittamaton muiden muassa. :O

Helvetin älytöntä huume linjaa poliisi veti viime koneistossa! Ite uskaltaisin väittää että jos jossain bileissä vetää jotai piristeitä tai hallusinogeenejä ja poliisit saa kiinni ei ne varmaan yleensä mitään tärinänarkkaritaparikollista pidätä. Jos huume rikollisuus ja terveys on suurin huolen aihe kannattais ehkä panostaa joidenkin paskana olevien tykittäjien kuntouttamiseen. Ei varmaan kovinkaan moni esim. koneistossa minkään ruiskun kanssa kiinni jäänyt. Eikä kaikki ”kovat” huumeet oikein käytettynä välttämättä tee käyttäjistään välittömästi mitään aineiden perässä juoksevia sosiopaatteja jotka ei tunne enää mitään. Huume testeistä sen verran että jos on syytä epäillä että huumeiden käyttö vaikuttaa työhön niin ne sitten testattaisiin ja järki käyttäjät jätettäis rauhaan.

Jokainen meistä tietysti menee perse edellä puuhun. FIksut vain oppii omista mokistaan. Eli jos huomaa, että itse ei enää elä vaan aine elää sun puolesta niin silloin pitäis jokaisella kello soida jossain.. Mut ... mun mielestä nyt noi onkin sellasia ajanjakso juttuja ehkä.. en halua yleistää. Kukin taaplaa tyylillään.. Itse ei enää jaksa..

HAHAHAHHAHAH... howdy... ;)

[q]Mizfir:
Hmm...ei millään pahalla, mutta kannattaisi avata silmät ja palata todellisuuteen. Yhdenkin nipsun ottaminen on venäläistä rulettia. Sä et voi tietää mitä kaikkea siihen yhteen pieneen nappiin on tungettu. Rotanmyrkkykään ei ole mikään hatusta heitetty vaihtoehto. Huumeiden valmistusta ei valvota millään tavalla (yksi syy monista miksi ne ovat laittomia aineita ), kuten esim. alkoholin ( rajan takaa tuotua lukuunottamatta ), ei sillä että minkään lajin päihteiden käyttöä kannattaisin...[/q]

toisaalta koskaan ulos lahtiessaan ei voi olla varma ettei auto aja yli. suurin osa onnettomuuksistahan taitaa jonkun kaupunkilegendan mukaan tapahtua kotona.
missaan ei ole turvassa.

ahistaa..

..tai sitten hyvaksyy riskit ja elaa sen mukaan. jos jaa junan alle ja kuolee niin, no, shit happens...

[muokattu 21.10.2003 16:31]

.....säälin niitä jotka käyttää (esim minä)... vittu mul oli kyl hauskaa ekat 3 vuotta mut vittu et ottaa päähän nyt ku ei tuu enää sama ”ihana olo”.
eemeleist en tykkää enää yhtään ja pöhinääkin käytän vaan six et jaksan kauemmin bailata. eihän siitä nyt mitään fiiliksii tuu.
... jos on nukkunu hyvin edellisen yön kannattaa lähtee selvinpäin mun mielest.
onko kukaan muuten syöny eemeleitä yli 5 vuotta ja saa niist viel hyvän olon?
...nii... ja vaikka en olis muutama vuos sitten uskonu et sanoisin tän, mut kännääminen on jeez!*iloinen*

[q]fallen angel:
Asiat vissiin vähän muuttunu tai sit kaveri on ollu sokkeee...
[/q]

aika vähän loppujen lopuks nakee tyyppeja joista vois heti sanoa suoraan etta ne on laittomista paihteista sekaisin. ja sita kun vertaa siihen menoon mita nakee jossain etelaeuroopan maissa niin aika pinnan alla toi pysyy viela.

[q]Orange:

vuonna 2000/2001 keksittiin että teollisuusliuotin GBL metabolisoituu maksassa GHB:ksi ja ”benny” nykyisin lakka oli suosittua kunnes kiellettiin 2002 alussa. nyt sitä näköjään tulee taas jostain.
[/q]

Benny on/oli itseasiassa BDO:ta, ja sitä jengi imaili GHB sijaan just ton 00/01 ajan. periaatteessa samanlainen eines kuin GBL.

O