Mitä et olisi koskaan halunnut nähdä?

Back to häröily O

[q]bad loop:
---
psysex:
ihmisen tappoa joka tapahtui noin metrin päässä minusta.seuraava uhri olisin ollut minä mutta nopeet jalat...!tyttö kuoli heti suoraan sydämmeen osuneesta iskusta..että sellasta.

---


häh täh mitä sviddua ? .. missä tommoset kävi ? jos saa kysyy tietty ?
[/q ]jokunen vuosi sitten helsingissä se tapahtu..oli jätkä vetänyt ittensä ihan kuutamolle ja päätti sitten tappaa vaan ekan vastaan tulijan leipä veitsellä.

[q]akir0:
---
sts:

Mutta en olisi halunnut nähdä joannamaria.avi... Se on jo niin surkea esitys että itkettää :(

---


Mutta kakkososakin on jo julkaistu!
[/q]

Kerro että missä haluan nauraa avovaimoni kanssa vielä räkäsemmin!

TRACES OF DEATH videoita... sikeint shittii mitä ikin...
ja sit en ois halunnu nähä yht lapsen ruumista...

[q]sts:
---
akir0:
---
sts:

Mutta en olisi halunnut nähdä joannamaria.avi... Se on jo niin surkea esitys että itkettää :(

---


Mutta kakkososakin on jo julkaistu!

---


Kerro että missä haluan nauraa avovaimoni kanssa vielä räkäsemmin!
[/q]
Kakkososa tänne ja heti!!!111

[q]peikkotyttö:
Kakkososa tänne ja heti!!!111
[/q]

Paljoo maksat

mut joo, aika pettymys koko pätkä, ja kuulema ykkönen viel surkeempi

Tätä topikkia...

No ei mut tosissaan.

Vessanpönttöä aseen piippu niskassa.

No ei mut tosissaan.

Bushin virkaanastujaispuhetta. Again.

[q]~silence~:
Eilinen Jerry Springer!!!
[/q]
Mä en olisi halunnut nähdä elämässäni yhtään Jerry Springeriä. Karmeeta paskaa.

[q]sts:
---
akir0:
---
sts:

Mutta en olisi halunnut nähdä joannamaria.avi... Se on jo niin surkea esitys että itkettää :(

---


Mutta kakkososakin on jo julkaistu!

---


Kerro että missä haluan nauraa avovaimoni kanssa vielä räkäsemmin!
[/q]

Mulle kans! Huonoa suomipokee ei oo koskaan kovolla liikaa!

tätä päivää

[q]Ana-5000:
---
Essi:
Tätä topiikkia. Ton pulloonkasvatetun kissan jälkeen lopetin lukemisen.

---

Se pullonkasvatettu kissa eli Bonsai Kitten on vitsi. Ei kukaan oikeasti kissojaan pulloon kasvata :D
[/q]

no tän mä halusin kyl nähdä, huumori ei aina pure toivotulla tavalla *reps* =))

ikäväkseni en voi tarjota linkkiä mutta pari korealaista naista oli yhdessä videossa missä toinen
pyllisti kiltisti ylöspäin ja toinen katoi suppilon avulla iilimatoja sen anukseen. siitä no myös kakkos osa missä
on korealainen mies ja sitten se nainen jolla on ne iilimadot sisällään.. lopun saatte itse arvata.

en välttis olis halunnut nähdä sitä

Leffa, joka kantaa nimeä kauna. Se on niin huono, muka vielä pelottava, pyh.

kun isoveli veti jollain käsisirkkelillä melkein sormensa poikki..hyi sitä veren määrää*eiei*

[q]jeesboks:
Leffa, joka kantaa nimeä kauna. Se on niin huono, muka vielä pelottava, pyh.
[/q]

Heh, niinpä! Lähinnä alkoi vilkuilla kelloa. Samoja korinoita läpi leffan*taputapu*

[q]jeesboks:
Leffa, joka kantaa nimeä kauna. Se on niin huono, muka vielä pelottava, pyh.
[/q]

Mitä häh!? Mä oon ilmeisesti aika nössö.. Mun mielest se oli ihan sairaan pelottava...samoin ku ring. .. .. *blush*....

Mä onnistuin hyppäämään sisään huoneeseen kesken kaiken kun mun paras ystäväni oli naimassa noin 30 vuotta vanhempaa äijää!!

Siinä vaiheessa meinas lentää laatta ja järkytys oli suuri.. Saankohan ikinä sitä traumaa pois mun päästä?? Se kuva kyllä jaksaa pelotella takaraivossa...

[q]Pikachu:
---
jeesboks:
Leffa, joka kantaa nimeä kauna. Se on niin huono, muka vielä pelottava, pyh.

---


Mitä häh!? Mä oon ilmeisesti aika nössö.. Mun mielest se oli ihan sairaan pelottava...samoin ku ring. .. .. *blush*....
[/q]

musta ring:ikään ei ollu pelottava mutta se oli kuitenkin hyvin tehty. Kauna oli ennalta-arvattavissa ja vanhojen kikkailujen täyttämä. Tämähän tietty oli vain mun mielipide

[q]neppu*:
Mä onnistuin hyppäämään sisään huoneeseen kesken kaiken kun mun paras ystäväni oli naimassa noin 30 vuotta vanhempaa äijää!!
[/q]
Ihan sairasta pervouttani kysyn, että kuinka vanha kaverisi oli sillä hetkellä?

Itseäni.

Tais olla joku afgaanien kuvaama video, jossa joltain sotilaalta leikattiin kurkku auki. Kuulen vieläkin sen korinan korvissani vaikka siitä on jo varmaankin vuosi aikaa. Siitä tuli sen verran huono olo, että en pystynyt syömään pariin päivään. Vieläkin heikottaa kun se palaa mieleen. Itseasiassa se näky ei ollut niin kamalaa, mutta vittu se korina mikä siitä lähti

O