Mitä et olisi koskaan halunnut nähdä?

Back to häröily O

[q]Keeerin:
---
JussiS:
Mut siis, koittakaas vaiks omalla vastuulla tubgirl:ia :)

---


Tota kuvaa on tullut joskus joo yökkäiltyä!! Hyi helvetti!!!!
[/q]
Hej aika magee*slurps*!

Internet connection 35e/ month
Subscription to antivirus software 50e / year
Friends in the IRC sending links like: http://koti.mbnet.fi/nrealm/pics/guro/

Priceless... Speechless...

Netissä oli video kun terroristit tappo suorassa lähetyksessä niitä lapsia ja opettajia Venäjän koulukaappauksessa. Alko oksettaa.

http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=e78ad76d9fa55445faf27e9a04e84b74&threadid=1341863&perpage=40&pagenumber=1

Oikeastaan, tätä topikkia Ei voi olla kattomatta kun ihmiset laittaa linkkejä

[q]Essi:
Tätä topiikkia. Ton pulloonkasvatetun kissan jälkeen lopetin lukemisen.
[/q]

Se pullonkasvatettu kissa eli Bonsai Kitten on vitsi. Ei kukaan oikeasti kissojaan pulloon kasvata :D

Tarpeeks ällöö silti. Jos joku kertoo et multa murtu leuka, veri roisku ja luut lenteli ni mua sattuu. Spykolokinen juttu.

[q]Essi:
Tarpeeks ällöö silti. Jos joku kertoo et multa murtu leuka, veri roisku ja luut lenteli ni mua sattuu. Spykolokinen juttu.
[/q]

Ootpas herkkänä. Mä nauroin katketakseni sille Bonsai Kittenille, hassuinta siin oli se kun ihmiset luuli et se on aito :D Sitä vastaan nostettiin ihan hirvee kansanliike ja kauhee meteli nous. Must on aina niin söpöä kun lössi ei ymmärrä mustaa huumoria. Koko Bonsai Kitten on imho absurdi kannanotto eläinten hyöty- ja viihdekäyttöä vastaan. Joskus musta huumori ja äärimmäinen sarkasmi on paras työkalu ^__^

[q]Jone:
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=e78ad76d9fa55445faf27e9a04e84b74&threadid=1341863&perpage=40&pagenumber=1
[/q]

Kuivajäätä ei kannata kokeilla..
Nimim. arvet selässä

Aissaatana

[q]Mellu-:
asioita,tapahtumia mitä et olisi kokaan halunnut todistaa
[/q]

Tämä oli siis topikin aihe, ei suinkaan
vastenmielisimmät nettilinkit.

Kaikki tietävät jo, että rotten.comista löytyy
kaikenlaista yäkköjuttua ja goatsekin on jo
aika Wanha. Pysytään jatkossa aiheessa.

Enpä ois välttämättä halunnut nähdä sitä, kun vanha ystäväni takavuosilta esiintyi eräässä valtakunnallisesti esitetyssä panokohtauksessa.. siinä vähän leuka loksahti auki

Sillon oli kyllä lähellä ettei lentäny ku kattelin sitä pään irrottamisvideota. Juur tullu syömästä ja kaveri sitten pastes linkin että jos oisin halunnu kattoa..
Sit niitä kaikkia löytyy, sääriluu tullu nahasta läpi jne. Mä en pysty yhtään kattoo mitään tollasta.

Yks kaveri on aika paha. Sen ei tarvii ku ees kuulla jotain tollasta oksettavaa, niin sillä tulee samantien pahaolo. Parit kerrat tullu vähän kiusattua.

[q]sts:

Mutta en olisi halunnut nähdä joannamaria.avi... Se on jo niin surkea esitys että itkettää :(
[/q]

Mutta kakkososakin on jo julkaistu!

[q]ujin:
Internet connection 35e/ month
Subscription to antivirus software 50e / year
Friends in the IRC sending links like: http://koti.mbnet.fi/nrealm/pics/guro/

Priceless... Speechless...
[/q]

No moro moro*poks*

mulla kestää maha ihan mitä tahansa tulee nähtyy nestis .. mutta hiljattain näin videon missä rotta pistettiin uimaan akvariossa missä oli piraijoita ... ei ollu kaunista katottavaa. ja moraalisesti en tue tämmöstä .. ihmiset saa tehdä itelleen mitä vaan mutta jättäkää perkele eläimet rauhaan.

toinen on joku kuva sarja jossa äijä leikkaa iteltään terskan irti. järkevä modi ?

ihmisen tappoa joka tapahtui noin metrin päässä minusta.seuraava uhri olisin ollut minä mutta nopeet jalat...!tyttö kuoli heti suoraan sydämmeen osuneesta iskusta..että sellasta.

[q]psysex:
ihmisen tappoa joka tapahtui noin metrin päässä minusta.seuraava uhri olisin ollut minä mutta nopeet jalat...!tyttö kuoli heti suoraan sydämmeen osuneesta iskusta..että sellasta.
[/q]

häh täh mitä sviddua ? .. missä tommoset kävi ? jos saa kysyy tietty ?

kun entinen hyvä ystävä heittää hihaan

asioita,tapahtumia mitä et olisi kokaan halunnut todistaa

- 10 ihmistä mun sängyssä sekoilemassa ---> seuraus---> sänky hajosi ja jouduin ostamaan uuden.
mellun synttäribileet 2003

O