Mitä et olisi koskaan halunnut nähdä?

Back to häröily O

..Sitä pientä poikaa jonka päälle vedettiin pressua, oli ihan kamalassa asennossakin vielä
..ja seuraavan päivän lehdessä lukee "rattijuoppo ajoi 7-vuotiaan hengiltä"

..ensihoitajia siivoamassa verijälkiä maasta ala-asteen vierestä kun kaveri ajoi prätkällä auton keulaan (kiitos vaan sillekkin kortittomalle pilvipääkakaralle joka käänty eteen)

..kaverin ilmettä kun hänelle soitettiin ettei mikään enää auttanut, paras ystävänsä oli kuollu

..tiettyjä valokuvia

näit o miljuunia.

toi kurkunleikkauswilmi, elävien koirienlopetuswilmi, epäonnistunut base-hyppywilmi, eräs toinen telotuswilmi (miehen telotus julkisella paikalla, keihäs perseeseen, mies pystyyn kepinnokkaan, keihäs selästä ulos) yms..

kyllä elämä on kaunista, eikö..

Itse en laskisi tähän kategoriaan minkäänlaisia nettilinkkejä tai videoita, vaikka about kaikki sairaimmat jutut on tullut nähtyä. Kun asian näkee irl, siitä tulee aivan erilaisia tuntemuksia kuin pikselimössöstä. En ole joutunut todistamaan kovin gorepitoisia juttuja, mutta luulisin, että joitakin asioita pitäisin jopa kierolla tavalla kiehtovana ja siistinä (okei, ei ehkä mitään Konginkankaan tyylisiä suuronnettomuuksia, joku roti siihenkin).

Enemmän nuo "tuota en olisi halunnut nähdä" -jutut menee kategoriaan, jossa jokin on huono muttei tarpeeksi huono ollakseen hauska. Esim. Beats & Stylesin esiintymiset.

Aseella uhkausta tai uhkauksia
Hakkaamista
Psykoottista ihmistä
Veitsiä ja verta lattialla
Mun jalkoja, kun ne oli ihan veressä
Tiettyjä ihmisiä
Itseäni tiettyinä hetkinä


Enkä kyllä tykänny siitäkään, kun ihminen, jonka olen tuntenut 16 vuotta veti suoneen mun naamani edessä ja esitteli laatikkoa, mikä oli täynnä verisiä piikkejä

Joo ja muutaman videon olis voinut jättää katsomatta (mm. sen peniksen ja pallien silpomisen)

Siskon arkku kirkossa, en siis nähnyt häntä enää kuolleena, vaan halusin säilyttää muiston miltä hän näytti elävänä. Myöhemmin kaduttanut, sillä en osaa vieläkään uskoa, että siskoni oikeasti on kuollut.

Lisänä nuo miljoonat videopätkät ihmisistä ja eläimistä. Niistä tulee vain niin uskomattoman paha olo.

Kalaa paskalla

Brünon pippeliä isolla valkokankaalla, vieläpä helikopterina.

[q]Vampyrella, 13.7.2009 17:08:
Brünon pippeliä isolla valkokankaalla, vieläpä helikopterina.
[/q]

:D

[q]SyndroDome, 13.7.2009 17:53:
---
Vampyrella, 13.7.2009 17:08:
Brünon pippeliä isolla valkokankaalla, vieläpä helikopterina.

---


:D
[/q]

Tuli nyt sit nähtyä toi itekki Oli kyl aika vltava helikopteri!!

Joitakin sivuja johon on jostakin syystä niputettu kaikki videopätkät joissa joillekkin käy todella huonosti... Livenä onneksi välttynyt melkein kaikelta.

O