Mitä et olisi koskaan halunnut nähdä?

Back to häröily O

[q]Ana-5000:
---
Ei kukaan oikeasti kissojaan pulloon kasvata :D
[/q]
Bonsai kitten oli toki läppä, mutta "ei kukaan oikeasti" ei näköjään päde internetissä

[q]JussiS:
Mut siis, koittakaas vaiks omalla vastuulla tubgirl:ia :)
[/q]
Huomaavaisesti pikselöity tuo kuva, ettei mitään arkaluontoista näy.

[q]Juhgu:
---
Huomaavaisesti pikselöity tuo kuva, ettei mitään arkaluontoista näy.
[/q]

Joku saattais vaikka ottaa nokkiinsa jos siinä jotakin niin rivoa kuin pinppi näkyis

[q]Astaroth:
---
neppu*:
Mä onnistuin hyppäämään sisään huoneeseen kesken kaiken kun mun paras ystäväni oli naimassa noin 30 vuotta vanhempaa äijää!!

---

Ihan sairasta pervouttani kysyn, että kuinka vanha kaverisi oli sillä hetkellä?
[/q]


Se oli 18...

[q]neppu*:
Se oli 18...
[/q]

Hyh. sairas jätkä, sehän oli melkee 50

[q]Fyraett:
Hyh. sairas jätkä, sehän oli melkee 50
[/q]
Munankipee muija pikemminkin.

´mä olen ikävä kyllä kanssa todistanut kuinka mun silloin 16 vuotias serkku pelehti poikakaverinsa yli 40 vuotiaan isän kanssa..

yök yök yöööök!!

[q]Astaroth:
Munankipee muija pikemminkin.
[/q]

Nii, ellei se ollu sen verran promilleis ettei tajunnu mitä duunas

[q]Fyraett:
---
Astaroth:
Munankipee muija pikemminkin.

---


Nii, ellei se ollu sen verran promilleis ettei tajunnu mitä duunas
[/q]


Niin no, sanotaanko että se oli kyllä vetänyt alkoholia vahvempaa. Pahin juttu on se, et teki niin mieli soittaa seiskaan (kun se äijä nyt on sellanen "kuuluisa", miten Suomessa nyt voi olla) mut en tehny sitä.. Daaaaamnnn...

[q]De Souza:
Tais olla joku afgaanien kuvaama video, jossa joltain sotilaalta leikattiin kurkku auki. Kuulen vieläkin sen korinan korvissani vaikka siitä on jo varmaankin vuosi aikaa. Siitä tuli sen verran huono olo, että en pystynyt syömään pariin päivään. Vieläkin heikottaa kun se palaa mieleen. Itseasiassa se näky ei ollut niin kamalaa, mutta vittu se korina mikä siitä lähti
[/q]

näin saman pätkän.. se korinaääni oli kyl aika kauhee.. varmaan niil tappajil oli tarkoitus hieman pitkittää kuolemaa.

[q]neppu*:
teki niin mieli soittaa seiskaan (kun se äijä nyt on sellanen "kuuluisa", miten Suomessa nyt voi olla) [/q]

Seiska ostais varmaa ton jutun ilomielin, mut olisko se sit oikein.. Julkku tai ei niin toisten yksityiselämään ei pitäs sotkeutua ulkopuoliset, ellei sit ite huoraa itteensä lehdille kuten Nykänen

[q]Bio:
---
De Souza:
Tais olla joku afgaanien kuvaama video, jossa joltain sotilaalta leikattiin kurkku auki. Kuulen vieläkin sen korinan korvissani vaikka siitä on jo varmaankin vuosi aikaa. Siitä tuli sen verran huono olo, että en pystynyt syömään pariin päivään. Vieläkin heikottaa kun se palaa mieleen. Itseasiassa se näky ei ollut niin kamalaa, mutta vittu se korina mikä siitä lähti
---
näin saman pätkän.. se korinaääni oli kyl aika kauhee.. varmaan niil tappajil oli tarkoitus hieman pitkittää kuolemaa.
[/q]

Tarkoitusta en tiedä, mut ei tollasia kyllä pitäis vapaaehtoisesti mennä katsomaan. Sain siitä elinikäisen trauman, enkä varmasti tulevaisuudessa tule katsomaan yhtäkään teloitusvideota, ainakaan vapaaehtoisesti...

Mummin ja vaarin ruumiita

Tajutonta kaveria

Kuvasarjaa, jossa mies leikkaa peniksensä palasiksi. Siinä jää kyllä Goatsekin kakkoseksi (no pun intended).

yllätin pienenä vanhempien harrastamasta "vaakamamboo", sillon en tajunnut mikä oli hommannimi ja vanhemmiten kun muistan kyseisen hetken nii AAAAARGH!!!!!!

mut pikkuhiljaa alan sopeutuun siihen muistkuvaan heheh

[q]neppu*:
---
Astaroth:
---
neppu*:
Mä onnistuin hyppäämään sisään huoneeseen kesken kaiken kun mun paras ystäväni oli naimassa noin 30 vuotta vanhempaa äijää!!

---

Ihan sairasta pervouttani kysyn, että kuinka vanha kaverisi oli sillä hetkellä?

---


Se oli 18...
[/q]

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Sitten kun te nuoret miehet olette vanhoja niin katotaan uudelleen ottaisitteko kisakireää 18-vuotiasta jos saatavilla olisi..

[q]GoA:
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Sitten kun te nuoret miehet olette vanhoja niin katotaan uudelleen ottaisitteko kisakireää 18-vuotiasta jos saatavilla olisi..
[/q]
Mä en kyllä sitä jätkää missään kohdassa moittinutkaan.

sitä kun meidän koira lopetettiin. Saattaa kuulostaa tyhmältä mut oli varmaan mun tän astisen elämän draumaattisin hetki.*nyyh*

[q]Astaroth:
---
GoA:
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Sitten kun te nuoret miehet olette vanhoja niin katotaan uudelleen ottaisitteko kisakireää 18-vuotiasta jos saatavilla olisi..

---

Mä en kyllä sitä jätkää missään kohdassa moittinutkaan.
[/q]

Aivan, jotkut tuntuvat pitävät tuota vain pahana asiana.

Tälläinen sisäpiirijuttu.. "Synth busted" Hyi stana..

O