Mitä et olisi koskaan halunnut nähdä?

Back to häröily O

[q]mrx:
linkki
[/q]

Kiitti tästä*dissaa*........*nauru*

sitä kun kesken makeinpien unien tsunami vyöryy seinänläpi sisään hotellihuoneeseen..*ding*

[q]sparffo:
kun meidän kani*pupu* syö ilomielin shaissee
kuulemma saa siitä jotain b-vitamiinejä? hyi saamari, kyllä b-vitamini pillerit maistuu sittekin hyvälle
[/q]

näiden kaikkien masentavien juttujen keskellä repesin tälle täysin! itsekin oon ollut kaninomistaja, ja muistuu mieleen se kun tää hassu syö omaa paskaansa sellanen mairee hymy päällä

ps. no joo, ne on kuitupapanoita. Kanit syö osan ruoasta kahteen kertaan...

itteäni peilistä

[q]Hyzenthlay:

ps. no joo, ne on kuitupapanoita. Kanit syö osan ruoasta kahteen kertaan...
[/q]

kelaa nyt jos sun mutzi olis tarjoillu "kuitupapanoita" maidolla aamiaisex, yöök

mutta aika säästäväiset ruokailutavat...

Tätä topiikkia. Ton pulloonkasvatetun kissan jälkeen lopetin lukemisen.

Erästä exääni sängyssä toisen naisen kanssa...*kivatsulle*

Sellaisen uudelleen näkemistä pelkää näin myöhemminki vielä vaikka mieskin on vaihtunut

Erästä miestä toisen kanssa.. Se sattuu vieläkin! pahinta siinä oli että ensin kuulin muilta enkä uskonut ja sitten näin omin silmin*hmph*

[q]Rosah:
Erästä miestä toisen kanssa.. Se sattuu vieläkin! pahinta siinä oli että ensin kuulin muilta enkä uskonut ja sitten näin omin silmin*hmph*
[/q]

siis sängys vai ? ?

[q]SikaihQ:
itteäni peilistä
[/q]

Sama juttu*muhaha*

painajainen Elm Streetillä leffoja...

Sellasta kuvaa jossa akalla on joku 30cm verinen peräreikä. Muinoin koulussa se vaan kummitteli joka koneen taustakuvana Tuli poliisijuttu.

[q]alek száhala:
Sellasta kuvaa jossa akalla on joku 30cm verinen peräreikä. Muinoin koulussa se vaan kummitteli joka koneen taustakuvana Tuli poliisijuttu.
[/q]
Siis meinaaks goatsee? Sehän on äijä?

Mut siis, koittakaas vaiks omalla vastuulla tubgirl:ia :)

Irkissä sitä on kyllä tullu törmättyä aika paljo sellasiin linkkeihin mitä ei välttämättä olis halunnu nähä Ilkeet ihmisen ei koskaan varota..

Pari videota ois voinu jättää ehkä väliin!

Eka oli Al-Qaedan hermokaasu koe koiraan! En voinu kattoo loppuun ku alko kyyneleet valua poskilla! Sen verta eläinrakas olen!

Toinen oli se kun Irakissa tapettiin ne 12 nepalilaista... Ekalta viillettiin kurkku auki ja jätettiin kitumaan! Se ääni mitä se kaveri päästi maassa oli niin kamalaa että piti stopata sekin video sitten siihen...

Yleensä jos näen uutisissa tai muuten ruumiita tai loukkaantuneita se ei aiheuta mulle kummempia reaktioita, mutta nämä kaksi iski aika pahasti!

PS: Ja niin... En oo mikään gore fanaatikko mikä käy päivittäin rottenit ja ogrishit läpi. Pois se minusta!

Mulla ei oo mitään noin traumaattisii ja kamalii juttui kuin teillä...viime kesänä oisin kylllä voinut jättää näkemättä sen kun vanha käsmänen pappa vilautteli meille uimarannalla Istu vaan siinä ihan pokkana, lerssi rantatuolilla. Olisin tahtonut huutaa (tai ainakin melko kovaan ääneen sanoa) et kuule pappa pistä se piiloon, meitä ei kiinnosta...olis saanu paheksuvia katseita sit vanhemmiltakin. Kaveri vaan ei jostain syystä antanut mun tehdä sitä...

[q]JussiS:
---

Mut siis, koittakaas vaiks omalla vastuulla tubgirl:ia :)
[/q]

*itkee*

ois voinut jättää kyl näkemättä joo.

[q]mrx:


linkki


[/q]

hmm.. minkäköhän takia tuo ei tuntunut kuin vain hieman irstaalta. I must be sick & twisted :D

[q]JussiS:
---
alek száhala:
Sellasta kuvaa jossa akalla on joku 30cm verinen peräreikä. Muinoin koulussa se vaan kummitteli joka koneen taustakuvana Tuli poliisijuttu.

---

Siis meinaaks goatsee? Sehän on äijä?

Mut siis, koittakaas vaiks omalla vastuulla tubgirl:ia :)
[/q]

Nope. Siinä oli akka kylpyammeessa perse pystyssä ja jotai sinappia siel ammeessa. Goatse on kyllä nähty ja yökkäilty

asioita,tapahtumia mitä et olisi kokaan halunnut todistaa

- 10 ihmistä mun sängyssä sekoilemassa ---> seuraus---> sänky hajosi ja jouduin ostamaan uuden.
mellun synttäribileet 2003

O