Mitä et olisi koskaan halunnut nähdä?

Back to häröily O

Eksä hakkaamassa mua, heittämäs tavaroita päälle ja raivoomassa kännipäissään. En olis halunnut kokea sitä

Jaksamista vaan kaikille saman kokeneille!

Tosi rankkoja juttuja kyllä täällä topicissa Kaikkee sitä ihmiset joutuvat kestämään.

Exäni hakkaavan isänsä sairaalakuntoon..
Eikä ollu eka kerta.. saatanan pilleripäät!

Netti on täynnä sellaista sairasta pas*** jonka olisin mieluusti jättänyt näkemättä...kuten eräät tämän topiikin linkeistä näyttävät. Kysymys kuitenkin netin "siistimisestä" jota ollaan käyty joissain medioissa, on siinä suhteessa kaksijakoinen, että täytyyhän ihmisillä silti ilmaisuoikeus olla, vaikka joskus tuo muoto onkin suurinta osaa oksettava.
Kunnon filtteri web-selailimeen tekisi varmasti kauppansa.

ystävääni siinä kunnossa missä hän nyt on..ja tuskin siitä paremmaksi enää menee.

[q]W:
Kunnon filtteri web-selailimeen tekisi varmasti kauppansa.
[/q]

Koska kuvamateriaalia on käytännössä lähes mahdoton automaagisesti jakaa normaaleihin ja hävyttömiin kuviin, pitäisi käytännössä palkata joku selaamaan internettiä ja juuri tälläisille forumeille postattuja linkkejä ja jotenkin merkkaamaan ne sivut potentiaalisesti häiritseviksi - selaimeen voisi varmaan asentaa sitten jonkin lisävälpän joka tarkistaa tuon sivulistan ja laittaa varoitusboksin tuollaisille sivuille mentäessä.

Kysymys onkin, löytyykö tarpeeksi vahvavatsaisia ja -päisiä ihmisiä tekemään tuota selaajan hommaa?

[q]sapeli:
Kysymys onkin, löytyykö tarpeeksi vahvavatsaisia ja -päisiä ihmisiä tekemään tuota selaajan hommaa?
[/q]

Täyttä hepreaa tietysti, mutta ajattele jos kuvien pakkaus-formaateihin upotettaisiin jollain super-hyper keinolla kuvan aihetta, ym sisältävä sormenjälki, jolla selain tunnistaisi kyseisen "teoksen"
Rekisteröidyt, filtterin läpi ajtetut kuvat joissa sormenjälkeä ei löytyisi, eivät luonnollisesti näkyisi lainkaan selailimessa...*ding*

ihan Aku Ankan taskari-ideaa!

[q]pupuankka:
Eksä hakkaamassa mua, heittämäs tavaroita päälle ja raivoomassa kännipäissään. En olis halunnut kokea sitä

Jaksamista vaan kaikille saman kokeneille!
[/q]

jaksamisia sulle kanssa... mä annoin anteeksi mut en koskaan unohda.
nimimerk. 4,5 vuotta helvettiä nuoruudessani. enää en koskaan alistu siihen.

[q]W:
---
sapeli:
Kysymys onkin, löytyykö tarpeeksi vahvavatsaisia ja -päisiä ihmisiä tekemään tuota selaajan hommaa?
---

Täyttä hepreaa tietysti, mutta ajattele jos kuvien pakkaus-formaateihin upotettaisiin jollain super-hyper keinolla kuvan aihetta, ym sisältävä sormenjälki, jolla selain tunnistaisi kyseisen "teoksen"
Rekisteröidyt, filtterin läpi ajtetut kuvat joissa sormenjälkeä ei löytyisi, eivät luonnollisesti näkyisi lainkaan selailimessa...*ding*
[/q]

Mutta tuotakin olisi liki mahdoton valvoa; minä voisin vaikka tehdä jonkun goatse-kuvan ja tallentaa sen aiheen olemaan vaikkapa "mikki hiiri merihädässä" - ja voi sitä hauskuutta kun lapset sitten googlen kuvahaulla etsivät mikki hiiren kuvia.

Eikös se niin vähän ole että internetin siunaus ja kirous on se että täällä on kaikki synkimmistä ja törkeimmistä ihmisyyden irvikuvista ihmeellisimpiin ja kauneimpiin keksintöihin ja taideteoksiin...

[q]sapeli:
Eikös se niin vähän ole että internetin siunaus ja kirous on se että täällä on kaikki synkimmistä ja törkeimmistä ihmisyyden irvikuvista ihmeellisimpiin ja kauneimpiin keksintöihin ja taideteoksiin...
[/q]

Näinhän se on.

(Lähtee kuitenkin salaa suunnittelemaan biljoonan taalan ideaansa...*nauru*)

puolikasta huippumalli haussa -jaksoa

Mä en ikinä olisi halunnut nähdä:
Veljeäni arkussa.
Ystävääni arkussa.
Ystäväni selkää kävelemässä pois päin musta.
Ystäväni ilmettä kun se kuuli tyttöystävänsä joutuneen joukkoraiskauksen uhriksi.
Kuollutta ihmistä puistonpenkillä ihmisten vain kävellessä ohi, eikä ketään kiinnostanut tippaakaan.
Olipa piristävä lista.

[q]UnityF:

nimimerk. 4,5 vuotta helvettiä nuoruudessani. enää en koskaan alistu siihen.
[/q]

You said it, sister! Ei enää koskaan!

Ja kaikille naistenhakkaajille *dissaa**taputapu**dissaa*

Ystävääni vajoamassa masennukseen, kun hänen siskonsa kuoli. Sisko oli myös hyvä ystäväni. On hirveää katsoa vierestä, kun ei voi tehdä mitään, auttaa.

Yhtä sanomalehteä tänään.*dissaa* Kamerat on keksitty sitä varten, että kuvataan kauniita asioita. Lehdet on keksitty sitä varten, että niissä kirjoitetaan mielenkiintoisia asioita.*hmph*

sitä yhtä linkkiä jossa oli olevinaan se tissi täynnä jotain toukkia tms. täysin photoshopattu jne mutta etoo vieläkin. ja tästä on varmaan vuosi.

[q]ella_:
sitä yhtä linkkiä jossa oli olevinaan se tissi täynnä jotain toukkia tms. täysin photoshopattu jne mutta etoo vieläkin. ja tästä on varmaan vuosi.
[/q]

wtftit.jpg

Ainoo kuva minkä oon nähny mistä mulle on tullu koko päiväks fyysisesti paha olo :(

[q]Ana-5000:

wtftit.jpg

Ainoo kuva minkä oon nähny mistä mulle on tullu koko päiväks fyysisesti paha olo :(
[/q]

ihan sama juttu. jotenkin älyttömän etova.

Joo toi wtftit.jpg oli kyl ihan kauhee. Viimeksi yhtä huono olo tullu kuvan katsomisesta ku menin baarista himaan tultua lukemaan plattarin "valokuvia silikonirinnoista"- topiccia, hyi hyi. Ei tisseistä saa tollasia kuvottavia kuvia laittaa, menee vielä kiinnostus.

[q]linnu:
Mä en ikinä olisi halunnut nähdä:
Veljeäni arkussa.
Ystävääni arkussa.
Ystäväni selkää kävelemässä pois päin musta.
Ystäväni ilmettä kun se kuuli tyttöystävänsä joutuneen joukkoraiskauksen uhriksi.
Kuollutta ihmistä puistonpenkillä ihmisten vain kävellessä ohi, eikä ketään kiinnostanut tippaakaan.
Olipa piristävä lista.
[/q]

Sulla on tosi rankkoja kokemuksia takana, osanottoni!

itseäni peilist bileiden jälkeen ku unohdin pest meikit pois

O