Mitä et olisi koskaan halunnut nähdä?

Back to häröily O

champagne.mpg

[q]Optik:
---
klips
[/q]

<offtopic>
Küllä!
Ite oon ottanu tietylaisen asenteen jos on tullu eteen joku todella paha paikka. Kun ihminen on kuollut niin se on todellakin kuollut ja sä et voi sille mitään. Puhuminen jeesaa eniten mut oon ehkä tunteeton paska mut mulla ei oo ollu (vielä) mitään ongelmia tai kriisejä johtuen näistä "pahoista paikoista". Täytyy viel sanoa se et eipä tarvii huvikseen mennä ainakaan mihkään rottencomiin...

T: Sammutusmies #8, Pennalan VPK
</offtopic>

Hyvät palomiehet, puhutte vähän mutta asiaa.


Mutta en olisi halunnut nähdä joannamaria.avi... Se on jo niin surkea esitys että itkettää :(

[q]sts:

Mutta en olisi halunnut nähdä joannamaria.avi... Se on jo niin surkea esitys että itkettää :(
[/q]

Se loppu!

nostaa hattua vpk:laisille

[q]JustinSane:
---
sts:

Mutta en olisi halunnut nähdä joannamaria.avi... Se on jo niin surkea esitys että itkettää :(

---


Se loppu!
[/q]

Nauroin kautta itkin siinä vaiheessa ku se jäbä poraa sitä muijaa ja totee onpa tiukkaa lihaa, ennen sitä se oli fistannu, ni on vähä ristiriidas toi tiukkuus sillo :D

masentava topikki & tulee huono olo. mut vastaan silti :D
Nuoren miehen pää hakattu erittäin huonoon kuntoon tiksin asemalla:( onneks ei ihan kuollut.

Tuttu mies seisoo laivan hyttikäytävällä. Jalassa vai viininpunaiset lyhyet kalsarit ja mukana kaljatölkki. Mies on niin iso ettei ohi mahdu kun se seisoo selkä seinää vasten. Kaljatölkki kulkee mukana kätevästi, kaljamahan päällä hyllyen. Ja ne karvaiset jalat!!!!

Mä olisin kyllä voinut jättää katsomatta ne lätkämatsit jotka ovat menneet yhdeksi tappeluksi. Isot miehet, ja nyrkit pystyssä jääkiekkokaukalossa Kyllä mä ymmärrän että tunteet käy kuumana pelin tiimellyksessä, mutta joku roti pitäis siinä mätkimisessäkin olla. Pikku nassikat katsomossa.. hyvää esimerkkiä..*justjoo*

-Avomieheni kuoleena mun vieressä aamulla kun heräsin.. Ei unohu ikinä.
-Ihmisen jäävän junan alle. Se oli järkyttävää.
-Naapuria jota oli puukotettu pahasti ja jouduin olemaan siinä kunnes ampulanssi tuli.
-Jengitappeluja jossa esim musta on pidetty kiinni ja kaverini hakattu ja sitten toistenpäin.Ei kivaa katottavaa.
-Äitini ilmettä kun palasin kotiin 3kk poissaolon jälkeen. se oli vain niin tyhjä.

[q]mrx:
linkki
[/q]

Onnistuin kelaamaan hitaasti ensimmäisen kuvan puoliväliin kun silmäni poksahtivat

Vuosi sitte joku muija hyppäs metron alle keskustassa ja mä olin kans siinä laiturilla.. Tää tapahtuma oli kyl ikävä nähdä..*uuh*

[q]idi:
masentava topikki & tulee huono olo. mut vastaan silti :D
Nuoren miehen pää hakattu erittäin huonoon kuntoon tiksin asemalla:( onneks ei ihan kuollut.
[/q]


MITÄÄ? Koska ja missä siellä?

kun meidän kani*pupu* syö ilomielin shaissee
kuulemma saa siitä jotain b-vitamiinejä? hyi saamari, kyllä b-vitamini pillerit maistuu sittekin hyvälle

Paljon tahtoisin jättää näkemättä. Paljon. Mutta ehkä kuitenkin kaiken muun - todellisen - voin käsitellä, paitsi oman mielikuvitukseni tuotteet. Pahimmat ja vaikeimmat. Noh, yritän. Eivät ne ehkä ole edes totta... ehkä... ei toivottavasti.

Onhan noita asioita miljoooooooooonia,mut en taida alkaa tilittää...kun ovat osaltaan kuitenkin aikasta henk.koht. ja kaikesta ei voi edes puhua.

Totaalijulmaa.
Koulukaveri ja sen kaverit ovat tehneet itsestään poikakalenterin*justjoo* Kalenterin "vaatetus" on aina jokin tuote, kuten esim. suihkusaippua.*eiei*
Sen kalenterin pitää roikkua toimistossa tämän tietokoneen yläpuolella..Vuodessa on tänä vuonna aivan liian monta kuukautta.*eiei*

[q]sts:
---
JustinSane:
---
sts:

Mutta en olisi halunnut nähdä joannamaria.avi... Se on jo niin surkea esitys että itkettää :(

---


Se loppu!

---


Nauroin kautta itkin siinä vaiheessa ku se jäbä poraa sitä muijaa ja totee onpa tiukkaa lihaa, ennen sitä se oli fistannu, ni on vähä ristiriidas toi tiukkuus sillo :D
[/q]
"Taivastellaan nyt sitten tuota...." ei herrajumala, GG.

Irkkii pastettuja linkkejä....

asioita,tapahtumia mitä et olisi kokaan halunnut todistaa

- 10 ihmistä mun sängyssä sekoilemassa ---> seuraus---> sänky hajosi ja jouduin ostamaan uuden.
mellun synttäribileet 2003

O