päivän :(

Back to häröily O

Huomasin jotain itestäni. Se ei ollut kivaa. :/

Saa nähä oonko tulos kipeeks
Ei nyt, jooko, ei nyt?

Oon entistä väsyneempi, kuin silloin kun tulin kotiin. 4 viikkoa ja oon jo hemmetin lentokoneessa ja vi-tun kaukana täältä.

Paha olokaan ei oo kadonnut mihinkään

Tänään olis kiva vaan käpertyä jonkun syliin ja olla. Ehkä mä sit kotona halailen sitä isoa tyynyä.

[q]Lyylikki, 6.9.2007 13:21:
Hotmail ei toimi. Pitäisi lähettää sivutuloverokortti tilitoimistoon, mutta se on hotamilin lootassa. Menee varmaan se 60 % veroja sitte
[/q]

Mun hottismaili toimii moitteettomasti. Sun konees o vikaa.

:P

[q]hemuz-, 5.12.2006 10:46:
Kokeiles jotai jumppaa. kemppijumppa
[/q]

Kemppi Tjoo no, venyttelyä ja jumppailua oon kokeillut, mutta jää aina lyhyeks ku sattuu niin paljon. Eli sattuu ihan liikaa :/

Unirytmi sanois et pitäs pian mennä yöunille. Alkoi just vapaat, joten joudun varmaan menemään päikkäreille, jos tahdon saada vähä normimman unirytmin takas. Mutku pitäis siivota :/

isovanhemman hautajaiset :(

Mä olin hyvällä tuulella, mutta jotenkin pienet asiat paisuivat vaan suureksi kokonaisuudeksi ja nyt on sitten paha olla.

Ainiin, rakas ystäväni vielä perui yhteisen festariretkemme, ja oon vähä niiku yksin. Ei se nyt niin, äkkiä mä kaverin turkuun saan, mut se, kuinka ystävä ilmoitti asiasta ja se kuinka hän ei pahoitellut asiaa ollenkaan, vaikka kaiken lisäks mä sain sen kiertoteitä selville että kyseinen tyyppi ei ole lähdössä kanssani rokkailemaan. Ties koska ois si mulle viittiny asiasta kertoa.

Muutenkin vähä ruvennu joidenkin tyyppien kuviot ihmetyttään. Kai se on sit sitä "aikuistumista", mun osalta nimittäin. Ystäväni on päivä päivältä enemmän teini, unohtaen että on 24v.

[q]sapeli, 23.8.2007 18:44:
Eiks osa shoppailun ideaa oo ostaa jotain "turhaa"?
[/q]

On.

Se täs masentaakin

Pakko mennä huomenna koklaan uusiks ku ei oo muutakaan tekemistä.

Noni, no nyt se väsy sit on. Ja paha. Silmäluomet painaa tonnin, vaatii keskittymistä pitää ne auki.
Olokin kipeä, ja iha hemmetin heikko.
Kaiken lisäks luvattu surkeeta säätä viikonlopuks! En oo kyl lähös mihkää ulos jos sataa vähäsenkin. Taitaa ankkarokkiki jäädä rokkailematta täl menol. No, säästyypähän rahaa (jos jotai positiivista pitää löytää).

Jotenkin nyt hieman ahistaa ja masentaa ja surettaa kaikki. Ei ärsytä, ku en jaksa ärsyyntyä ku se vie nii paljo energiaa.

Saaks mennä takas kotiin, nukku, lepo, uinu?

yks parhaista kavereistani on taas sen verran pahassa psykoosissa etten tajunnu yhtään lausetta mitä se yritti mulle puhelimessa sanoa.

Sairaalassa masennuksen takia, eikä kotiutumisesta tietoa. Tosin ei ole kotiakaan mihin kotiutua. Eikä ole enää perhettäkään, kun vaimo päätti ottaa masennukseni takia avioeron. Tiedon sain täällä osastolla. Tilit on tyhjät, ei rahaa mihinkään. Tulevaisuudelta ei voi odottaa kuin omia hautajaisia enää. Lapsen huoltajuus menee vaimolle, tapaamisoikeudesta en edes tiedä. Suomeksi tiivistettynä, kaikki joka voi mennä ihmiseltä, on mennyt.

Ja tuohon päälle paniikkikohtaukset jotka estävät ulkonaliikkumisen ilman lääkitystä.

16h vuoro takana.. ja olo sen mukainen... >.<

no nyt sitten testataan miten mies nousee ojasta, yks asia kerrallaan eteenpäin. Oma mielenterveys, asunto ja duuni asiat sitten lapsen huoltajuus asiat.

huonosta vaimosta taisit jo päästä joten yksi harmi todellisuudessa vähemmän.

tsemppiä, kyl ne asiat siitä pikkuhiljaa selvenee. On niitä pahemmastakin ojasta nousseita suomi täynnä.

[q]mayah, 16.8.2007 13:12:
No mut onki sit kiva olla märällä nurtsilla
[/q]

Levitetty alepan muovikassi on jees :D

Muutaman tunnin päästä rupee kai sattumaan. Tai näin mä ainaki pelkään. Lääkäri tuikkas jalkaan kortisonipiikillä, kun ei ollut parantunut viel kunnolla. Mulla on kuulemma tosi pienet noi jalkapöytäluiden välit, ja ne "tulee todennäköisesti aiheuttamaan jatkossakin vaivoja", mut onneks voin ehkäistä sitä ostamalla kaikkiin kenkiin hyvät päkiätuet. Ostan varmaa sellaset kokojalkapohjalliset, ettei noide pienten tukien kaa tarvi enää tapella :D

Lääkäri kielsi tamppaamisen tänä viikonloppuna

Rupes ahistaan ihan hemmetisti.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O