päivän :(
vapaapäivänä töihin ja mä kun olin jo niin pirun valmistautunu rentoutumiseen.. helevattu!
tuli just todettua viikonlopun kuvia kattoes et perkele tässähän pitää ruveta ajaa turpaasa kohta höylällä ku ei tol hiustenleikkuukoneel enää tuu tarpeeks "siistii" jälkee
hohhoijakkaa et iskee taas tyhjä/mitäänsanomaton olo. jussi pitää yrittää olla selvinpäin ku ei tämmöstä persettä kauaa jaksa.
Houkuttaa vaa hakata kättä seinää et tuntis ees jotain vaikka se mitään auttaiskaa.
Vitun viina ja jälkioireet.
Vittu että HÄVETTÄÄ!
vitun rokulipäivä. vittu että hävettää.
ne poskiontelot sit täytty taas rää'ästä. tykkään tästä päänsisäisestä lämmöstä ja sykkivästä "päänsärystä"
Mun viimosen 8vuotta käyttämäni densovillapipo katos tänä aamuna! SAATANA!
huomattiin aamulla että autosta oli yöllä keikattu soitin ja kaikki mun hyvät (aidot) cd-levyt.. soittimella ei niin väliä mut musat harmittaa..
..ja toinen pikkuliskoista kuoli suolistotulehdukseen antibiooteista huolimatta..
kuume+krapula
puuhku ku taas yksin ajatustesa kanssa. saas nähä onko huominenki aamu ekan tunnin verran pelkkää toivottomuuden tunnetta.
haikee olo *täh*
Joku jukka otti mun irkkinikin ja totes kysyessäni että onkohan millon viahtamassa että kyl mä saan käyttää tätä jos haluun =P
rahat loppu, ja mutsi lähös koht kuukaudeks landelle, eli pitäs nopee pyytää lainaa :.E palkka tulee vast viikonpääst
Tentti klo. 14-> ja vituiks menee.
[q]Energizer, 21.7.2005 22:51:
Ainakin 5 tietokoneeseen liittyvää johtoa pitää hommata, koska kaniini on jyrsiny ne paskaksi*eiei**igor* hittolainen... ei toimi netti eikä printteri ja näyttökin paskana*grr*Puoli vuotta vanha kone...
[/q]
Jos toi olis mun kani, ja se olis laiska + ruma nahkakasa, niin tekisiin siitä lapaset ittelleni <3
[q]Verottaja, 21.7.2005 21:35:
Aina silloin tällöin tulee tämmönen fiilis...
http://img311.imageshack.us/img311/2185/c14329405kh.gif
[/q]
Hahaha :D toi on just tollast forum-postailu menoo "ei saatana mitä noi meni pistää tohon saatana ei ei ei voi hyväksyy byäää tuu *ittu irl aukoo päätä prkl!"
Mun oikeen käden kyynärpääs on ny jotai häikkää, joku hermo säteilee kipua aina välillä sillai aaltoilevasti, ja reaktiona mä en pysty liikuttaan sen käden sormia, ja joudun nostaa käden ylös.
Au? :'(
Toi ukkonen. Tai pikemminki se, et mä pelkään sitä. Ja mä oon yksin kotona.
Ja toi sää rupee pikkuhiljaa aiheuttaa pahaa pääkipua.
Mut jos menis vaiks pian ohi, niiku ilmatieteenlaitos lupas..
[q]Indiboi, 23.12.2006 16:29:
Noh, mä en ole pitkään, pitkään aikaan lukenut mitään noin hienosti kirjoitettua tekstiä kuin tuo kyseinen juttu. Siitä oliko sen jutun paikka juuri tässä kyseisessä numerossa voidaan kiistellä, mutta olin suorastaan yllättynyt että tuon tasoista tekstiä NYT:istä löytää. Juttu oli harras, tunteisiin menevä, silti hienotunteinen (toki siinä aika tarkkaankin kuvailtiin sitä miten kaikki kuolemat eivät ole mitään kauniita lähtöjä, mutta toisaalta en kokenut niitä mässäilyiksi) ja sisälsi ennen kaikkea aivan hemmetin hienoa sanan käyttöä.
[/q]
Noh, mun mielestä olisivat voineet ajoittaa juttunsa hieman toisin...
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.