päivän :(

Back to häröily O

[q]UnityF:
*hali**lohduttel* kyllä ne aikanaa lopettaa... Kyllä pitäis tajuu et tiettyy pisteeseen se raja on vedettävä.. sanot niille nätisti hei toi ei tunnu enää kivalle.. jos ne jatkaa niin mennään vetää yhessä niitä pataan
[/q]
Joo, mä sanon: \”Lopettakaa, tai Maria vetää teitä kaikkia käkättimeen!\”*nauru*

Kaverien mukamas ”kaverillinen” v*ttuilu... Kyllähän kaveriporukassa aina välillä kiusoitellaan, mutta alkaa pikkuhiljaa keittää kunnolla. Saa nähdä, miiloin räjähdän heille kunnolla, ja sitten itse vetävät siitä herneen nenään.*dissaa*

[q]Amma, 18.9.2005 14:23:
Suomen oma MTV.
[/q]

Hävettää olla laiska, pesen pyykit sitten vasta ku vaatteet loppuu kesken!
Nytki pesutuvan kuivaushuone täynnä mun vaatteit, pitää herää aikasin ja ottaa ne pois ennenku naapurit menee sinne

Isi
Tai oikeestaan sen "kunto". :/

Rakkaan Korkki-koiran maanpäällinen aika päättyi tänään*nyyh**sydän**nyyh*

Oon ihan *uuh*.

Ikävä vaikka ketä, tän elämän jättäneitä, tässä elämässä vielä olevia.. Monia ihmisiä

Mikään ei oikeen onnistu

Tekis mieli vaa itkeä, mutta tiedän että se ei poistaisi tätä pahaa oloa..

nää alottelut on taas nahk, ghetto räbää

Isäntä kantoi mäyräkoiraa kädessään, kellahti katupätkän ainoaan sulamattomaan hangentapaiseen ja jatkoi lopulta matkaansa. Narun päässä takkuinen noutaja rahjusti niin kaukana umpihumalaisesta omistajastaan kuin kaulaketju suinkin salli.

Mikään ei ole niin surullinen näky kuin surullinen suuri koira.

Täälläpäin koetaan samanlaista elämän ihanuuta kuin KeijoK oli kuivaillut , pää tukossa , nielu turvonnut , näkö sumeana , päänsärky , rintakipu ja yskä tuntuu tappavan hetkellä millä hyvänsä. Eka viikot raadan koulussa 8 tuntia ja töissä sen jälkeen 4 tuntia. Viikonloppuna minut palkitaan tällä. *nuha**nyyh* Tähän kaikkeen lisäksi viellä minulla on kauhea ikävä rakastani joka on kaukana espanjan lämmössä.*uuh*

Täälläpäin koetaan samanlaista elämän ihanuuta kuin KeijoK oli kuivaillut , pää tukossa , nielu turvonnut , näkö sumeana , päänsärky , rintakipu ja yskä tuntuu tappavan hetkellä millä hyvänsä. Eka viikot raadan koulussa 8 tuntia ja töissä sen jälkeen 4 tuntia. Viikonloppuna minut palkitaan tällä. *nuha**nyyh* Tähän kaikkeen lisäksi viellä minulla on kauhea ikävä rakastani joka on kaukana espanjan lämmössä.*uuh*

Tsemppiä ja pikaista paranemista sinne suuntaan! =)
En olisi kyllä viikko sitten odottanut, että ollaan vielä joskus elävien/täysijärkisten kirjoissa mutta nyt alkaa olla täällä suunnassa suht ok ja normaali olo. Vielä kun pari päivää viitsi ottaa rauhassa niin eiköhän tämä tästä. =)
Mutta sen sanon, että ÄLÄ koita millään buranalla/resilarilla saada itseäsi kuntoon. Ihan yhtä tyhjän kanssa. Kunnon antibiootit + hyvä yskänlääke lekurilta niin sillä lähtee. =)

en saanu lykkyy koska mult puuttu jotai random papereit huomen uus yritys

AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHH *toktok* *eikä*

ei sit millää jaksais lähtee duunii huoh

kurkku kipee*sars*

Jokseenkin.. vituttaa.

No tulipas sitä mukavasti alas, takas maan pinnalle, tai oikeestaan taisin tipahtaa johkin kuoppaan.
Jippii.

Lomarahat maksetaan vasta 15.7., eli tulee ihan vitun kiva loma ku ei saa sitä ylimäärästä +1000 euroa. Kahtena edellisenä vuonna onnistunu poikkeus, että toukokuussa lomansa pitävät saavat rahatkin silloin.. mutta eipä nyt.
Ei ois 2 vkoa ennen lomaa kiinnostanu alkaa laskee lomabudjettii ihan vitun uusiks.
Kaiken lisäks tuli eilen laitettuu maksuun just ylimääräsiä summia (eli ei minimirajaa, vaan way more), jos ois tän tiennyt ni oisin ehkä laittanut säästöön.

Muistan hyvin sen, ku tavattiin ekaa kertaa..oot mukava tyyppi

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O