päivän :(

Back to häröily O

*kipuil*

Puolet ihmisistä koulutuksessa, puolet "kipeenä" ja muutenkin jotenki homma tökkii.

Vedän tän maanantain piikkiin. Paras olis parantua loppuviikkoa kohden.

Hmm.

Karmaisevat kylmänväristykset yhdestä ihmisestä. Meni vähä ajatukset sekasin. Tuli paha mieli.

Oisin niin hirveesti halunnut tuhlata rahaa ja ostaa vaikka mitä mutta löysin vaan yhden paidan pitää huomenna mennä koklaan uudelleen

[q]Ober, 24.5.2005 23:20:
Vituvvittu ollu pinna kireel melkee koko viikon menee hermot itteeni.
Ja asiallehhan ei tietenkään voi tehä mitään
[/q]
sen siitä saa kun ei pääse kunnolla aamu kuselle

Pää kipee eikä kukaan hiero mun niskoja tai hartioita :(

kai sitä pitäs si alkaa käymää iha hierojalla kerran kuussa. Tai pari kertaa kuussa.

Systeri lähti just, ja aamul se lähtee kohti Australiaa.. Tuli vähän tippa linssiin, vähän enemmänkin.

Nii ja sit viel kaiken lisäks noi laskut täs mun pöydäl. voi ärsyke.

[q]Annakins, 13.10.2006 15:49:
Todellakin kaipaisin niska-, selkä- ja hartiahierontaa.
[/q]

Oi kyllä kiitos, minulle ja. Yes please.
...
Vituttaa ja masentaa ja ahdistaa ja surettaa kaikki, vaikka tätä päivä on menny vasta reilu tunti. Aika masentavaa.

Mun olkapää. Tai olkapäät. Tai jotku lihakset sillä alueella. Au.
Ja niska.

luulin että tilillä olisi ollut paljon paljon enemmän rahaa. nyt olen ihan köyhänä ja olisin halunnut juhlia vappuna.*uuh**uuh*

edit. taitaa jäädä choonit ja kuohuviini väliin.

6 tuntia unta 3vrk sisään. jep.. tässä vaiheessa lääkäriltä sain TAAS melatoniini purnukan ja kysyi että tarviiko saikkua, onko mahdollista lopettaa työnteko kokonaan, onko makuuhuoneessa tarpeeksi hyvä tuuletus + nää kaikki samat saarnat mitä kuuntelen ny kymmenennen kerran varmaan. 3 viikkoa ei kuulemma oo kauheen paha aika kärsiä unettomuudesta että jos se ei mene viikossa ohi niin voi mennä hakemaan oikeita lääkkeitä.

kun on se 8 tuntia yhtäjaksoista unta sit niin liikaa vaadittu.

Selkäkipu ei hellitä. Jos tää o huomen viel yhtä paha eikä mee naksautuksilla ohi (voi kun ois ihanaa jos joku oliskin tääl painaas mun selkää et se naksahtais, ettei tarvis jalkoi heitellä puolelta toiselle), pitää varmaa si mennä maanantaina heti aamusta lääkärin.
Vittu et voi vituttaa. Oon nii vihanen, et tekis mieli itkee.
Mä haluisin jo parantua, iha oikeesti.

Tullu vähän palkkaa.

Ei oo varaa maksaa vuokraa, aika hurraa-olo. Onneks noi tyypit siel kuitenkaa ei oo nii justiinsa-ihmisiä, tarkoittaen että kunhan maksaa vuokransa niin ne on tyytyväisiä. Taidan silti soitella sinne ysiltä kun toimisto aukeaa, että tulee myöhemmin maksu.

[size=5]Edit. eli vitun juhannus.[/size]

[q]mayah, 5.11.2007 13:15:
Oon ihan jumissa Takareidet, etureidet, ulkoreidet, sisäreidet, reidet, reidet :D SATTUU!!!

Mut jee, siel on ilmeisesti lihas.
[/q]

hienoa, löysit tästä asiasta jotain positiivista! Positiivinen ajattelu vie pitkälle :D

Mut joo, vähä sama vika. Kävely näyttää aika vammaselta. Duunikaveri kysyi et mitä sitä oikeen ollaa reenattu :D

Tajusin, et eipä oikee missään oo ny tullu noita reisiä tosiaan treenattua. Sillee kunnol.

inhoon kloonaamista

on vaan niin vetämätön paskanlaiska olo. Pitäis nyt jaksaa lähtee menee muttei miln jaksais.
Selkeesti mulla alko jo kaamosväsy

Oisin ihan hyvin voinu mennä tänään salille.

Kaiken lisäks ilta yksin kotona eikä mitään tekemistä. Telkustakaan ei tuu muutaku äijät ysiltä. Se on mun illan kohokohta. Hurjaa.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O