päivän :(
[q]mayah, 10.1.2008 14:41:
[/q]
[size=4]Mut hei, sun ystävät on tääl![/size]
[q]Freja, 30.11.2006 10:11:
Ois vähän väsy. Niskakin ku joku helvetin viulunkieli. Kaiken lisäks äipältä tuli just viesti et "jes! työt loppuu NYT! MAHTAVAA!" joojoo, oon mä ilonen sen eläkkeelle pääsystä, mut sit ku miettii että ittellä vielä 40 vuotta jäljellä, ellen sitä ennen sitten rampaudu, ni pisti vähä masentaan
[/q]
Todennäkösesti 50 vuotta ku eläkeikä vaan nousee.
[q]mayah, 1.12.2006 08:01:
Sattuu sattuu sattuu :( Vihaan flunssaa. Ja eniten vihaan heräämistä kun on flunssa, kun kurkku ja nenä on täysin tukkeessa, joka paikkaan särkee ja puhuminen onnistuu ensimmäisen kerran kevyen yksinpuhelun ja harjoittelun jälkeen :( VIHAAN.
[/q]
Noku joskus on sellanen olo, etten elä itseäni varten.
[q]Steven Hoaks, 8.12.2006 11:28:
Rupes yhtäkkiä paleltaa hirveesti ja samalla hirvee hiki puskee jos tekee vähänkin jotain. Maha ihan sekasin. Päässäkin heittää jos tekee jotain vähänkin nopeemmin liikkeitä
Mikä ihme tää voi olla? töistäkin joutu lähtee kotiin kun ei tosta työnteosta tullut juuri yhtään mitään. Nyt purkillinen lääkehiiltä, ibuxin, vettä ja peiton alle. Hitto en todellakaan ole kaatumassa nyt kipeeks
[/q]
Tota, kai sä tajuut et se ibuxin ei auta mitään jos samalla vedät lääkehiiltä?
Nukuin tosi oudosti. sain kyllä unta, mutta heräsin minuutin parin välein ja jatkoin unta. alkuillasta vaan pyöriskelin sängyssä. Nyt sitten kauhee jumi päällä duunissa. Loppuis jo päivä*hmph* hemmetti, kun pitää olla sopinut viellä muuta duunin jälkeen.(tai siis lähinnä ärsyttää, että unettomuuden takia kaverin tapaaminen vaikuttaa ajatuksena inhottavalta)
Nukuin tosi oudosti. sain kyllä unta, mutta heräsin minuutin parin välein ja jatkoin unta. alkuillasta vaan pyöriskelin sängyssä.
Sama täällä, uni tuli nopeesti, mutta loppu sitten samantien ja koko yö meni pienissä pätkissä unta.. Sen verran tais stressata se, että heräänkö kelloon vai en, etten sitten nukkunu juuri ollenkaan.. Täytyy hankkia oikee herätyskello ,johon uskaltais ehkä luottaakkin
Mulle tulee nuhatautia ehkä max kerran vuodessa ja silloinkin kestää sen kaks päivää, mutta tietysti se tauti sitten osuu sille päivälle vuodesta kun alkaa koulu jota olen odottanu jo kesästä asti.
Noh, onneks nää ensimmäiset päivät näytti olevan suht letkeellä aikataululla eikä pitäis olla mitään kriittistä tietoa vielä tulossa. Mut oli kyllä melko hirveä olo istua ja sit vielä kotimatka päälle.
Perkeleen atooppinen iho. Heti ku lopettaa antibioottirasvan käytön ni vanhat oireet pulpahtavat pintaan. En jaksaaaa
Toimistolla kaikki ikkunat auki, ja Reija jäätyy :(
"Rakastan mun kaularankaa" osa 7243
Onneks tänään on combat; ehkä pääsen huomennakin vielä liikkeelle (oksentamatta), aamulla oli jo vähän vaikeuksia sen liikkumisen kanssa taas.
Herätä sunnuntaihesarin tuloon 25 min ennen ku herätyskello herättäis paljon pehmeemmin.
Allergialääkkeet aiheuttaa painajaisia. Montakoha yötä täs joutuu viel kärsiin ennenku löytyy vastauksia?
Pääsärky :(
Iski joku ihan ihme läheisyydenkaipuu. :/
Avioero papereita saan kuulemma odottaa postissa.
Täs koneel explorer vaa katoilee ruudusta :( en ees tee mitään erikoista, ni se vaa päättää sulkee kaikki ikkunat. En tajuu. Pelkään et koko kone hajoaa.
Tää on niitä hetkiä, kun on ikävä nörttiä exää. :/
Kipeily isonee. Au.
Oon tosi väsyneen olone, vaikken oo ees väsy. Ihan uupunut vain. Yritän silti sinnitellä töissä. Katotaan huomen si taas uusiks et mikä vointi.
Kurkku täynnä limaa ja kivistää, jee.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.