päivän :(

Back to häröily O

sattuu ahdistaa :( ja nyt on vielä rakotkin kantapäissä.

Vituttaa. About lähes kaikki tässä galaksissa.

Hohhoijaa...

Jos en pidättele, niin tämä palsta on sitten varattu seuraavaksi 12 kuukaudeksi minulle ja taloyhtiömme putkiremontille. Evakko ja oman asunnon turmelus eivät ole vielä lähelläkään, mutta tämä meininki alkaa kypsyttää jo nyt, kun joka iltapäivä joutuu lorottamaan yli tunnin vettä kaikista hanoista ennen kuin uskaltaa mennä suihkuun, saati että viitsisi kahvia keittää muusta kuin pullovedestä. Ääähh... Mä avaan siiderin!

(Mikäs se ensi viikon lottopotti olikaan?)

</3

atomic cafe, tv2 :(

Eilen pokerissa muutamaan tuntiin 140e takkiin ja tänään iski flunssan päälle, kun pitäis alkaa lueskella tenttiin, voi perkele. Nenäkin vuotaa kuin niegaran putous, vituttaa.

Kipeä. Jo toista viikkoa. Ehdin oleen taas pe, ma ja ti töissä ja PAM!!! Joku fakin jälkitauti.

rupeaa sanoinkuvaamattomasti vituttamaan se, että työvuoroistani yritetään kaikilla mahdollisilla tavoilla tehdä maksimaalisen vittumaisia. pomot tietävät minun auttavan vaistoin tahtoani heidät kusesta, oli homma sitten mikä tahansa

nyt taas kerran puhelimen soidessa ja tyrättyjen työvuorolistojen paikkaamisesta katkesi kamelin selkä. saas nähdä miten nyrpeitä duunikaverit ovat huomenna töissä, mutta paska tsägä. joku päivä ei vaan pysty joustamaan omasta siviilielämästä

R.E.M. on hajonnut

Työkkäri lämmäs 2 kk karenssin

Etkö ottanut työpaikkaa vastaan vai irtisanoitko ittes vai mitä ?

"ystävät"

[q]jokke32, 1.10.2009 13:15:
Vähän kipee. :( ei siin muuten mitää, mut huomen pitäis olla bilekunnos...
[/q]
kyl se siitä huomiseks paranee

Pari viikkoa ollu uus auto, ja tänä aamuna meidän taloyhtiön paskatolppapistoke hajotti mun lohkolämmittimen. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Perkele että just nyt kaipasinkin tällästä.

huomenna töihin taas loman jälkeen just ku on kerinny tottua tähän ihanaan joutenoloon *dissaa**grr* :(

[q]Viivi, 29.8.2006 12:13:
Ihmiset

Vanhassa vara parempi; ei kannata luottaa kehenkään eikä välittää kenestäkään. Siinä käy vain huonosti.
[/q]
just huomasin ite ihan saman asian... luulet tuntevasi jonkun ystävän ja luulet että tunnet hänet ja että hän välittää susta ja että häneen voi luottaa. Kunnes sitte alkaa lentää paskaa naamalle oikein kunnolla. Kiitti vitusti

Turhauttaa

[q]Tapsa, 14.1.2006 22:05:
koitin triplaa!!!
[/q]

eikä onnistunu

edit: *känni*

täällä kans tuntuu ett ois tulossa *nuha**uuh*

Pari viikkoa ollu uus auto, ja tänä aamuna meidän taloyhtiön paskatolppapistoke hajotti mun lohkolämmittimen. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Perkele että just nyt kaipasinkin tällästä.

Ja itekkö tääki pitää maksaa, voi vittu sentään...

Kylläpä taas vituttaa. Vielä kun tietäisi et mikä.

O