päivän :(
rahat lähes loppu, tilipäivä kahen viikon päässä, bileet huomenna jää sen takia väliin, muutenkin vituttaa ja ahdistaa IHAN KAIKKI.
kuinka vitun perseestä tän elämän täytyy olla että se on riittävän perseestä ?
hirvee flunssa, joka paikkaa särkee, etenki selkää ja kahen peiton allakin paleltaa Ja ei puhettakaan että vois syyä mitään, kurkku niin kipee *eikä* Eipä oo yli kolmeen vuoteen ollutkaan kuumetta, en muistanukaan miten perseestä se on.
[q]PieceOfMind, 2.4.2007 19:29:
Kurvin sporapysäkki, ruuhka-aika, pysäkki täynnä ihmisiä.
Alkoholistimies kaatuu suorilta jaloiltaan taaksepäin, kolauttaa päänsä katokseen ja jää makaamaan.
Ihmiset ottaa askelia poispäin, katselee muualle.
Aasialaistyttö tarkistaa, miten kävi. Kukaan muu ei tee mitään.
Tällaiset hetket saa mut palavasti haluamaan pois täältä.
[/q] Joo, olen ite vastaaviin tilanteisiin törmännyt joskus, ja en voi millään käsittää tuollaista toimintaa. Mut tähän on tultu.
[q]J-Gear, 29.8.2006 17:47:
Ajokortti menee hyllylle viikon päästä. Sain sentään viikon lykkäystä rangaistuksen toimeenpanolle.
[/q]
been there, done that oli kiva olla kaks viikkoa "kesälomalla" keskellä talvea, kun ei voinu duunissakaan olla ilman korttia
nykyään se taitaa olla se kuukaus minimissään poies. Saaks kysyy et miten sen menetit ? (ei oo pakko vastata *hymy*)
[q]Jago, 2.4.2007 19:38:
joskus oon nähnyt että laitapuolenkulkija on kaatunut raivotessaan pahastikkin ja jatkanut sitten raivoomistaan kun on toipunut.
ei ihmiset halua mennä auttamaan jos epäilevät saavansa turpaan siltä ketä yrittää auttaa
[/q]
joo, kyllä mä ton ymmärrän. Mutta tässä kai ei ollu tosta kysymys ?
[q]Samu*, 18.6.2007 09:38:
---
Hyzenthlay, 18.6.2007 08:50:
viddu et näyttää juhannuksen sää kehnolta. No vois se kai vieläkin huonompi olla, pitäs kai olla vaan tyytyväinen.
8h työpäivä ja oon kun nukkuneen rukous...
---
Juh, ei oikein tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun noita ennustuksia katselee. Kuitenkin 3-4pv tuollainen sateinen ja kolea sääennustus eteenpäin harvoin muuttuu paikan päällä ihan päinvastaiseksi, eli viittä vaille helteiseksi auringonpaisteeksi..
Syö vaan niin julmetusti miestä se, että sen ainoa kerran kun jussiin panostaa todella huolella niin taloudellisesti kuin muutenkin, tulee säiden puolesta paskin juhannus miesmuistiin
[/q]
nooh, vielä ei kannata huolestua, noi Ilmatieteen laitoksen netissä olevat ennusteet yleensä muuttuu lähes päivittäin, joten kyllä sen sään näkee sitte todellisuudessa vasta päivää kahta ennen tai viimeistään perjantaina ;)
[q]mayah, 31.10.2007 11:21:
Polvi *toktok*
[/q]
No todellakin POLVI *toktok**grr**senkin**toktok*
[q]_-JackaL-_, 30.8.2007 04:18:
---
mikke, 29.8.2007 20:12:
--klipz--
---
--klipz--
[/q]
No, selkäkipu sentään hävis, ja tilipäiväkin on huomenna, tosin en tiiä paljonko toi autoremontti syö rahaa... Yks syy sentään vähemmän mutristella :)
[q]zenny, 26.11.2005 13:20:
Se et oon aika varmast allerginen kissoille... ja meil sattuu olee yks ihana kissa.. pitää mennä käymää maanantain lääkäris viel varmistaas asia.. mut eiks o aika selvä et oon allerginen ku silittelin meijän kissaa ni alko aivastuttaa ja nenä vuotaa ihan mielettömästi..
[/q]
[q]Jusna666, 19.2.2006 16:43:
mä tuun ihan just
[/q]
[q]Fresia, 29.3.2006 20:51:
Toi tyttö on jo entinen kaveri, mut ollaan koetettu tässä talvella jotenkin korjata välejä. No eipä tarvi enää ottaa stressiä siitäkään
[/q]
niinpä :) joo kyllä se on IMO niin että ken tollasia suustaan päästelee (ajattelemattomuuttaan tahi muuten) ni ei ole kyllä ystävyyden arvoinen
no, onneks on olemassa oikeitakin ystäviä
[q]sale, 20.5.2006 20:26:
Tää helvetin vesisade:(
[/q]
mua ei oo mikään asia pitkään aikaan tehny näin onnelliseksi
[q][TranceCore], 3.1.2007 15:33:
ja tää video kävi oksettaa varoitus: sisältää k18 raakuutta ja saattaa pilata päiväsi jos olet eläinrakas[/q]
voi vittu en kyllä voi sanoin kuvata sitä vihaa mitä tunnen ihmisiä kohtaan jotka toimii noin. Tuli kyllä niin paha olo että alko melkein itkettämään. Toivon noille ihmisille tuskallisinta ja hitainta mahdollista kuolemaa. Siis jos noita eläimiä pitää tappaa ni eikö edes sitä tappamista vois tehä tuskattomasti? Tollasissa oloissa eläville eläimille se on kuitenkin helpotus. Oli kyllä toi ehdottomasti päivän :(
Muutenkaan ei kyllä oo ollu viime päivinä mitkään loistofiilikset. Kaikki pitäis olla ihan kunnossa mut silti joku nakertaa
[q]KooKie, 16.8.2007 12:08:
---
mikke, 16.8.2007 12:07:
---
KooKie, 16.8.2007 12:04:
voipaisuudesta.
---
*täh*
---
Kaikkivoipaisuus olisi ollut väärä sana, mut ylipäänsä uskottavuus, oikeellisuus, pysyvyys, mulle sopivuus jne. Paremman termin puutteessa.
[/q]
*piis**hymy*
Tuttu tunne kyllä...
Vittu mä en tajua. Mun työpaikka on ku lastentarha, vaikka kaikki on aikuisia ihmisiä. Nillitetään joka vitun asiasta ja puhutaan selän takana paskaa ja kukaan ei tee mitään ylimäärästä *sydän*
Toivottavasti pääsis äkkiä helvettihin täältä.
[q]JasoX, 25.3.2009 20:31:
Jeoi, kyllä on ihanaa kun kaikki nuoret ja muut köyhät potkitaan kesäksi pois =( Sitten syksyllä palkataan lisää porukkaa, kesä vedetään varmaan kesätyön tekijöillä (halvempi firmalle) PRKl
[/q]
Hah, meil oli just toisinpäin. Säästösyistä ei palkata tänä kesänä yhtään kesätyöntekijää vaan koitetaan mennä vakiokalustolla vaikka puolet on parhaimmillaan yhtäaikaa lomalla :D Kuulostaa aika kiireiselle kesälle :D
[q]Zenni, 9.6.2007 11:16:
Phil Collinsia ilmoilla
[/q]
*toktok* *eikä*
[q]sapeli, 20.11.2008 09:26:
---
Rubicon, 19.11.2008 22:24:
Tuli äkäiltyä työntekijälle vähän turhan reippaalla kädellä,
toinen on kuitenkin yrittänyt parhaansa hirveessä kiireessä.
Oon ämmä*igor*
---
Siitä ehkä kannattaa työntekijälle mainita jotain? Laittaa vaikka sähköpostia jos ei muuten?
[/q]
Ilman muuta pitäisi. Ainakin jos haluaa toimia suoraselkäisesti ja oikein sitä toista kohtaan. Ja jos ei halua että se toinen alkaa pitää sua ihan idioottina.
vituttaa allergia ja vitun katu- ja siitepöly ja se että ei voi perkele sataa että ees vähän olo helpottuis *grr**dissaa**grr*
vituttaa ihmissuhteet, miks ne pitää aina olla niin vaikeita
vituttaa työt, tekis mieli vaihtaa työpaikkaa jos vaan löytäis jostain paremman
VITUTTAAA!!!!!!!!
stressaa ja ahdistaa voi jumalauta sentään. Töissä yt-neuvottelut käynnissä ja kaiken päälle viel mun vuokraisäntä päätti laittaa tän kämpän TAAS myyntiin (vaikka tähän muuttaessani nimenomaan lupasi että ottaa kämpän pois myynnistä eikä myy niin kauan ku mä asun tässä). Joku saatanan kiinteistönvälitysämmä tulee ens viikolla kuvailemaan tänne ja sitte alkaa taas porukkaa ramppaamaan tääl... voi huoh. Olishan tästä kämpästä voinu tehdä vaikka ostotarjouksen jos ei tää vitun paskalama olis ahdistamassa koko ajan.