päivän :(

Back to häröily O

Meidän tönöyhtiöön tehdään se "linjastoremontti" sitten raskaimman kautta.

Onnea ja pitkää pinnaa!!! Sitä sitten tarvitaan! Näin sitä hommaa tehneen näkökulmasta voi sanoa, että ei mikään ole enää entisellään sen jälkeen. Vaikka kuinka sitten koitat suojata ja tehdä kaikki muuta kevätjuhlaliikkeet se pöly tunkeutuu sitten JOKA paikkaan. Se on kyllä sellainen offensiivi, että ei mitään rajaa...

en sitte saanukka ylennystä.

---
Meidän tönöyhtiöön tehdään se "linjastoremontti" sitten raskaimman kautta.

---

Onnea ja pitkää pinnaa!!! Sitä sitten tarvitaan! Näin sitä hommaa tehneen näkökulmasta voi sanoa, että ei mikään ole enää entisellään sen jälkeen. Vaikka kuinka sitten koitat suojata ja tehdä kaikki muuta kevätjuhlaliikkeet se pöly tunkeutuu sitten JOKA paikkaan. Se on kyllä sellainen offensiivi, että ei mitään rajaa...

No juu, tämänhän minä halusin kuullakin... Kiitos kuitenkin henkisestä tuesta. Sen verran on kokemusta betonipölystä, että kun edelliseen asuntoon vaihdettiin ikkunat puitteineen, se tehtiin tietenkin niin tuulisena päivänä kuin mahdollista. Se mokoma pöly narskui ihan oikeasti viikon hampaissa eikä lähtenyt parhaista pussilakanoista ikinä, vaikka ne oli kääritty sataan kertaan muovin sisään.

Olis taas Monday Bar 17.9...Ja essintymässä olis Yoji. No, eipä tartte mennä...nou money.

En oo olemassa

No, sillä lailla. Onko Markus mennyt vetäsemään pari absinttia liikaa? =D

se olo tulee taas...

Kuumetta saatana. Ja tää ei tuntus lähtevän älyttömilläkään määrillä cowbelliä.

Kuumetta saatana. Ja tää ei tuntus lähtevän älyttömilläkään määrillä cowbelliä.

Koitas jos vaikka jollain jumalattoman tujulla i.p.a:lla taikka hullun tuhdilla stoutilla

En oo olemassa

"Niin ne suunnitelmat muuttuu."
Eiliselle kaavailtu remppa-ahkerointi jäi kakkoseksi niin järkyttävälle vatsakivulle, ettei ihan äsken oo ollu. Sain lääkkeeksi lämpötyynyä, monenlaista yrttiteetä ja akupainantaa ja reilu neljä tuntia myöhemmin pystyin suorittamaan sängyn pohjalta jo muunkinlaista liikehdintää kuin tuskissani vääntelehtimistä. Mutta yhtään mitään en taas saanut aikaiseksi
Tänään uusi yritys. Ja huomenna. Ja ylihuomenna. Koska aina ei voi hävitä.

Taitaa olla kuumetta ihan kiitettävästi. Huominen suokki jää väliin ja viikonloppu menee lepäillessä.

koko ajan nälkä, ja sit syö, vaik on paha olo siitä ku syö tai on nälkä. yök yök. lisäks olen kastunut jo pari kertaa tänään vesisateessa ja pari ois tossa vielä edessä :(

kova ikävä lapsia

Olen kuulemma väkivaltainen lapsiani kohtaan ex-vaimon mukaan. On se hienoa, kun toinen mustamaalaa urakalla ja viranomaiset ovat hänen puolellaan.

jee, tuli vuokraemännältä lappu et vuokra nousee 30e. mahtavaa!

eilinen suru-uutinen :/ tänään myös lehdissä noteerattu ->

http://www.iltasanomat.fi/viihde/huippu-dj-syoksyi-katolta-kuolemaan/art-1288414020939.html

R.I.P Dj Mehdi

Ruotsin yo kuuntelut meni vähän penkin alle

Mun dvd-soitin laukesi kokonaan eikä ole varaa ostaa uutta. Ja eihän hyllyssä olekaan kuin helvetinmoinen nippu katsottavaa. Mutta onneks cd-soitin ja vahvistin toimii, joten voi lukea

En taida saadakkaan vakituista paikkaa firmasta.. :(

Ahdistaa. En saa vieläkään nähdä lapsiani eikä tapaamisista kyetty sopimaan. Heti kun toiselle sanoo yhden sanan vastaan niin se on siinä ja oikeuteen kaikki. Vituttaa kun itse yrität sopia asioista ja saat paskat niskaasi joka suunnasta.

O