päivän :(
tää on itteasiassa ollu jo viikon :( mut... se että ihmisestä jonka olet luullut olevan sun hyvä ystävä, paljastuu sellainen pimeä puoli jota ei tienny olevankaan ja jota ei olis halunnu ikinä nähdä
[q]Holle, 30.4.2008 21:50:
Isä kuoli iltapäivällä.
Godspeed...
[/q]
Tää ei tälleen virtuaalisesti tietenkään tunnu miltään mut mä olen oikeasti pahoillani sun puolesta... Voimia ja jaksamista *halaus*
vitun ihmiset, joita olet luullut ystäviksesi. On kyllä tasan perkele viimenen kerta ku lainaan rahaa yhtään kellekään tai ylipäätänsä luotan yhtään kehenkään.
[q]Wolverine, 17.5.2009 09:03:
---
aada, 17.5.2009 06:31:
Miksi sitä antaa ihmisten kohdella itseään huonosti? :(
---
Teen villin arvauksen ja oletan että kyseessä on joku mies joka kohtelee huonosti. Voi johtua esim tästä:
"no mieheen tappaa kiinnostuksen ainakin seuraavat:
- lässytys, tyyliä "sä oot niin ihana" useamman kerran hoettuna, vauvaäänellä puhuminen
- omistushalu, se ettei anna mennä vapaasti, seuraa perässä, takertuminen ja liika fyysinen läheisyys julkisilla paikoilla tyyliin "tämä on mun"
- epävarmuus ja huono itsetunto, en jaksa vakuuttaa toiselle että se on ihan ok koko ajan
- liika tunteellisuus, etenkin jos se ilmenee liian varhain
- liika empaattisuus, se että välittää tyyliin kaikista afrikan lapsista ja liikuttuu esim. eläinten kuolemasta
- liiallinen ja turha yhteydenpito mallia "mä ajattelen sua", mitä tähän pitäisi sanoa ja miksi mua kiinnostaa tietää, jos ajattelet niin ajattele, äläkä kerro siitä mulle"
jos joku naistenhakkaajarenttu kiinnostaa niin ei mikään ihme että se kohtelee sua sit huonosti ja sä annat sen tehdä niin :P
[/q]
tuli muuten ihan sama juttu itelle mieleen :D
ihan vitun hirveet reumaoireet aamulla
[q]NaSu*, 22.6.2009 22:50:
---
ezzy, 22.6.2009 16:12:
---
NaSu*, 19.6.2009 04:28:
---
NaSu*, 10.6.2009 06:21:
ei taasKaan uNeLmakotia...
---
Mikä sun näppistä tai lähinnä shift-nappia vaivaa ku tulee välillä isolla kirjaimia?
---
Se O VaRmaa RiKKi ;)))) *piis**piis*
[/q]
:D
vittu kun vituttaa taas *grr**grr**dissaa**dissaa*
leivänpaahdin hajos *kivatsulle**nyyh*
järkyttävä vitutus ja raivo, eniten vituttaa kun en ees tiedä mistä se johtuu. mikään ei huvita, en halua nähdä ketään enkä tehdä mitään. VITTU!
[q]KooKie, 16.8.2007 12:04:
voipaisuudesta.
[/q]
*täh*
[q]jeesboks, 26.11.2005 19:05:
Kyljet hiton kipeet, mut tosin tiiämpä syynkin.
[/q]
liikaa jorailua ? :)
[q]Tripla-T, 14.1.2006 09:52:
Tyhjii vitun pulloja joka pöydällä ja nurkassa... mitäs helvettiä niille tekis ?
[/q]
veis kauppaan ? ;)
[q]Nectarine, 18.1.2006 16:50:
KYLMÄ!
...ja huomen viel kylmempi ja tuulee viel enemmän kuin tänään*nyyh*
[/q]
joo voi helvetti että mäkin vihaan näitä kylmiä ilmoja miksei voi olla sellasta normaalia talvisäätä, muutama aste pakkasta ja pikkasen vaikka lumisadettakin. Joko sataa vettä tai sitte on ihan järjettömän kylmä
ahistuspaskamasennus :(
[q]Fresia, 29.3.2006 20:45:
Törmäsin tänään vanhaan kaveriin ja sain kuulla, et en oo kutsuttu niiden häihin koska "sulla ei kuulemma oo varteenotettavaa avecia, ei me haluta sinne, no, kyllähän sä ymmärrät" Sinkkuja vai? Ai niin, kuulin myös, että samainen ihminen oli musta sanonut : "on se sääli kun toikaan ei oo vielä löytänyt itselleen miestä, alkaahan tässä vuodet jo kulumaan. Noloahan se tavallaan on"
[/q]
no ei voi kyllä muuta sanoa kun että
kaikenlaisia idiootteja sitä on liikenteessä, helvetti jos mulle tekis tolleen ni se olis todellakin entinen kaveri
siivouspäivä *igor**grr**dissaa*
[q]coolcat82, 4.5.2006 22:06:
Helvetti ku ei nykyään saa muka ees puistossa paistatella kaunista ilmaa parin oluen tai siiderin kanssa Kaks vai kolme kertaa kävi poliisit häätämässä pois kun mummut valittaa... Ihme natseja, mitä haittaa tosta nyt kelleen voi olla, kun korjattiin kuitenki kaikki omat jälkemme
Pitää vaan päästä valittamaan jostaan kun ei oo itellään omaa elämää ollenkaan
[/q]
joo voi vittu mitä touhua, kyllähän se varmaan tosi paljon niitä mummoja häiritsee jos juo puistossa muutaman pussikaljan. Mut toi on just tota, pitää päästä pätemään ja valittamaan ja haukkumaan nuorisoa aina kun mahollista kun ei ole omassa elämässä mitään mielenkiintoista
melkeen kolmesataa ekkeröä mätkyjä
[q]dncr, 12.6.2006 20:38:
Tuli paha mieli heti aamusta, kun metrossa ja satasessa oli juttu inarilaisista 14-17-vuotiaista pojista, jotka oli tappaneet about 10 kissaa olivat hakanneet jonkun kissat kuoliaaksi "puisella esineellä" ja lopulta polttaneet ne pihalla
ihan hirveää...
http://www.metrolehti.fi/content/acrobat/helsinki/FIHEL_20060612_A_metro.pdf
[/q]
joo voi vittu että pistää vihaks ja suruks kyllä tollaset, ei vaan jaksa ymmärtää et mitä HELVETTIÄ tollasten päässä liikkuu, siis ei hitto mikä ihme saa ihmisen tekemään tollasta, mä ymmärrän kyllä nuoruuden hölmöilyt ja sen sellaset mutta toi on jotain niin kuvottavaa ja sairasta. Siis ei vittu oikeesti joku saa jotain kiksejä tollasesta... Oli kyllä ehottomasti munkin päivän, ellei viikon :(
Ei jaksa enää yrittääkään hakea apua, kerran ne jälleen meni kaikki alta. Vastahan se oli kuinkahan mones kerta, olisko viides. Eikä täältä pohjalta jaksa enää nousta, jotta olis pari kuukautta hyvä olo ja sitten takaisin alas pohjalle taas. Mielummin jään vaan suosiolla pohjalle ja toivon lyhyttä elämää.