päivän :(

Back to häröily O

Ruokahalu kadonnut taas kokonaan. Ei maistu kun kahvi enään

[q]Yaminah, 26.7.2005 09:07:
Kipeenä jo 6 päivääää... äääähh!!! Ja vika duuniviikko menossa, joten haluisin jopa sielläkin olla nyt, mut ei niin ei Ja perjantaina ois lähtö Kuopioon päin kaiken kivan merkeissä... nooh, onhan täs viel aikaa parantua
[/q]

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös mm. masennus johdu yleensä aivojen vajaasta tai olemattomasta serotoniinin erityksestä? Eli kysymys saattaa olla loppupelissä jonkin sorttisesta "fyysisestä" sairaudesta? Tässä tilanteessa ei auta kyllä pelkästään ohjeet "ota itseäsi niskasta kiinni" tai "ulkoile" kyllä se vaatii myös lääkitystä.

Itse kun olin pahimmassa suossa aikoinaan, liittyi siihen vielä mm. paniikkikohtaksia ja vainoharhaisuukisa, jotka estivät kyllä aika hyvin tuon ihmisten ilmoilla liikkumisen....

Tuo serotoniinitasojen alhaisuus on yksi masennuksen aiheuttaja. Toinen yleinen on tietääkseni lapsuuden traumat. Itselläni johtuu ilmeisesti rakentumattomasta itsetunnosta ja yksinäisyyden perustunteesta. Vanhempani aikoinaan kanssa latelivat neuvoja ota itseäsi niskasta kiinni, vaihda asennetta jne. ja lopputulos oli puolen vuoden välirikko. Kas kummaa, sen jälkeen asenne on muuttunut aikalailla heillä.

Ja paljonko auttaa ota itseäs niskasta kii neuvo, kun ei edes jaksa/halua elää? Kun elämässä ei ole enää järkeä, vaan tää on jatkuvaa taistelua, jossa saat vaan turpaan koko ajan. Ei siinä paljoa tuollaiset neuvot auta. Voin kertoa ihan kokemuksesta. Ei ole ollut kuukautta ettei tulisi jotain negatiivista yllätystä yli puoleen vuoteen. En meinaa selvitä rahallisesti, eikä sossu edes auta. Ulos ei pääse ilman vähintään 5mg Diapamia ja siihen päälle Ketipinoria (=seroquel). Terapiakäynnit esim. menee 5mg sinne ja 5mg takas, jotta matka on edes jotenkin siedettävissä oleva ja loppupäivä ollaan pillereistä pihalla. On tää niin elämisen arvoista elämää, ettei mene päivää etten harkitsisi itsemurhaa, joka todella alkaa houkuttaa. Siinä ei tuollaiset neuvot enää auta, eikä sairaalajakso auta yhtään. Kokemusta on. Kotiin sieltä heitetään kuitenkin ja taas on sama edessä.

[q]neverfadeaway, 29.11.2005 12:38:
Poikaystävä yritti itsaria illalla. Yö menikin sitten mukavasti Jorvissa..
[/q]

*eikä*

Toivottavasti asiat suttaantuu.. jollain tavalla..

*antaa_voimia*

[q]Mikco, 24.7.2005 23:41:
En päässyt kauppikseen opiskelemaan .
[/q]

[q]sapeli, 9.8.2005 21:59:
---
nethr, 9.8.2005 21:14:
Toi vitun (ok, creativen) webbikamera ei suostu asentuu... Atk on kiva asia silloin kun se toimii.

---

Mulla on kans creativen webbikamera, ja se asentu ihan kiltisti... Mut en kyl enää muista mitään yksityiskohtia prosessista Windows 2000 alla
[/q]

- Boot
- Insert Linux Boot CD
- Format C:
- Install Linux
- Install Creative WebCam

yksin kotona, eikä rahaa ees mässäillä :(

Paino on korkeimmillaan ikinä, en ole näin paljoa painanut elämäni aikana koskaan.
Enkä vieläkään saa tavata lastani, koska äiti estää tapaamiset. On todella kova ikävä omaa, rakasta hieman yli vuoden vanhaa poikaa*nyyh*

Riitaa riitaa riitaa exvaimon kanssa ja uhkauksia, haukkuja sato niskaan taas kunnolla

Miksei sitä ikinä osaa VAAN katsoa levykaupan sivua ilman että tilaa jotain? Nyt on sit tulossa useampi paketti jo nyt ja pari tulee kai tilattua vaikkei rahaa ole....

Joudun vetämään tapaamisoikeuteni oikeuteen, yrittää kumota pojan yksinhuoltajuus ja taistella toisen lapsen huoltajuudesta. Ihana syksy tiedossa, kun tästä ei tule kaunista :( Mutta lasteni takia on pakko.

Masentaa ja kaikki menee taas vaihteeks päin helvettiä :(

Meidän tönöyhtiöön tehdään se "linjastoremontti" sitten raskaimman kautta.

("Linjastoremontti" on nykyhämmenskää, ja tarkoittaa suomeksi putkiremonttia. Koti on siis asumiskelvoton luultavasti kaksi kertaa etukäteen ilmoitettua kauemmin, ja tavarat ynnä huonekalut ynnä lähiomaiset, jotka uskaltaa kotiinnsa suojamuovien peittoon jättää ovat joko syödyt, viedyt tai repostellut, kun ne uskaltautuu asbestinaamari päässä kohtaamaan sitten joskus kun säteilyviranomaiset antavat luvan pelastaa asunnosta se mikä pelastettavissa on.)

Ainoa pieni onni asiassa on se, että oikeastaan minun ei tarvitse miettiä järjestelyjä ennen ensi kevättä, koska asun F-rapussa, mutta tottakai minä mietin sitä saamarin ruljanssia kaiken valveillaoloaikani. Edessä on joka tapauksessa uskomaton kaaos, jota en ole itse itselleni tilannut. Mökötyskierroksia lisää se aikatauluista johtuva tosiseikka, että minun kämppäni on asumiskelvoton tietenkin kesäkuukausina, eikä tietenkään kolmea kuukautta niin kuin kaikilla muilla näissä taloissa vaan neljä kuukautta, koska tottakai myös puolalaiset putkimiehet viettävät kesälomansa heinäkuussa. Voi vittu, että tekisi mieli kirota, perkele! Saatana!

Piti mennä kouluun=<<

Vahvistin hajos viikkoa ennen tupareita Ja juuri kun olin uusia levyjä saanut, niin en pääse kuuntelemaan niitä.

kakarat heittää roskia mun parvekkeelle ja kiusaa mun koiria nykyään harrastuksenaan. Eilen meinasivat kiivetä mun parvekkeelle. Löyty niiden visiitin jälkeen lasinsirua, tennispallo ja puun oksaa.

Exvaimo häiritsee koko ajan ja haukkuu viestitse minkä ehtii paskaksi isäksi, vaikkei edes antanut tilaisuutta olla isä. Pommittaa koko ajan viestein, joten varmaan joudun hakemaan lähestymiskieltoa, jotta saan olla rauhassa.

Mikä vittu siinä on, ettei sitä ikinä opi????? *toktok* *toktok*

Kaveriporukassa aika paljon break-uppeja tänä keväänä. Ne vie elämää eteenpäin, mutta silti tämmöiset on aina harmittavia.

Täällä suunnalla on taas viikatemies vienyt tässä vuoden sisällä aivan liikaa ihmisiä....*uuh*

Kaveriporukassa aika paljon break-uppeja tänä keväänä. Ne vie elämää eteenpäin, mutta silti tämmöiset on aina harmittavia.

Rahat ei riitä yhtään mihinkään, hyvä että edes ruokaa saa.

Tuli missattua kaikki loppukesän bileet... blah... mm. Skrillex jäi näkemättä puhumattakaan ulkomaanreissusta... Ja näköjään ens viikonloppukin.

O