päivän :(
Liskodisko alkakoon ..
Söin aivan hirveää calzonea, vaikka kyseisessä ravintolassa tarjotaan hyvää kebabbia ja pitsaa, että en mene sinne edes sen takia.
maha oli kipeänä 10-21 :( töissäki piti mennä tuntikausia kaksinkerroin ja/tai ei voinu muutaku istua ja kestää tuskaa... voi reijjo et menee taas hermot.
Maailmaan hirvein darra ja avaimet hukassa.. JESS! Hyvin mä vedin
ihminen mokaa kerran elämässä pahasti, niin miksi siitä täytyy olla koko aika muistuttamassa.. varmaan haluais itse unohtaa menneet ja jatkaa eteenpäin.. mut ei! koko aika morkataan ja painostetaan...*poks*
[quote author="[Siru]" post="1623345"]ihminen mokaa kerran elämässä pahasti
Toiset tekee sitä aina silloin sun tällöin....pitkin elämää....=I
---
" post="1623345"]ihminen mokaa kerran elämässä pahasti
---
Toiset tekee sitä aina silloin sun tällöin....pitkin elämää....=I
jos se sama "moka" kestää vuosia.. ja kyllä siihen suureen mokaan mahtuu myös monta pientä mokaa...
hiilariähky :(
Tänään on kyl kaikki pielessä.
- Lyhyet "yö"unet raskaan yövuoron jälkeen
- Kaveri feidas sovitut kiipeilyt ja mä odottelin sitä typerän näköisenä tunnin (tähän voi lyötyä joku hyväkin selitys mutta mä en ole vielä jaksanu kuunnella sitä)
- Ajan huoltoasemalle tankkaamaan ja just sillä mittarilla jolle ajan, ei ole diisseliletkua
- Peruutan toiselle mittarille ja siihen joku runkkari änkeää tielle
- Vihdoinkin kun saan tankattua niin mittarista on kuittipaperi loppu
- Ajelua iltapäiväruuhkassa vittuuntuneena (ja vitun dorkia muita liikkujia)
- Spotify JÄLLEEN KERRAN valittaa jostain vatun .dll:stä ja se pitää asentaa uudestaan
- 8 biisin kuuntelun jälkeen olen kuullut saman vitun nettitakku -mainoksen 7 kertaa
Mitähän vielä..
väsyttää......
että osaakin olla haikee olo...
Hyvä Midtown! Ryssitte mun tilauksen, ettekä koskaan vastaa edes maileihin. Helvetin hienoa toimintaa. Ikinä saanut mihinkään mailiin tuolta vastausta, joten ei tarvi käyttää tuota kauppaa enää koskaan.
Tää olo Ei oo ikinä ollu kahen päivän krapulaa..
iskee saatana flunssa. mut ihan sama, mulla on huomenna vapaapäivä ja menen rannalle!
Tänään on kyl kaikki pielessä...
Lisää unta ja feidaajalle noottia, kyllä se siitä! Noi muut ei varmasti ärsyttäis niin paljon jos ois kunnon unet takana.

Pitkä, pitkä paluu arkeen viikonlopun jälkeen.
Eilisen muisti palaa pätkittäin... *poks**eiei**uuh* Ei se loman ihan näin pitäny päättyä, et ehkä olis ollu parempi vaan eilen lähteä suoraan kaverin häistä kotiin, eikä lähtee radalle / bileisiin ja nauttia mitä nautin ja avautua ystäville..
kävin ottamassa kortisoniruiskeet kahden sormen niveliin ja prkl nyt on kyl pikkurilli niin kipee, että .. Noh, onneks se huomenna helpottaa..
(edit: typot)
[q]mayah, 21.6.2005 18:00:
---
juGis, 21.6.2005 15:42:
kävin ottamassa kortisoniruiskeet kahden sormen niveliin ja prkl nyt on kyl pikkurilli niin kipee, että .. Noh, onneks se huomenna helpottaa..
---
Valitettavasti ei ees helpota. Mulle törkättiin vuoden vaihteessa kortisonia tohon oikeen käden peukaloon ja ensimmäinen viikko oli ihan helvettiä. Kun kipu lakkaa, käsi tuntuu vielä monta päivää voimattomalta ja epämukavalta. Ei saa edes hiuksia pestyä tai kengän nauhoja solmittua. Mut sori, ei ollu tarkotus masentaa enempää
Oma päivän :( on se, ettei palkkaa tulekaan ihan niin paljoa kuin haaveilin. Pitäis opetella toi veron miinustaminen siitä palkasta....
[/q]
Heips. Kyllä se mulle helpottaa, kun mulla on nääs tollanen reuma-tyyppinen sairaus, johon se kyllä auttaa, ainakin jokski aikaa. Ja mulla se kipu menee pois päivässä parissa, onneks. Toihan on tietenkin yksilöllistä.
Mäkin muuten laskin mun kesälomarahat väärin ja sen takia oon hieman pa nyt kesällä :( Mutta onneks kesä on niin luges aikaa, ettei tollaset kauheesti haittaa, kunhan nyt saa leippää pöytään ja vähän ees pidettyä hauskaa :) *sydän*