päivän :(
[q]Jago, 13.4.2007 17:51:
piti myrktyttää himasta ötököitä. niitä olikin sermmosissakin paikoissa missä ei aikasemmin tiedetty*yöks*
[/q]
Mitä bugeja?
noiden antibioottien olisi parempi alkaa tehoamaan ÄKKIÄ - olo sen kuin pahenee vaan tunti tunnilta vaikka kuinka "lepäilisi" ja "ottaisi rauhallisesti".*dissaa*
mulla alkaa olemaan jopa ikävä töihin, mikä ei nyt ole ollenkaan normaalia mulle..
[q]Jusna666, 5.2.2007 09:23:
---
Enkeli, 5.2.2007 09:22:
Meidän vauva ei tuu enää kotiin. Kasvattaja oli SIJOITTANUT SEN UUDELLEEN kysymättä meiltä mitään. Ja tarjosi meille toista koiraa, hinta 700e...
Varmaan aletaan maksaa mitään kiskurihintaa mistään tuntemattomasta 1.vuotiaasta koirasta.
Haluun vauvan kotiin tai sit se oli siinä...*dissaa*
En vaan tajuu ihmisten ajatuksenjuoksuu aina*uuh*
---
WTF? Aika outoo..
[/q]
Joo no se kävi jotain selittelee että koirat tulee aina ensimmäisenä, niiltä ei ikinä puutu mitään.
-No ei Nemiltäkään ikinä puuttunut mitään, aina oli ruokaa ja leikkii tarpeeksi.
Nemi on kuulema tosi arka, no ei mikään ihmekkään ku ensin se viedään 20 muun koiran sekaan paikkaan jossa koirat saavat nukkua pöydillä, syödä sohvat ja ovat herroja talossa.
Koirat oli ilmeisesti rökittänyt sen ihan kunnolla ja nyt se on taas uudessa kodissa jossa on toinen, isompi koira.
Tuntuu tosi vittumaiselta ettei saada omaa koiraa takas ja että se olisi muka korvattavissa toisella, isommalla/vanhemmalla ja "helpommalla" koiralla. En mä haluu mitään tohvelii, haluun kunnon nartun!*lmao*
No mut onhan noita paikkoja muitakin...
Paskin maanantai pitkään aikaan. Onneks ei sentään koululla ollu tunteja peruttu, nii sai käydä turhaan viel sielläki ihmettelemässä miksei tunti ala..
Vituttaa!!! Kun tulee lainailtua ihmisille rahaa kiltteyttään, ku ne ei vittu maksa takasin! Luvataan hoitaa tiettyyn pvään mennessä, mut ei, ku ei tule edes paria pvää myöhässä, ei ollenkaan, stna! Joutuu ite näkee nälkää ja olee tili tyhjillään, stnan paskat.*grr**nyyh*
[q]KooKie, 8.2.2007 02:47:
---
ALIEN, 8.2.2007 02:45:
you got quoted! :D
---
That's all I really needed! THX.
[/q]
think if you'd get yaself a diaria cha cha cha, diaria cha cha cha! x_X
Asuntovälittäjä vedätti ihan kunnolla. Ensin lupas meille kämpän ja sanottiin nykyinen irti ja hommattiin takuurahat pankkilainalla. Eilen tuli meili että kämppä menikin muulle ja ollaan nyt sit ilman asuntoo.
Jäin pois koulusta tänään kun on pakko hommaan asunto tän kuukauden aikana.
Tosin en kyllä jätä tätä asiaa tähän, otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja aijon nostaa syrjintäkanteen toimistoa vastaan*vink*
Mullehan ei vittuilla!!!
[q]Zapa, 8.2.2007 10:23:
---
Enkeli, 8.2.2007 09:25:
Asuntovälittäjä vedätti ihan kunnolla. Ensin lupas meille kämpän ja sanottiin nykyinen irti ja hommattiin takuurahat pankkilainalla. Eilen tuli meili että kämppä menikin muulle ja ollaan nyt sit ilman asuntoo.
Jäin pois koulusta tänään kun on pakko hommaan asunto tän kuukauden aikana.
Tosin en kyllä jätä tätä asiaa tähän, otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja aijon nostaa syrjintäkanteen toimistoa vastaan*vink*
Mullehan ei vittuilla!!!
---
Olikos kyse vuokra- vai omistusasunnosta (ostosta)?
[/q]
Vuokra
[q]Annakins, 8.2.2007 13:52:
---
Anselmi, 8.2.2007 13:49:
---
Annakins, 8.2.2007 13:30:
Tuhat sivua :( -juttuja
---
No mutta :) -juttuja on 1389 sivua, joten elämä voittaa;)
---
[o]paitsi et se topikki on alotettu 2003 ja tää 2002 :/[/o]
Eihä siin olekaan ku n. 2 kk eroa, eli jee, :) voittaa!
[/q]
[q]sapeli, 5.1.2010 09:47:
Tääl kyl ihan sama juttu, et oo yksin...
Onneks huomenna saa taas nukkua!
[/q]
Onneks ei olla töis samassa lafkassa
Huomisen aamun nukkumisesta unelmoiden jaksetaan
Kauhee flunssa muttei voi olla kipeenä ku koulussa mennään kauheeta kyytii eteenpäin ni tipun kärryiltä heti jos oon poissa päivänkin...
Ja nyt ei kyllä yhtään inspais olla koulussa mut minkäs teet
Ja pakatakkin pitäis....plaah!
Ostin ihanat Bronxin saappaat. Laitoin ne ekaa kertaa jalkaan ja kävellessäni huomasin, että ne on liian pienet. Ja kyllä sovitin niitä ennen ostopäätöstä, mutta ne tuntui silloin hyvältä. Kokokin on oikea, mutta mulla on leveä jalka ja ne on ehkä tavallista kapeammat saappaat. Nyt ottaa tosi paljon päähän.
Koko pvn on kestänyt darra. Ei ole koskaan ennen ollut tämmöistä. :/
[q]cjet, 7.3.2007 19:03:
Miten "hyvä" päivä voikaan mennä hetkessä päin vittua tekemättä tikkua ristiin sen vituiks menemisen eteen..
[/q]*pus*
Ricky Rudolf 1.10.1994 - 11.3.2007 R.I.P.
<3
[q]lostgone, 24.3.2007 19:49:
Ei nyt mennyt ihan putkeen tää oma hauska erilainen ilta/päivä.*hmph*
[/q]
harmi että olen niin huono lukemaan sun ajatuksia - kyl sä olisit saanut tulla mukaan makkarakisoihin vaikka kristiinasta pidätkin*vink*
[q]Pätkis, 24.3.2007 20:09:
---
Taika, 24.3.2007 20:00:
---
lostgone, 24.3.2007 19:49:
Ei nyt mennyt ihan putkeen tää oma hauska erilainen ilta/päivä.*hmph*
---
harmi että olen niin huono lukemaan sun ajatuksia - kyl sä olisit saanut tulla mukaan makkarakisoihin vaikka kristiinasta pidätkin*vink*
---
Niin siis kenen autossa tää Kristiinafani olis kulkenut, hä?
[/q]
..olishan siellä kuljetusautossa ollut vielä yksi paikka..*vink*
Oon kännissä, nukkunu 3h töiden jälkeen, ja olo alkaa olla varsin ruusuinen.
[q]pipa, 30.3.2007 00:00:
Mua ei ole koskaan loukattu näin törkeesti tai lapsellisella tavalla, olen toosi pettynyt..
[/q]
Same here.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.